Kadett gsi verbouwing

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Kadett gsi verbouwing

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 78)
  • Auteur
    Berichten
  • #17727848

    aaah, ja dat klopt wel verzekering technies is dat niet handig als je hem niet keurd. nouja zal er nog even over nadenken.. haha toch bedankt;)

    maar die lui zijn niet echt kritisch toch die rdw? of gaan ze dat ding helemaal bekoekeloeren?
    maar ik ben nog maar 18 he, dan ben je beginnend bestuurder en dan betaal je je scheel aan verzekering voor mijn 16v moest ik 120 in de maand betalen:O:O

    er komen wss 2 finnen op, 1 die constant draait en 1 die aan gaat als hij dan nog teheet wordt, omdat die radiatuer van de 16v er voor zit en dies wel stukje kleiner als die van de v6.

    en hij wordt nog verhoogt omdat hij nu bijna met de caterpan de grond raakt:P dus even originele veren van detje cabrio overzetten, genoeg tedoen dus voordat ie op de weg kan.

    #17727849

    die RDW stelt geen reet voor

    bij mij keek ie of de accu vast stond en vond t best ga netjes met dat ding naar de RDW als je gepakt word heb je een dikke prent en is alles voor niets geweest dan ben je m KWIJT

    gewoon netjes en deugdelijk inbouwen dan heb je echt geen last

    die radiateur red het wel hoor

    Eric en ik draaien met een calibra turbo radiateur en die is volgens mij nog kleiner ook (wel iets dikker volgens mij )

    k heb totaal geen last met koeling

    mijne stond ook zo laag

    heb er originele hoogte schokbrekers in gedaan 4cm verlangings veren en staat nu op 16 inch

    wat heb je er voor remmen op zitten

    #17727850

    Apk kijk je niet naar het aantal cilinders hoor :hmmz

    #17727851

    Ja hij is goed ingebouwt. motorsteun goed gelast ect.
    bekabeling netjes vastgezet enzo,

    trouwens die kabelboom komt bij het koelwater reservoir binnen ja, heb jij die boom eerst nog een stukje naar voor gelegt? tussen het tankje en de zeikant zeg maar? want ik krijg dat eerst stuk bij dat tankje niet echt netjes.. er overheen wil niet omdat dan de kap niet dicht wil, en er onderdoor is ook niet echt ideaal.

    oke dan doe ik ook gewoon 1 fin die van de 16v.
    schijfremmen, maar dat bedoel je denk ik niet?:P

    er zit nu coni geel onder,
    gr bert

    #17727852

    bij mij ligt ie tussen t tankje en schutboard t is wel iets proppen haha

    maar bedoel remmen vooraan nog orgineel zeker

    #17727853

    origineel gepost door mrmonkey
    Apk kijk je niet naar het aantal cilinders hoor :hmmz

    echt niet..? dan zullen jullie de APK erkenning wel niet meer zo lang hebben.. lees dit maar eens

    http://www.apkkeurmeesterservice.nl/default.asp?page=nieuwsbericht&nieuwsid=137

    onderaan staat verplicht voor apk keuring te beginnen de gegevens van het aantal cilinders..

    #17727854

    die apk regel is weer terug gedraaid moet weer geteld worden

    ding laten keuren en rijden

    gsi maffia is er eens mee aangehouden en toen dachten ze ook dat ze m mooi hadden maar die was gelukkig gekeurd

    #17727855

    zijn er nog updates ?

    #17727856

    ja die zijn er:P
    hij rijd en schakelt goed, alleen de motor houdt vreselijk in iemand enig idee hoe dat kan?

    #17727857

    geen motor storing lampje ?

    en heb je al foto’s ??

    #17727858

    Die zwager van mij schiet voor geen **** op.
    Bouwt tie daar een vette wagen, maakt hij geen foto`s :-(
    Zal morgen een paar schieten als ik in de buurt ben!

    Gr. Dennis

    #17727859

    lol :p

    de motor liep trouwens perfect toen die nog in de vectra lag…

    ligt tog aan je inbouwkunsten :p

    #17727860

    doe dat maar ReTiRed wil wel eens wat zien :P

    maar als ie in de vectra goed liep zal er wel iets niet goed gegaan zijn

    brand er geen motorlampje (of is deze niet aangesloten )

    #17727861

    ehm nee die is nog niet aan gesloten,
    de motor liep idd goed dus het ik denk dat ik iets niet helemaal goed heb gedaan.
    hoe heb jij die toeren teller gedaan dan? dat is de groene draad toch?
    en de km teller doet het ook niet maar die zit gewoon op de bak met een 2 polig stekkertje alleen kan ik die niet terug vinden.
    gaat de snelheid ook via de computer? of kan ik gewoon 2 draden uit de kabelboom halen en die op de bak zetten? zoja welke kleuren zijn dat?

    gr bert

    #17727862

    die op de bak zit heeft 3 draden

    toerental heb k gewoon die groene voor gepakt (alleen geeft ie iets te veel aan boeie )

    #17727863

    waar zit die stekker op de bak dan?

    #17727864

    hell yeah foto’s

    een paar ik weet nu hoe het moet dat uploaden enz..

    maar nog even iets dat motor lampje hoe sluit ik die aan?

    #17727865

    ps het dit was 3 week geleden, het is nu af onder de kap zeg maar

    #17727866

    als jij alle draden kleur op kleur gesoldeerd heb moet het lampje het gewoon doen…

    anders is het meen ik de bruin/blauwe draad vanaf de cpu…

    #17727867

    die zitten in 1 van de stekkertjes bij de ecu

    zal ff kijken welke draden t zijn

    #17727868

    oke super, bedankt:D

    dus blauw/bruin is moter lampje,
    groen toeren teller,
    blauw is tempratuur?? die werkt namelijk ook nog niet, meet hij de tempratuur trouwens op de radiateur of op het blok?
    sorry voor alle vragen haha:P maar ik kom er nog niet helemaal uit.

    gr bert

    #17727869

    origineel gepost door Bertkadett
    oke super, bedankt:D

    dus blauw/bruin is moter lampje,
    groen toeren teller,
    blauw is tempratuur?? die werkt namelijk ook nog niet, meet hij de tempratuur trouwens op de radiateur of op het blok?
    sorry voor alle vragen haha:P maar ik kom er nog niet helemaal uit.

    gr bert

    blauw is idd tempratuurmeter. bij een c20xe word ie bij de thermostaat gemeten.. neem aan bij een c25xe ook ?

    #17727870

    oke ik ga ze nu ff solderen

    #17727871

    Sensor zit onder de zwarte aanzuigbuis voor je dynamokoeler

    #17727872

    oke vandaag weer ff wat gedaan,

    ik heb onder het dasbord de groene blauwbruin en blauw draad door geknipt,
    de groene blauw/bruin en blauwe draad bij de stekkers die bij de cpu zitten, verlengt en deze aan de draden onder het dasbord gesoldeerd, ik heb de draden onder het dasbord ook aanelkaar gesoldeerd, zodat die van de cpu er gewoon bij opzitten zeg maar.
    is dit zo goed?

    de toeren teller doet het nu wel, maar de temp sensor nog niet.
    ook het motorstorings lampje brand niet als je hem op contact zet, het inhouden is wel minder geworden. volgens mij klopt het nog niet helemaal.

    eerst maar eens slapen
    gr bert

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 78)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.