kadett sedan turbo …

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett sedan turbo …

11 berichten aan het bekijken - 126 tot 136 (van in totaal 136)
  • Auteur
    Berichten
  • #17666242

    Dikke let kadett :thumbup

    #17666243

    Mijn complimenten :thumb
    Erg netjes en nergens TE!! Ben wel benieuwt hoe je de achterdeuren en de achterklep zo netjes dicht gelast hebt en of dat met dat vermogen niet gaat loskomen!

    More :kewlpics :kewlpics

    #17666244

    @patrick v voorn wrote:

    Mijn complimenten :thumb
    Erg netjes en nergens TE!! Ben wel benieuwt hoe je de achterdeuren en de achterklep zo netjes dicht gelast hebt en of dat met dat vermogen niet gaat loskomen!

    More :kewlpics :kewlpics

    denk niet dat dat gaat gebeuren alles is ook helemaal doorgelast
    koffer en de raampjes en de deuren ook en de veerpoten voor en achter en draagarmen verstevigt
    de steun achter op me bak ook een exstra verstevigd
    en allemaal kleine dingetjes waar een exstra lasje op ligt ipv puntlasjes
    heb ook me kooi nog wat uitgebreid exstra kruis erbij en de kooi is ook doorgelast op de bodem

    en bedankt voor de complimenten alllemaal :D

    #17666245

    Snelle jelle met kont :wub

    #17666246

    Heb je hem inmiddels al afgesteld op meer vermogen?

    #17666247

    @robin… wrote:

    heb het spruitstuk toch maar een beetje ingekort hij kwam op 1cm na op de
    slotplaat en de turbo omgedraaid omdat ik zo beter uitkom ivm me downpipe en nu komt me luchtfilter op de plaats van de accuplaat die er toch al niet meer was dus genoeg ruimte voor een mooi filter..

    nu dit alles past wacht ik nog op de koppeling en dan kan er gebalanceerd worden
    en de boel in elkaar zetten
    en ben nog even aant kijken voor een andere oliepomp..

    kan me vergissen maar volgens mij is de motorsteun rechts voor niet de originele kadett gsi steun of wel?
    lijkt mij op het blote oog een corsa a steun of in iedergeval een steun die de motor meer naar achter plaatst als origineel of zie ik dat verkeerd?

    #17666248

    @iuza wrote:

    500pk drukt ie ongeveer op 1.6-1.7bar op een standaard evo9 blok.

    Ik zit nu op iets meer dan 400PK met 1.2 bar en dat draai ik met mijn C20LET en ook een GT3082 in de Corsa.
    En er zit nog meer PK in aangezien we de begrenzer op 7200 hebben gezet ivm standaard klepveren.

    #17666249

    @sebastiaankadettcabriogsi wrote:

    @robin… wrote:

    heb het spruitstuk toch maar een beetje ingekort hij kwam op 1cm na op de
    slotplaat en de turbo omgedraaid omdat ik zo beter uitkom ivm me downpipe en nu komt me luchtfilter op de plaats van de accuplaat die er toch al niet meer was dus genoeg ruimte voor een mooi filter..

    nu dit alles past wacht ik nog op de koppeling en dan kan er gebalanceerd worden
    en de boel in elkaar zetten
    en ben nog even aant kijken voor een andere oliepomp..

    kan me vergissen maar volgens mij is de motorsteun rechts voor niet de originele kadett gsi steun of wel?
    lijkt mij op het blote oog een corsa a steun of in iedergeval een steun die de motor meer naar achter plaatst als origineel of zie ik dat verkeerd?

    de steun is van een ascona maar is hetzelfde alleen is ie van staal ipv alu

    #17666250

    alles is weer verandert..
    heb m helemaal uit elkaar getrokken
    iemand zou m mooier maken met een ander kleurtje
    helaas mislukt
    dus beginnen we maar weer opnieuw :swear

    maar alles word nu mooier en beter motor ruimte helemaal strak gemaakt
    6 pots remklauwen met 330 mm schijven
    rolkooi beetje uigebreid
    en nog meer kleine dingetjes

    zal binnekort wat foto s plaatsen king:

    #17666251

    @sw16v wrote:

    Heb je hem inmiddels al afgesteld op meer vermogen?

    dat gaat gebeuren als ie weer in elkaar zit hij is wel ingelopen nu
    dus ben zeer benieuwd wat ie gaat doen straks
    zat met 0.8 bar op 380pk
    en heb nog een verstelbaar nokkenastandwiel nodig
    want hij liep niet helemaal goed stationair heb een xe inlaat nokkenas er in
    en geen verstelbaartandwiel

    #17666252

    @robin… wrote:

    @sw16v wrote:

    Heb je hem inmiddels al afgesteld op meer vermogen?

    dat gaat gebeuren als ie weer in elkaar zit hij is wel ingelopen nu
    dus ben zeer benieuwd wat ie gaat doen straks
    zat met 0.8 bar op 380pk
    en heb nog een verstelbaar nokkenastandwiel nodig
    want hij liep niet helemaal goed stationair heb een xe inlaat nokkenas er in
    en geen verstelbaartandwiel

    ik heb er ook een xe inlaat nokkenas in zitten zonder verstelbaar tandwiel. en hij loopt gewoon mooi stationair

11 berichten aan het bekijken - 126 tot 136 (van in totaal 136)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.