Keuzedilemma

Forumindex Forums Modellen Calibra Keuzedilemma

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249408

    Het doel van mijn restauratie is originele nieuwstaat maar ik heb een probleem, de verlichting van mijn SRTI meters bestaat uit witte SMD LED’s en die van het interieur uit normale peertjes wat voor een conflict zorgt.
    Ergens vind ik het verschil in verlichting storend en staat het strakker als de verlichting overal gelijk is maar stop ik op de andere plaatsen ook witte LED’s dan pleeg ik afbreuk aan mijn eigen OEM streven en krijg ik daarom bij de taxatie misschien minpunten…. help :shock:

    #18034710

    Veel metertjes kunnen T5 of T10 lampjes in. Ff een paar gloeilampjes opscharrelen en die in de meters prakken?

    #18034711

    Het gaat om de boost meter linksboven en de oil pressure meter linksonder, zouden daar gewone gloeilampjes in gestopt kunnen worden?

    Hier wat in mijn auto zit:

    #18034712

    Haal ze er ff uit, check de achterkant of daar toevallig een lampfitting in geklikt of geschroefd zit.

    #18034713

    Niet dat ik zie helaas, plus dat de voorste ring zodanig vast om de huls heen geperst zit dat ik betwijfel of het wel uit elkaar te halen valt

    #18034714

    Wat voor kastje zit er bij jou in het vakje tussen de stoelverwarmings knopjes?
    Geen Stinger maar wat dan wel?

    #18034715

    Tuirbo timer, om de Motor even door te laten lopen na het uitzetten van Contact, voor Behoud van de turbo..

    Willem

    #18034716

    @calibart16v wrote:

    Wat voor kastje zit er bij jou in het vakje tussen de stoelverwarmings knopjes?
    Geen Stinger maar wat dan wel?

    Een Greddy Full Auto Turbo Timer, moet alleen nog een rpm gever boven een homokineet zetten want de Timer kan het ABS signaal van de Calibra niet verwerken :hmmz

    #18034717

    als je doel totale originele nieuwstaat is , waarom zet je dan deze meters erin??

    #18034718

    Omdat een turbodruk meter redelijk belangrijk is en die is nu eenmaal niet origineel in de Calibra of Vectra A geleverd, en als je de drukmeter er in hebt zitten dan zit een oliedruk meter er zo bij.

    #18034719

    maar is niet origineel meer dan , een taxateur let daar echt wel op .

    #18034720

    Ik heb al een op de stekker na complete meterset gevonden maar die heeft witte wijzerplaten en ik weet niet of deze voor 27-07-1993 correct zijn of dat het grijze wijzerplaten moeten zijn.

    #18034721

    Witte platen was toch alleen bij de DTM editie?

    #18034722

    @red-bull wrote:

    als je doel totale originele nieuwstaat is , waarom zet je dan deze meters erin??

    Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg. :hmmz

    #18034723

    @opelremco wrote:

    Witte platen was toch alleen bij de DTM editie?

    Wat ik ervan onthouden heb zijn tot de facelift in 1994 grijze wijzerplaten geleverd en daarna witte op alle Calibra’s maar op de 1 of andere manier ben ik daar niet meer zeker van.

    #18034724

    Waar heb je deze metertjes vandaan? Vind ze erg mooi passen bij de originele tellers.

    Jeroen

    #18034725

    Hier vandaan en dat was nou precies ook waar ik naar op zoek was, dat ze zo dicht mogelijk bij de originele tellers moesten passen :angel

    http://www.fineline-imports.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.