kastje voor stoelverwarming ??( aansluiten en het werkt ?)

Forumindex Forums Modellen Astra kastje voor stoelverwarming ??( aansluiten en het werkt ?)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 53)
  • Auteur

zal ik zeker doen
    van begin tot het einde :D

wel even een zekering plaatsen he.
    en NIET de gele kabel aansluiten als je nu geen airbags heb in je stoelen.
    ook niet als je straks stoelen heb waar wel airbags in zitten.

de kabel ligt er wel, alleen is de sensor niet geschikt, dus krijg je een storing.

@robert_corsa wrote:

wel even een zekering plaatsen he.
    en NIET de gele kabel aansluiten als je nu geen airbags heb in je stoelen.
    ook niet als je straks stoelen heb waar wel airbags in zitten.

de kabel ligt er wel, alleen is de sensor niet geschikt, dus krijg je een storing.

heb je toevallig een foto van waar de zekering in moet ??
    gewoon in de zekeringkastje ??
    kun je de airbag wel werkend krijgen dan ?

airbag is werkend te maken, sensor vervangen, en kabels trekken.
    verder weet ik het niet, zo is het mij verteld

zekering moet idd in het zekeringkastje, 30amp volgens mij.
    kun je vinden in het boekje

@robert_corsa wrote:

airbag is werkend te maken, sensor vervangen, en kabels trekken.
    verder weet ik het niet, zo is het mij verteld

zekering moet idd in het zekeringkastje, 30amp volgens mij.
    kun je vinden in het boekje

ok
    dus beter een setje stoelen kopen zonder airbag ??
    vind zelf de airbag ook niet al te mooi
    en kan een compleet setje overkopen voor 450 euro
    alleen wand is beetje lelijk ( valt nog mee vond ik )

helaas heeft deze jonge geen boekje erbij haha
    ooit ergens neer gelegd en nooit meer weer kunnen vinden king:

Stekker met bezetting voor de stoelverwarming:

Zekering staat idd in het boekje is een zekering die je deelt met andere functies. In de Vectra is het 20A.

Heb je airbag stekkers uit je stoel komen? Of is die stekker van de voorbereiding van je kabelboom?

moet maar eens goed zoeken welke zekering waar in moet :shock:

mijn airbag stekkers komen vanuit mijn kabelboom
    uiteindelijk zou de stekker ook in de stoel uitkomen ( of hopen op een setje zonder airbag maar met stoleverwarming )
    word doe zoeken en zoeken en zoeken naar een mooi en goed setje

hopel kan iemand mij nog een foto sturen van de zekering ??

Voor verwarmde voorstoelen moet er een 20 Ampere zekering(Die is geel) aanwezig zijn op NR36 (Dit nummer is ook voor de sigarenaansteker dus als het goed is al aanwezig) en een grote 30A (Donkergroen)zekering op plek 2 (Als het goed is ook al aanwezig)

kapje met 3 gaten nieuw besteld in duitsland

kleur geel van de schakelaar word vervangen door groen king:
    wachten op de postbode duurt lang ;)

Ik heb hier ook nog een vraagje op, ik heb net 2 recarotjes gekocht, ZONDER airbags en gordelspanners… De airbag stekker knip ik gewoon af en doe ik een weerstand tussen, maar kan ik dat met die stekker van de gordel weerstand ook doen? Of moet ik deze met elkaar verbinden? HEb namelijk geen zin om de hele tijd tegen dat lampje aan te kijken :)

Ik heb toen ook 2 oude stoelen ervoor gebruikt en de rails en ook de gordelspanners mee overgezet.
    Dan kan je ze weer gewoon aansluiten aan de huidige stekker.

En als je op de sloop bent kijk dan meteen of er astra’s bijstaan waar wel de airbagstekkers onder de stoelen zitten.
    Want je hebt ook astra’s die wel zijn voorbereid maar geen stoelairbags erin hebben zitten.

Ik zag dit vanmiddag bij die van mij wel de stekkeraansluiting maar geen stoelairbag

@Blue-Dragon wrote:

Ik heb toen ook 2 oude stoelen ervoor gebruikt en de rails en ook de gordelspanners mee overgezet.

