Kiekert CV

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kiekert CV

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Andreas.Berger
    Deelnemer

Ik was net aan het zoeken naar een beetje info over de Cv, deze werkt bij mij gewoon op de sleutel, aangezien mijn oude vec gewoon op ab had vroeg ik me af, of ik dit met mijn huidige vectra ook kan doen door middel van een andere kiekert van de sloop , vectra b te nemen met ab, is dat omwisselen en klaar, of komt daar meer bij kijken ???????????

Andreas.Berger
    Deelnemer

Het gaat troeuwens om een 1.8. nz vectra uit ’94 zonder code sleutel

0Rudy0
    Deelnemer

hey,
    wat ik in mijn astra-f van 1996 had gedaan was een via inet een univervele afstandsbedieningset gekocht die geschikt was voor een astra met cv. dus in het doosje zaten 2afstandsbedieningen een ‘kiekert’ en wat bedrading om mijn knipperlichten aan te sturen..t koste me 29euro en 2uurtjes werk..
    neem aan dat je bij een vectra-a met cv het zelfde kan doen..t was trouwens een setje van spy.

http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/CV002

of bedoel je dit niet??
    gr.

Andreas.Berger
    Deelnemer

dat zou wel handig zijn, ik had namelijk een vectra b gespot met sleutels en kastje en kiekert, dus wou ik weten of ik deze gewoon kan overzetten, dus plug en play, of niet, anders wou ik me deze halen, dan hou ik het orgineel en hoef ik verder niks aan te passen, als dit tenminste zo is

0Rudy0
    Deelnemer

hmm k meen dat je ze niet zo kan uitwisselen van vectra-b naar vectra-a…maar wie nie waagt wie nie win he haha:P
    suc6

Andreas.Berger
    Deelnemer

ik zou het niet weten, vandaar dat ik het hier vraag:P

ik heb ook iets gelezen over dat je de sleutel met code ook moet mee nemen van de sloop, maar ik heb geen code sleutel in mijn vectra, dus het is mij niet helemaal duidelijk, ik hoop dat iemand het mij duidelijk kan uitleggen wat wel en wat niet kan

Fearless
    Deelnemer

Als het zou kunnen ben je lang bezig om het werkend te krijgen.

Zon universeel setje is spotgoedkoop en werkt perfect, vooral als je de draden soldeerd ipv stekkerverbindingen. Stekkerverbindingen laten later los en dan kan je je rot zoeken naar waar je probleem vandaan komt.

imported_piet
    Deelnemer

is niet om te zetten is al geprobeerd ,je komt niet uit met de aansturing ,gewoon heuts en daar van lock system halen bij roel kost 25 eurie’s

werktijd half uurtje 3 kwartier met inbouwen en past goed tegen het originele kastje aan

Andreas.Berger
    Deelnemer

oke, Tnx piet, dan ga ik deze week eens even bij heuts aan, dan komt het goed, was het makkelijk inbouwen?

imported_piet
    Deelnemer

vrij simpel , kostant plus naar zekering kast , dan geschakelde plus naar kontakt en 2 kabels meende kleur geel naar de richting aanwijzers op je richtingaanwijzerhendel en dan heb je alleen nog de open en sluit draad die zet je op de centale unit op de unit zit een hoofd sluit en open draad daar zet je die op en klaar

meende de kleur van de hoodsluit draad dat dat bruin /wit was en bruin anders ff schema via google

Andreas.Berger
    Deelnemer

oke, dan ga ik me daar deze week wat verder in verdiepen, dan zal dat wel goed komen, zal neem ik aan toch wel een schema bij zitten, tnx nogmaals;)

imported_piet
    Deelnemer

ja zit schema bij voordat je hem meeneemt ff roel aan de oren trekken kan die je zo zeggen welke je nodig hebt staan meerdere schema’s op bij de universele

Andreas.Berger
    Deelnemer

oke roel, ik zal het onthouden, maar moet ik hem echt aan de oren trekken:P

imported_piet
    Deelnemer

gewoon heel hard en ff op de tenen gaan staan vind ie leuk

Andreas.Berger
    Deelnemer

en hem dan zeker het onderdeel laten pakken als ik hem op de tenen sta, gaat zeker goedkomen, en na afloop kan ik hem flappie noemen zeker:D

imported_piet
    Deelnemer

dan geef je hem als troost nadat hij heeft gejoddeld een blikje DR. pepper

Andreas.Berger
    Deelnemer

ja dan leefd die pas echt op

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.