kiepe ook maar weer aan de opel (nu met foto’s) (updates)

Forumindex Forums Modellen Corsa kiepe ook maar weer aan de opel (nu met foto’s) (updates)

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur

ja ik denk dat die 2 duimpjes bij het zinnetje hoorde dat het er zo uit zag;)
    ik dacht dat je de foto daar mee bedoelde, vandaar dat ik dat vroeg, omdat de foto geen a is.

zonet ff nieuw interieur filter gehaald, vanmiddag of zo er maar ff in maken.
    k denk namelijk dat er vanaf 1994 nog geen nieuwe is ingekomen.

verder even geinformeerd wat ik kwijt ben voor distributie set + waterpomp, valt ook nog te overzien.
    als ik het boekje moet geloven zit deze er vanaf 2005 op :shock: :shock: :shock:
    nu mag ie nog wel een paar km draaien, maar liever het zekere voor het onzekere.

interieur filter ff vervangen ;)

ook gelijk ff beetje schoon gemaakt onder de paravaan plaat, geen fotos van trouwens.

Zo :shock:

Das zeker 5 jaar geleden dat die vervangen is :???:

Rik ;)

Doet me denken aan die van mij toen’k m verving :P

k zal morgen de km stand ff noteren wanneer ie vervangen is ;)
    wil bij deze alles ff bij houden.

denk dat zaterdag de olie ff aan de beurt is, staat namelijk ruim boven de max haha :jerry
    filtertje is nog redelijk nieuw, dus misschien dat ik die maar gewoon laat zitten ;)

is de gsi de enige met mistlampen in de bumpers?
    of zijn er meer bumpers met mistlampen?

dacht van wel, maar je kan ze er zelf in maken of een aftermarkt bumper kopen daar zitten er soms ook voorziening in (:

ja de gaten kun je denk ik wel in iedere bumper zagen, maar de lampen moeten ook wel een beetje normaal vast zitten :P
    vind de gsi bumpers sowieso wel leuk, maar wil ook weer niet te onwijs gaan doen met een simpele 1.4i haha

setje van die ronde verstralers opzetten met 4×4 look king:

ik heb maar een 1.2 hoor ;d maar heb ze gekocht omdat ik ze mooi vind (:

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.