En als je op de sloop bent kijk dan meteen of er astra’s bijstaan waar wel de airbagstekkers onder de stoelen zitten.
    Want je hebt ook astra’s die wel zijn voorbereid maar geen stoelairbags erin hebben zitten.

Ik zag dit vanmiddag bij die van mij wel de stekkeraansluiting maar geen stoelairbag

Maar het zijn stoelen die uit een manta B komen volgens mij, aangezien daar dezelfde recaros in gezeten hebben. Alleen die gordelspanner kan daar niet oppassen, aangezien die daar niet voor ontworpen is, kan ik die sensor niet gewoon voor de gek houden??

@darknight2003 wrote:

@Blue-Dragon wrote:

Maar het zijn stoelen die uit een manta B komen volgens mij, aangezien daar dezelfde recaros in gezeten hebben. Alleen die gordelspanner kan daar niet oppassen, aangezien die daar niet voor ontworpen is, kan ik die sensor niet gewoon voor de gek houden??

ja je kunt het vast voor de gekhouden met bepaalde weerstandjes ( alleen weet ik hier verder niks vanaf )

alleen mijn mening knip gewoon niks af!
    waar ik de leren setje vandaan haalde die gek had zijn hele draadboom onder de stoelen doorgeknipt ( waarom omdat hij stekker niet los kreeg )
    het is gewoon jammer voor de volgende eigenaar of voor jezelf

De gordelspanner zit vast aan de gordelsluiter deze kan je niet splitsen.
    Je zult hierop toch wat moeten verzinnen , je kan toch een steuntje ofzo ervoor gaan maken .

@Blue-Dragon wrote:

De gordelspanner zit vast aan de gordelsluiter deze kan je niet splitsen.
    Je zult hierop toch wat moeten verzinnen , je kan toch een steuntje ofzo ervoor gaan maken .

Jaa, die gordelhouders heb ik al geregeld, me vader heb in zijn kever recaros staan waar ik die van af kan halen, aangezien hij de originele gordel gebruikt haha! Dus dat geen enkel probleem :)

Alleen ik zit met de stekker van de gordelspanner, die zit op de stoel maar die is ook aangesloten op de auto! dus dan krijg ik toch een foutcode:(? Bij de airbag kan ik het met een weerstandje doen.. (stekker van oude stoel van sloop afknippen, daar weerstand aan solderen en stekker in de stekker in de auto knallen). Maar dan moet ik dus nog iets op die andere stekker van de gorderspanner verzinnen maar wat ::(:(:(:(:(:(:(

hoe krijg je dat kastje los onder je stoel?
    ik wil namelijk ook ook stoelverwarming maar krijg het kastje onder de stoel nie los

opel astra g 2003

Zit een lipje aan die indrukken en naar voren halen

Boven op je kastje die indrukken en naar voren halen…

Dat rood lipje?

opel astra g

Nee daarboven weer…

loopt rond is een zwarte lipje…

die druk je in en je kunt hem eruit schuiven

Dat ga ik dat is proberen en welke draden moeten er zitten?

want ik kan vanuit achter van de stoel zien dat er alleen een groene schakelaar zit verder niks op de gele airbag draad naar.
    Verder zitten de schakelaars voor de stoelverwarming er wel onder bij me pook.

opel astra g 2003

Welke draden staat op de eerste pagina…

Daar zie je mijn hand met 6 soorten draden die moeten erin zitten anders is hij niet voorbereid
    Middenconsole kun je zo controlen onder dat kapje zit 1 groene stekker vast geklikt en en zwarte

Het kan zo zijn dat die er wel zitten en onder je stoel dus niet
    Dan betekend dit dat hij vanaf je middenconsole tot aan je x1 stekker is voorbereid
    maar niet vanaf je x1 stekler tot aan je stoelen..

Geel/zwart
    blauw/ zwart
    Bruin
    zwart

die moeten in je kastje zitten anders is hij dus niet voorbereid bij je stoelen

ZOals je ziet op de foto hier op het form heb ik alleen de groene aansluitng
    De grijze en zwart die er naast zit heb ik niet.

opel astrag 2003

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 53)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.