Kimmiej’s Vectra C Station 3.0 V6 CDTi (Sprookje houdt op)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kimmiej’s Vectra C Station 3.0 V6 CDTi (Sprookje houdt op)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 215)
  • Auteur

Staat goed kimmie :thumb :kewlpics

Update 27-01-2013

Irmscher skirts en kontje:

alleen ff de uitlaat nog recht hangen

Nice Ass!! :thumb

mooie vec zie da jullie de wagen in eindhoven hebben gekocht bij oofwijk auto’s
    heb ik ooit een auto gekocht…..

de vec ziet er netjes uit ga zo door ben benieuwd als er dadlijk velgen onder zitten….

ziet er goed uit kimmie :thumb

nog nose job like jurg :hmmz of is dat te veel

Nee geen nosejob.

Dat wilde wij enkel vanwege afl, maar we hebben nu afl voor c1, dus niet meer nodig :-)

En vind ook c1 neus wel wat hebben als je em mooi maakt :-)

Volgende stap als de corsa is verkocht zijn:

– AFL origineel afbouwen
    – Keuren
    – zimmerman sportremmerij
    – klauwen spuiten
    – en de insignia opc replica’s

Ziet er gaaf uit zo Kim :thumb

Rachthangen heb ik mbv dikke tieraps gedaan toen ik mijn dubbele GTS uitlaat onder mijn Sedan zette. Er kunnen per uitlaatrubber 2 dikke tieraps om. Zo kun je ook afstellen in hoogte.
    Mijn linker uitlaat hing lager dan de rechter.

@kimmiej666 wrote:

– AFL origineel afbouwen
    – Keuren
    – klauwen spuiten

Lekker bezig Kimmie :thumb Niet je buitenste achterlichten vergeten :angel in ’t rijtje :jerry
    Ga je die AFL echt afbouwen? Ik lees zoveel verhalen over de storingsgevoeligheid van die dingen dat ik nog steeds twijfel om aan die mod te beginnen. Los van de prijs :vertag

Groet jraaf

Mooi hoor !

FF nieuwe uitlaatrubbers er op en dan een ty-rap er om en dan afstellen. ( zo heb ik het ook gedaan )

netjes :)

Dank je speaker

@jraaf wrote:

@kimmiej666 wrote:

– AFL origineel afbouwen
    – Keuren
    – klauwen spuiten

Lekker bezig Kimmie :thumb Niet je buitenste achterlichten vergeten :angel in ’t rijtje :jerry
    Ga je die AFL echt afbouwen? Ik lees zoveel verhalen over de storingsgevoeligheid van die dingen dat ik nog steeds twijfel om aan die mod te beginnen. Los van de prijs :vertag

Groet jraaf

Die die moeten er ook nog in ja ;-)

En die AFL gaan we echt afbouwen, opgeven voor het werkt kennen wij niet en heb na alles wat we origineel in hebben gebouwd wel vertrouwen in Ronald :-)

Kim heb jij je achterlichten vervangen? De middelste, deze lijken getint?

@Baba wrote:

Jep. middelste zijn smoke, buitenste moet ik nog aanschaffen.

Maar kon die smoke binnekant toen hier voor 25 euro ophalen :shock:, dus meteen naar die persoon toe gereden haha
    (Nieuwprijs 80 euro p.s.)

Buitenste moet ik gewoon keertje nog van mp scoren, die zijn ook nog 90 per kant nieuw :thumbdown

Klinkt gek, maar Lekkere kont Kim! ;)

@kimmiej666 wrote:

@Baba wrote:

Maar kon die smoke binnekant toen hier voor 25 euro ophalen :shock:, dus meteen naar die persoon toe gereden haha

Buitenste moet ik gewoon keertje nog van mp scoren, die zijn ook nog 90 per kant nieuw :thumbdown

Vertel mij wat ben al weken opzoek naar de volledige set, de ene keer is die er niet bij dan die niet etc. Ik heb het nu even uitgesteld, over enkele maanden gaan we naar engeland en dan ga ik daar even wat slopen af. Heb de vrouw al ingelicht ;) dus die heeft enkele dagen op vakantie zelfs rust :).

Als je ze dan nog niet hebt dan kan ik ook voor jou kijken, ik zal je tzt wel eens polsen of je ze al hebt (wij als limbo’ers moeten mekaar natuurlijk helpen ;) ). Ik vindt die smokes in ieder geval veel beter uitzien dan de lichte variant :thumbup

@Baba wrote:

@kimmiej666 wrote:

@Baba wrote:

Vertel mij wat ben al weken opzoek naar de volledige set, de ene keer is die er niet bij dan die niet etc. Ik heb het nu even uitgesteld, over enkele maanden gaan we naar engeland en dan ga ik daar even wat slopen af. Heb de vrouw al ingelicht ;) dus die heeft enkele dagen op vakantie zelfs rust :).

Als je ze dan nog niet hebt dan kan ik ook voor jou kijken, ik zal je tzt wel eens polsen of je ze al hebt (wij als limbo’ers moeten mekaar natuurlijk helpen ;) ). Ik vindt die smokes in ieder geval veel beter uitzien dan de lichte variant :thumbup

Op ebay.co.uk of .de heb ik net compleet setje zien staan :thumbup
    Moet je ff zoeken op “vectra c irmscher”, heb je niet teveel pagina’s.

@kimmiej666 wrote:

@Baba wrote:

@kimmiej666 wrote:

@Baba wrote:

Op ebay.co.uk of .de heb ik net compleet setje zien staan :thumbup

linkie?

Staat alleen voor bieden, dus je kan em altijd in de gaten houden:

http://www.ebay.de/itm/Opel-Vectra-C-Caravan-Kombi-Ruckleuchte-4-Teile-Set-Irmscher-dunkel-/140908809190?pt=DE_Autoteile&hash=item20ced1cbe6#ht_500wt_1366

Edit: zie nu net dat eentje stukje glas heeft gebroken.

GRRR was ook t emakkelijk :S

Mooie kont hoor Kim. :thumb

@Baba wrote:

GRRR was ook t emakkelijk :S

Hahah, zoiets :-)

@pixels66 wrote:

Klinkt gek, maar Lekkere kont Kim! ;)

@GTS Vectra wrote:

Mooie kont hoor Kim.

Ga het idd bijna eng vinden klinken nu hoor hahahah :jerry

hahaha he, een beter compliment kun je toch niet krijgen!

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 215)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.