kadett op de sloop

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett op de sloop

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

wie weet mischien waar er nog een kadett gsi op de sloop zal staan ik zoek er een paar spulletjes van voor me eigen kadett ???

alvast bedankt

En wat zoek je dan?
    gr Marcel

Wat zoek je inderdaad,
    Ik ga de laatste weken altijd wel naar een sloop op zaterdag.

Rik :)

ben bang dat je weinig kadettjes op de sloop tegen gaat komen en zeker de gsi uitvoering de meesten zijn al gesloopt en of geexporteerd ;) ;)
    en voor nieuwe onderdelen is er ook weinig succes nog meeste is niet meer leverbaar bij de dealer :thumb
    ik zeg dit uit eigen ervaring ben zelf bezig mijn kadett gsi cabrio op te bouwen die een 16v blok er in krijgt :wors

Ik weet nog wel sloperijen met E kadettjes maar bij de laatste (Jagersma, Grootegast)
    Waren er 3 van de 4 foetsie.

Rik :(

Bel autodemontage Niks in Westerhaar eens op, grote kans dat hij nog wel wat onderdelen heeft liggen van een E Kadett.

http://www.niks-autodemontage.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

KadAstra-EF wrote:
    Ik weet nog wel sloperijen met E kadettjes maar bij de laatste (Jagersma, Grootegast)
    Waren er 3 van de 4 foetsie.

jagersma heeft alleen een 5 deurs 1.6 staan op het moment alle 2 deurs gaan meteen de cross in
    ik heb nog 2 bijna complete slopers staan die de cross ingaan dus heb bijna alles wel
    kom e uit de buurt van friesland ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.