K&N 57I kit

Forumindex Forums Modellen Astra K&N 57I kit

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

Ik heb al een tjdje zitten kijken naar een K&N 57I kit voor in mijn Astra,maar ik heb inmiddels ook gelezen over problemen met de luchtmassameter,iemand ervaring mee of info over ?

Dat zijn die open luchtfilters toch he?

ik zeg NIET DOEN!

je motor pakt alleen maar warme lucht van de motor, i.p.v de koelere buitenlucht.
    luchtmassameter vind het ook niet leuk lees je veel.
    ik zou gewoon voor een inlegfilter o.i.d gaan :thumb

meer vermogen ga je er iig niet van krijgen, dat is een ding wat zeker is.
    verbruik gaat wel omhoog, dat is wel een ding wat zeker is :jerry

Bij zo’n kit zit ook een slang waarmee je rechtstreeks koude lucht vanaf je gril kunt halen om warme lucht te vermijden,alleen dat je verbruik omhoog gaat dat wist ik niet.
    Ik vind het aanzuiggeluid wel mooi nml,evt. later in combinatie met een sportdempert

warme lucht blijf je toch krijgen van de motor ;)

verbruik dat omhoog gaat is eigenlijk de oorzaak vanwege het doortrekken om het aanzuiggeluid te horen!

Waarom hebben de lmm last van een open filter en geen inlegfilter? Wie kan me dat is uitleggen.

Ik hoorde ooit dat je lmm kapot kan gaan door de olie dampen die van het open filter neerslaan op de voeler van de lmm. Die kon door branden.

Nou, dat is werkelijk de grootste bullshit wat ik gehoord heb want een inlegfilter is ook geolied.
    Heb jaren met open filters gereden en dr is nog nooit een lmm kaduuk gegaan.

Het originele opel filter is niet ingeolied en er zijn ook sport inlegfilters die niet geolied zijn.
    Vervuiling van de luchmassa meter is natuurlijk nooit goed, er zit juist een luchtfilter om de vervuiling tegen te houden.

Mark

Juustem, en zo’n geolied filter houdt meer zooi tegen dan een papieren versie.

Je kan ook voor een doan filter gaan, die werken op zich ook goed.

Het probleem is juist dat je LMM niet tegen die olie kan, daarom gaat deze kapot.
    Ik heb een inlegfilter, licht in gespoten met olie maar nog steeds geen problemen.
    Dus als je voorzichtig bent met de olie moet het geen probleem zijn..

Waarom risico nemen als je ook een olieloze sportfilter kan kopen ?
    http://www.simota-filters.eu/a-13608600/opel/artikelnummer-oo-002″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl

moet zo’n K&N dan perse in-ge-olied worden?

open kelk iig wel.

Ja alle K&N filters zijn af fabriek al ingeolied, en je kunt er een reinigingskitje voor krijgen, dat is schoonmaak spul en nieuwe olie.

mark

Zijn de green filters wel droog

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Ik meen me te herrineren dat ook de green filters ingeolied zijn, simota is de enige waarvan ik weet dat ze geen olie gebruiken.

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl

Zo’n sport inleg filter is dat ook nuttig voor een oudere diesel?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.