Knipperlicht problemen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Knipperlicht problemen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Mijn Veccie staat nu bij de dealer voor zn jaarlijkse beurtje en APK.

Nu heb ik ook wat problemen met mijn knipperlicht. Hij knippert vaak maar 3x, ook als ik doordruk. Dit gebeurd vooral na een koude start, na verloop van tijd lijkt het af te nemen. Het klinkt kinderachtig, maar het is behoorlijk irrtant :swear

Nu zegt de dealer dat dit alleen opgelost kan worden door de CIM te vervangen, waar bljkbaar wel een fors prijskaartje aan hangt… Is dit nou niet anders op te lossen? :hmmz

Zijn er anderen met dit probleem?

Niemand?

iedereen is er sprakeloos van geworden denk ik :P mare.. is dit alleen als je de knipperlichten bediend of ook waarneer je de gevarenlichten aanzet?

Alleen knipperlichten. Alsof hij niet doorheeft dat ik de hendel doordruk. Het gebeurd meestal naar rechts.

[rquote=1848798&tid=140983&author=CAlberts]Alleen knipperlichten. Alsof hij niet doorheeft dat ik de hendel doordruk. Het gebeurd meestal naar rechts.[/rquote]

ik denk dat de hendel niet helemaal lekker meer is.

Er stond wel eerder een topic over het schoon maken van de contact punten.

Het probleem is met links en rechts???
    En geeft de cim foutmeldingen??

Ja, volgens mij wel naar beide kanten, maar ik merk het vaker bij naar rechts. Mijn idee ging ook al uit naar een contactje wat niet helemaal lekker is. Ik denk niet dat de cim foutmeldingen geeft, want daar heeft de vod nix over gezegd. Ze zeiden alleen dat de cim dan vervangen moest worden…:hmmz

[rquote=1849059&tid=140983&author=CAlberts]Ja, volgens mij wel naar beide kanten, maar ik merk het vaker bij naar rechts. Mijn idee ging ook al uit naar een contactje wat niet helemaal lekker is. Ik denk niet dat de cim foutmeldingen geeft, want daar heeft de vod nix over gezegd. Ze zeiden alleen dat de cim dan vervangen moest worden…:hmmz[/rquote]

Hmm als ze de cim willen vervangen dan zou hij ook een fout melding moeten geven. Anders zie ik geen noodzaak om de cim te vervangen.

Nou, misschien dat het ligt aan de contactjes in de cim…? Daar gaat de stengel toch in? Ik roep ook maar wat hoor… Want hij weigert niet altijd!

Ik moet vd week nog weer naar de vod, dan zal ik wel ff vragen wat ze nu exact gedaan hebben en of ze de contactjes ook gecontroleerd en vetvrij gemaakt hebben.

[rquote=1849399&tid=140983&author=CAlberts]Nou, misschien dat het ligt aan de contactjes in de cim…? Daar gaat de stengel toch in? Ik roep ook maar wat hoor… Want hij weigert niet altijd!

Ik moet vd week nog weer naar de vod, dan zal ik wel ff vragen wat ze nu exact gedaan hebben en of ze de contactjes ook gecontroleerd en vetvrij gemaakt hebben.[/rquote]

Idd. We horen het wel.

Hey…. ja heb ik ook wel eens dan druk ik hem hard in en gaat hij maar 3x knipperen i.pv. blijvend knipperen en ja is irritant:agent want moet je steeds drukken als je af wilt slaan ofzo, heb t bij allebei de kanten! Maar heb t inderdaad ook als ik m net gestart heb als ik er een 10minuten mee rij ofzo dan is het niet, de ene keer wel de andere keer weer niet. Misschien s wd 40 in spuiten ofzo?? Ja ik heb t ook nog niet gedaan maar tis niet altijd! Maar mijn cruise control werkt soms ook niet of valt opeens uit, maar tegenwoordig blijft hij het doen! Als ik aan de hendel trek van de ruitenwisser en duw hem naar beneden dan valt mijn verlichting van de toetsknopjes op t stuur ff uit, ja ik heb een sensor erin dus hoef m eigenlijk nooit naar beneden te duwen want als ik een klein tikje naar boven geef gaat hij automatische en nog een keer gaat ie sneller enzo….. ja ik stoor me er niet aan maar zal ook wel breukje zitten ofzo! Het is enkel aan die kant en naar beneden dus ja… die gebruik je eigenlijk niet!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.