[rquote=1861481&tid=141836&author=pipo][rquote=1860332&tid=141836&author=Fearless]Grappig ding…
Ik zie jou ook wel in die matt groene leger kadett rijden:P:P:P
Maar die set die pipo laat zien, zijn std poten met een bus schroefdraad er over?
Vet :D en makkelijk. Alleen is dat dan zelfbouw of een mengsel van diverse onderdelen voor diverse merken auto’s?
[/rquote]
op de foto lijkt de kadett net of hij een rotte wielrand heeft achter en die groen is geschildert.maar kan me vergissen.
en de poten zijn ingekort stuurarm verplaatst en er zit aan de draadbussen nog een stuk dat in de poot geschoven word.
safety first:P
en aan de achterkant laag gaan kun je niet gewoon een soort aanslagrubber er tussen maken ipv de veer een of andere zachte.minicooper heeft dat toch ook.
en de achterveer van een e kadett en een corsa zijn die kwa maten niet het zelfde alleen lager als je hem onder een dett zet en dan met een paar zeer stugge dempers:hmmz[/rquote]
Rubberblokken kun je inderdaad ook gebruiken achter.. Dit had ik ook bij de Corsa.. En het is gewoon lastig om een Opel zo lekker mooi laag te krijgen.. En dan ook nog eens recht..