Kleine vraag olie druk sensor en olietemperatuur sensor

Forumindex Forums Modellen Corsa Kleine vraag olie druk sensor en olietemperatuur sensor

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Beste leden

Mijn naam is joey ik ben 29 en ben sinds kort in het bezit van een corsa c gsi uit 2001.

nu ben ik al een beetje het een en ander aan het veranderen en heb ik een meterhouder gekocht voor 3 meters.

volt meter
    olie druk meter en olie temperatuur meter

Bij deze spullen had ik een olie adapter sandwich gekocht maar dit paste niet dus vroeg ik me af of corsa c gsi standaard niet wordt uitgerust met een oliedruk sensor en een olietemperatuursensor

wie kan me helpen liefst met foto’s

mvg joey

Er is geen olie temperatuursensor standaard.

Beste liviu

heb je wel een olie druk sensor standaard in een corsa c zitten

Je hebt wel een Olie druk schakelaar,( sensor ) die zorg alleen als er olie druk is dat jou lampje op het dashboard uitgaat als de olie druk voldoende is

Stationair heb je misschien 1 a 2 bar druk. Rijdend volgens mij 4 a 4.5 bar

Beste vanos

bedankt voor je reactie

kun je mij ook vertellen waar die zit mvg joey

Naar mijn weten zit deze achter op het blok, als je er voor staat links onder. vlak bij de krukas poelie ( grote ronde ) Is aangesloten met 1 draad

Die kan je er uit halen en een y adapter op kopen zodat je een extra sensor plaatsen kan.

Ik heb voor mijn 6 cilinder motorblok een soort T-splitsing gemaakt zodat ik er 2 extra sensoren op zetten kan.
    Als je een beetje handig bent met schroefdraad tappen en lassen kun je zoiets ook maken,

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.