Kap tussen voor & achter deuren Astra F + handremkap vraagje

Forumindex Forums Modellen Astra Kap tussen voor & achter deuren Astra F + handremkap vraagje

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Ik heb stom gedaan met de kap tussen de voor en achterdeur van de astra f.
    Oftewel, stefan heeft een nieuwe nodig, nu staat er op de sloop een Astra F GL Sedan met 65dkm en wil’m daar graag afhalen, maar is die van de sedan hetzelfde als de 5dr?

En..

De handrem kap, waar je hem aan vast pakt is helemaal gekrast door de 1e eigenaresse met veel ringen ofzo, hoe krijg je zo’n ding eraf? Pak ik die ook mooi van die 65dkm Astra :)

Uppiee mensen!
    Ik ga er zometeen om :)

kun je je oude kap niet meenemen?of gewoon vergelijken met de kap aan de andere kant?

Die kap zal het probleem niet zo zijn, die haal ik wel van de sedan en pas ik wel even op een hatchback als het niet anders kan.

Die handrem is meer het probleem :P

:hmmz tja je kunt een paar maten nemen en daarmee gaan vergelijken?

hoe bedoel je?

Handrem kapje moet eraf, en weet niet hoe dat moet, en die kap die pas ik wel even op een HB.

@Mr.F wrote:

hoe bedoel je?

Handrem kapje moet eraf, en weet niet hoe dat moet, en die kap die pas ik wel even op een HB.

sorry, niet goed gelezen :angel

haha :thumb

tsja, je kan ook de ijzezaag meenemen en hem uit de sedan weg zagen, dan kun je thuis mooi kijken hoe het vast zit, ik heb er eigelijk nooit op gelet dus ik weet het niet, maar denk dat je er al geweest bent dus weet niet als je er nu nog wat aan hebt

Ben al geweest inderdaad.

Die jongen van de sloop wist’t ook niet, maar had nog een Astra Fje voor staan, dus hij zei misschien eraf tikken dus hij tikte hem met een hamertje er zo af.
    Maar toen zei hij, oh, wacht! Dat ding moet nog van de handrem af, dus hij moest weer terug. Ik proberen op een sloopauto nee hoor, op 5 st. geprobeerd maar het ging niet haha

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.