kilomerter teller valt weg

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kilomerter teller valt weg

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hoi allemaal marcel hier
    ik heb een vraag voor jullie
    mijn kilometer teller valt weg en dan gaan de tractie control lampje en abs lampje branden
    en dan tijdens het rijden schiet de kilometer teller weer omhoog en gaan de lampjes uit en dat herhaald zich elke x weer
    weten jullie wat dat is…zo ja wat is het en waar kan ik het vinden

vriendelijke groet marcel

oeps wel makkelijk als ik der bij zet welke auto het is hahahahhaha
    opel vectra station 20.16v 1999

komt vaker voor. Hier een voorbeeld:

viewtopic.php?f=5&t=168232

Eerst maar is de wielsensor linksvoor na lopen, aangezien je kilometerteller ook raar doet.

dank je wel ……………ga daar gelijk maar eens naar kijken

groetjes marcel

Ik heb ook ooit zo’n gevalletje gehad.. Denk niet dat het bij jouw het probleem is, maar toch wel leuk om te vermelden..

Een subwoofer ingebouwd, en de pluskabel lag over de stuurstang heen.. Met sturen is in een paar maanden de hele mantel weggesleten.. Als ik daarna naar links of rechts stuurde maakte de kabel contact met de stuurstang, viel de hele cockpit uit en daarna weer aan..

Gelukkig geen brand gehad..

@pixels66 wrote:

Ik heb ook ooit zo’n gevalletje gehad.. Denk niet dat het bij jouw het probleem is, maar toch wel leuk om te vermelden..

Een subwoofer ingebouwd, en de pluskabel lag over de stuurstang heen.. Met sturen is in een paar maanden de hele mantel weggesleten.. Als ik daarna naar links of rechts stuurde maakte de kabel contact met de stuurstang, viel de hele cockpit uit en daarna weer aan..

Gelukkig geen brand gehad..

En geen zekering in je kabel opgenomen dan :?:

ja die zat er standaard in.. En toch lekte er stroom weg..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.