Kentekenplaten gestolen

Forumindex Forums Overige APK & RDW Kentekenplaten gestolen

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 38)
  • Auteur

Vandaag zijn bij de Intratuin in Enschede mijn kentekenplaten gestolen.
    In een tijdsbestek van nog geen uur, hebben ze zowel voor als achter meegenomen.
    De “dopjes” waarmee de plaat wordt vastgehouden op de houder, waren netjes verwijderd.
    Niet met grof geweld of zo, maar netjes de tijd genomen.

Mijn kenteken is: 87-LR-NP (oftewel 87 links rechts, niet parkeren)
    Dus mocht iemand iets zien, laat het AUB weten!!

Ben je gelijk aangiften gaan doen?

Niet dat dadelijk de politie voor je deur staat.

gelijk opgeven als gestolen, grote kans dat er nu iemand bij jou vandaag een gratis volle tank benzine heeft ;)

yep gelijk telefonisch aangifte gedaan.

Wel raar dat ze een signum kiezen,daar zijn er niet zoveel van en zeker geen groene.
    Moet je nu een nieuw kenteken aanvragen,of krijg je platen met een 1tje bij op je originele kenteken??

Dat word een 1 tje erbij, die van mij waren een paar weken geleden ook gejat.

@Tech 1 wrote:

Wel raar dat ze een signum kiezen,daar zijn er niet zoveel van en zeker geen groene.
    Moet je nu een nieuw kenteken aanvragen,of krijg je platen met een 1tje bij op je originele kenteken??

helaas dat laatste :(

Erg balen,denk dat ik ze op mijn Signum ook maar eens extra vast ga zetten.
    Maar ik vind het vastzetten met popnagels er niet uitzien :hmmz

Je hebt ook schroeven met een gele kop die je met een soort ”adaptertje” vast schroeft gebruik ze altijd op het werk links een blauwe en rechts een gele knappe jonge die hem er heel af krijgt

Ik heb ze daarom ook gewoon vast gekit. Ramenkit voor genomen. Japs is klote als je ze een keer van de auto moet halen maar die kans is kleiner dan dat ze gejat worden…

Wel minder hoor dat 1tje. Ik heb ze helaas ook: vrouw was de voorplaat verloren na het uitdelen van een kusje…

Greetz Emiel

Let er op dat je aangifte pas geldig is als je je handtekening hebt gezet(of in ieder geval, in behandeling wordt genomen), dus als het goed is krijg je je aangifte thuisgestuurd, zsm tekenen en terugsturen of brengen..

@pixels66 wrote:

Let er op dat je aangifte pas geldig is als je je handtekening hebt gezet(of in ieder geval, in behandeling wordt genomen), dus als het goed is krijg je je aangifte thuisgestuurd, zsm tekenen en terugsturen of brengen..

maar dan nog staat de datum op “laatst gezien op … om …uur ” dus als er wat met jouw platen uitgehaald wordt kun je daar op terug vallen. Je platen worden geregistreerd als gestolen, daarom op jouw nieuwe platen een 1tje. de oude zijn dus “ongeldig”..

Kloten zeg!
    Ik zal men ogen open houden
    :thumbup

popnagelen is wel de beste manier, net als bij mercedes. zit je alleen met die gaatjes in je kofferklep. wordt je ook niet vrolijk van…

Dit zit ook erg goed vast…een kant is geel andere kant blauw, echt zelfde kleur als nummerbord.
    Ik heb het bij de Opel dealer laten doen 9.50 euro voor twee platen incl montage viel bij erg mee.

Zit goed vast nu, OK met erg veel geweld krijg je alles los natuurlijk, maar ff snel is toch moeilijker.

@aapje1963 wrote:

Dit zit ook erg goed vast…een kant is geel andere kant blauw, echt zelfde kleur als nummerbord.
    Ik heb het bij de Opel dealer laten doen 9.50 euro voor twee platen incl montage viel bij erg mee.

Zit goed vast nu, OK met erg veel geweld krijg je alles los natuurlijk, maar ff snel is toch moeilijker.

Deze bedoelde ik met mijn vorige post, gebruik ze zelf ook altijd op het werk.

Die krijg je ook los met een combinatietang.

Het beste is een popnagel.

Balen zeg Dennis! Altijd irritant zulke dingen!

Ja dat 1tje erop is wel kloten.

Nu platen nemen met oplegletters, kost iets meer, maar hierdoor valt dat 1tje minder op.

@Fearless wrote:

Die krijg je ook los met een combinatietang.

Het beste is een popnagel.

Vroeg of laat gaan popnagels ook stuk, helaas zelf ervaren.
    Wel op de brommer, kwam m’n eigen kenteken me voorbij toen ik remde.

Blijf bij kitten :jerry

Ja, lijkt me haast ook het beste ;)

Bij mn brommer ook gedaan, daar ook al 2 platen verloren, idd ook na poppen :swear

als ze ze zonodig willen jatten dan doen ze dat maar, niks geen poppen of kitten, rukken ze gelijk alles naar de kl…. en zit je met een bak schade(ervaring gehad met mijn vorige heilige koe). Als ze er mee beginnen houdt een popnagel of kit ze echt niet tegen. Alleen wordt er dan nog meer grof geweld gebruikt en zit je met de brokken.

Dus diefjes neem de mijne maar zo mee als je t nodig vindt, kost me dan alleen maar 1 of 2 nieuwe plaatjes.

Op de mijne zit ie vast met torxe schroeven van voor en achter, En de puntjes van die schroeven achter de bumper heb ik met een soort lijm (vraag niet welke) geseald… Als ze mijn platen willen pikken kunnen ze best de hele bumper meenemen king:

Grt

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.