Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 636)
  • Auteur
    Berichten
  • #17488272

    -offtopic Amen, Back on Topic, had idd begrepen als je van 185/55/15 naar 195/50/15 ging dat je dan geen verschil mag zien in je digidash.. Heb mijn banden (185/55/15) er net 1000km onder liggen dus die hou ik er nog voorlopig onder maar ik zet het zeker op mijn lijstje (scheeld weer 1cm breder en 0,5cm extra lager :P)

    #17488273

    Nog een paar mooie zwarte:



    #17488274

    Nog een mooie bordeauxrode uit Engeland:

    #17488275

    Nog een paar oude van Maurice:






    #17488276

    kwam nog een foto van mijn oude gsi tegen.
    Was ook een champion,c20ne.
    alleen de striping was dr helaas af,je kon zeker op het zwarte deel nog zien waar het gezeten had.
    Foto is ongeveer uit 2003,vlak voor ik m verkocht.
    de auto bestaat nog wel maar is al 3 jaar niet meer gekeurd,maar waar die uithangt??
    was toenderdijd nog wel een aardig hard ding.

    #17488277

    Mooie bak hoor :D Orginele Nederlander.. Waarschijnlijk staat hij ergens in een stalling/schuur.

    Edit.. lijkt ook of hij de achterste kapjes van een GSI 4 deurs heeft.. met vertikale gleuven ipv ronde gaatjes..

    #17488278

    ik denk het ja,heb dr altijd spijt van gehad dat ik m weggedaan heb,was een mooie auto.

    #17488279

    origineel gepost door JvV
    Mooie bak hoor :D Orginele Nederlander.. Waarschijnlijk staat hij ergens in een stalling/schuur.

    Edit.. lijkt ook of hij de achterste kapjes van een GSI 4 deurs heeft.. met vertikale gleuven ipv ronde gaatjes..

    kunnen ook kapjes zijn van gewone kadett e. hebbe deze standaard als ik me niet vergis…

    #17488280

    klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
    Later heb ik er daewoo kapjes opgezet

    #17488281

    origineel gepost door asconahobbyist
    klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
    Later heb ik er daewoo kapjes opgezet

    wie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P

    #17488282

    wat blijven kadettjes gsi toch mooi!
    niemand een kadettje gsi ruilen tegen een astra cabrio c20neking:

    #17488283

    origineel gepost door .:Stoffel:.

    origineel gepost door asconahobbyist
    klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
    Later heb ik er daewoo kapjes opgezet

    wie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P

    inderdaad,al dacht ik daar toen (7 jaar geleden) heel anders over.
    Ook ik reed rond met gele remtangen en trommels,ook de roostertjes op mn dash waren geel.en ik heb wat rollen van die carbon folie versneden.
    Uiteraard waren de bekende stickers Opel Power nederland boven aan het voorraam,Pioneer car audio op het achterruit en een echte old school sticker “the opel touch” ook mijn auto niet voorbij gegaan.En de spoilertjes op je wisserarmen,waren ook bekende accesoires.
    rolgordijntjes voor je achrramen en dan een MDF hoedenplank met een reusachtige 15 inch subwoofer in het midden,ow wat was dat fout,zo reed ik eind jaren 90 rond:D

    #17488284

    Even een reactie van een nieuw lid op dit forum (met dank aan Frenk) over het gebruik van onze ’trots’ voor dagelijks gebruik.

    Mijn Champion gebruik ik gewoon alle dagen van het jaar dat ik ‘m nodig heb. Dat is dermate veel dat ik de LPG-G3 installatie uit mijn inmiddels verkochte Vectra B1 2.0-16V CDX Aut. heb laten overbouwen in mijn Gsi Champion. (’90, 2.0 8V)

    Bij een stand van 185000 heb ik dit laten doen. (okt. 2008) Inmiddels heb ik 235 op de klok staan, zonder enige problemen. Ondertussen is onderhuids alles wel zo’n beetje aangepakt of vervangen dus is in april (APK) ook de buitenkant aan de beurt.

    #17488285

    Erwin, post ook eens foto’s van je GSi, ben benieuwd!!

    #17488286

    origineel gepost door frenkie
    vorige week wat kadett onderdelen verkocht aan iemand.
    en met wat komt die de straat in:o

    een orgineele groene champion :D

    hey erwin. welkom hier op het forum.
    ik had het al over je gehad en je mooie champion.
    en er al wat foto,s van geplaatst hier in het champion topic:thumbup

    gr frenk

    #17488287

    Thx Frenk,

    Even voor de azijnzeikers onder ons……. Lpg doet totaal niets af aan de prestaties van mijn GSI. (de tank van 56 liter zit in het reservewiel-gat)

    Heb reeds eerder een Champion gehad (ZT-47-VN, foto’s volgen) en tevens ben ik in het bezit van een cabrio, 92, GSI en orgineel Nederlands. Deze is onder behandeling en wordt net zoals mijn Champion op verlaging en een andere uitlaat na geheel orgineel gelaten.

    Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de leeftijd van alle liefhebbers. Die van mij is ‘slechts’ 37. Groeten uit Hengelo van een Zaankanter.

    #17488288

    origineel gepost door asconahobbyist

    origineel gepost door .:Stoffel:.

    origineel gepost door asconahobbyist
    klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
    Later heb ik er daewoo kapjes opgezet

    wie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P

    inderdaad,al dacht ik daar toen (7 jaar geleden) heel anders over.
    Ook ik reed rond met gele remtangen en trommels,ook de roostertjes op mn dash waren geel.en ik heb wat rollen van die carbon folie versneden.
    Uiteraard waren de bekende stickers Opel Power nederland boven aan het voorraam,Pioneer car audio op het achterruit en een echte old school sticker “the opel touch” ook mijn auto niet voorbij gegaan.En de spoilertjes op je wisserarmen,waren ook bekende accesoires.
    rolgordijntjes voor je achrramen en dan een MDF hoedenplank met een reusachtige 15 inch subwoofer in het midden,ow wat was dat fout,zo reed ik eind jaren 90 rond:D

    daar ben ik niet echt voor te vinden, zo van die stickertuning. maar ja dat was x aantal jaar geleden allemaal zo (voor mijn tijd :P )
    om nu nog een orginele champion te vinden is al vrij moeilijk.
    daarom: hou ze in ere !!!

    #17488289

    origineel gepost door erwinottema
    Even een reactie van een nieuw lid op dit forum (met dank aan Frenk) over het gebruik van onze ’trots’ voor dagelijks gebruik.

    Mijn Champion gebruik ik gewoon alle dagen van het jaar dat ik ‘m nodig heb. Dat is dermate veel dat ik de LPG-G3 installatie uit mijn inmiddels verkochte Vectra B1 2.0-16V CDX Aut. heb laten overbouwen in mijn Gsi Champion. (’90, 2.0 8V)

    Bij een stand van 185000 heb ik dit laten doen. (okt. 2008) Inmiddels heb ik 235 op de klok staan, zonder enige problemen. Ondertussen is onderhuids alles wel zo’n beetje aangepakt of vervangen dus is in april (APK) ook de buitenkant aan de beurt.

    welkom om t forum.
    fijn om er nog een champion-rijder bij te hebben.
    zag dat je zetelverwarming hebt. werkt deze ook en doe je hem toevallig niet van de hand :P king:

    #17488290

    Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…

    Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…

    #17488291

    origineel gepost door Calibrainpower
    Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…

    Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…

    heb je ook een champion?
    voor de dag ermee ;)

    #17488292

    Helaas…. De zetels zijn ondanks de schakelaars onverwarmd. Deze jongens heb ik in mijn verzamelwoede weten te bemachtigen. Dus als je ze toch hebt kun je ze beter installeren. Verlichting ed werkt gewoon. En nee, nog de schakelaars als de auto gaan van de hand. Zo’n vergissing maak je maar 1 keer.

    Voor de liefhebbers heb ik nog wel 4 schakelaars voor electrische spiegels. Dus let me know!

    #17488293



    na een ongelukje en met gezinsuitbreiding op komst in 2008 verkocht. ben eigenlijk wel benieuwd waar ie is gebleven.

    #17488294

    origineel gepost door erwinottema
    Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de leeftijd van alle liefhebbers. Die van mij is ‘slechts’ 37. Groeten uit Hengelo van een Zaankanter.

    Ik ben zelf 27, heb voor mijn Champion 3 GSI tjes versleten (3x een 89er). Kom net als Frenk ook naar de Sevenum meeting dit jaar, kijken of we meer dan 3 Champions dit jaar bij elkaar kunnen krijgen (vorig jaar stoden ik, Frenkie, en Patrick (Bordeauxbeauty) er)

    origineel gepost door .:Stoffel:.

    origineel gepost door Calibrainpower
    Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…

    Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…

    heb je ook een champion?
    voor de dag ermee ;)

    Foto’s staan al ergens in dit topic. Maurice had zich al eerder gemeld ;) Verder is een LPG inbouw zeker geen heiligschennis als er dagelijks mee gereden wordt zou ik het zelfs ook overwegen. Alleen zou ik dan een oldtimer pakken om helemaal op kosten te besparen king: Maar mooie plaatjes mannen!. Houd het topic levendig!

    #17488295

    Ik heb nog 2 complete stoffen Champion interieuren te koop staan:

    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=114670

    Prijs vast LAAG € 125 Voor een compleet interieur!!!

    #17488296

    mooie champion. heb hem indertijd ook te koop zien staan op marktplaats. en zelfs even overwogen om hem te kopen maar had toen net de mijne en 2 was een beetje teveel van het goede :P

    en over de leeftijd, ik ben er 22

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 636)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.