Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 636)
  • Auteur

origineel gepost door .:Stoffel:.
    thanks frenkie
    jammer dat je op de link moet klikken en dat de fotos niet rechtstreeks tevoorschijn komen :hmmz
    of is dit enkel bij mij het geval?

je moet bij photobucket de onderste link (IMG code)kopieren en plakken
    meschien lukt het dan wel, zo doe ik het altijd.
    hoop dat het je lukt.
    gr frenkie

is gelukt frenkie :D

origineel gepost door frenkie
    hey @stoffel
    wat een prachtige nette bordeaux beauty heb jij:o:wors:wors
    mooi orgineel en ook nog een 16v:wub
    houden zo:thumbup

he frenkie denk er om he er zit copyright op die naam he!!!!

Een pracht exemplaar stoffel:kewlpics

Als ik heel kritisch mag zijn, ff een andere mattenset zonder rode bies er in:angel

Wees er zuinig op!

die 2 mistlampen achter, is dat orgineel zo:hmmz

origineel gepost door frenkie
    die 2 mistlampen achter, is dat orgineel zo:hmmz

Nope, er zit een uitsparing in de achterbumper zodat er 2 mistlampen van gemaakt konden worden, het is niet standaard zo..

Nog een andere vraag:

Wie weet waneer de ramen in de kadett E brons getint waren en wanneer groen getint ?

heb ondertss andere matten gekocht (wel weer met rode bies ;) maar staat nog GSi 16v op)
    weet niet als dubbele mistlampen orgineel zijn maar uitsparing is idd voorzien. staat aan de binnenkant mooi afgetekend om zelf uit te zagen. bij mij zaten ze er al in toen ik hem kocht

2 mistlampen achterin de bumper is standaard in engelandomdat ze daar links rijden vandaar de uitsparing bij de bumpers op het vaste land.

idd mooi dettje. jammer dat de stootrubbers en striping er niet meer op zit, eveneens als de gsi 16v op de zwarte band vanachter.
    maakt t toch altijd net dat tikje mooier :agent
    interieur netjes verzorgd, zetels mss opnieuw overtrokken en km stand teruggedraaid :hmmz
    maar tis een mooitje

Beginpost aangepast. Opties (warmtewerend glas en carterpan plaat bescherming) toegevoegd.

Foto’s electrische antenne toegevoegd.

Beginpost verder aangepast (introductie + prijzen opties (guldens en euro’s)).

Voor de bordeauxrot liefhebbers:

Voor de schwarz liefhebbers:

Voor de admiralblue liefhebbers:

die Carterpanplaat bescherming zat er bij mij ook nog onder….was dat dan een optie.
    tog maar weer eens terug erop zetten dan;)

verder word dit topic alsmaar mooier:thumbup

carterplaat bescherming :hmmz bestaat dat dan? zijn daar ook fotos van? wist niet dat dat bestond als optie

carterplaat bescherming :hmmz bestaat dat dan? zijn daar ook fotos van? wist niet dat dat bestond als optie

Foto’s staan allemaal in de beginpost. Ook van de carterpan plaat bescherming. Ik en Frenkie hebben deze bescherming wel.

is wel intresant natuurlijk. toch ook eens achter gaan zoeken of bij opel gaan vragen als dit nog nieuw te krijgen is en wat het kost natuurlijk :mad:

is wel intresant natuurlijk. toch ook eens achter gaan zoeken of bij opel gaan vragen als dit nog nieuw te krijgen is en wat het kost natuurlijk :mad:

In engelse wagens is het veel geleverd ook op niet champions. Nieuw bij de dealer zijn ze niet meer te krijgen. Nieuwprijs lag volgens mij rond de 300-350 euro..

In engelse wagens is het veel geleverd ook op niet champions. Nieuw bij de dealer zijn ze niet meer te krijgen. Nieuwprijs lag volgens mij rond de 300-350 euro.. [/quote]

is wel veel geld voor een stukje plastiek natuurlijk maar misschien toch eens kijken als ik zo ergens een op de kop kan tikken

plastiek ? er is weinig plastic aan.. anders zou je carterpan er alsnog snel aangaan. Is een alliminium plaat.. met ijzer/staal onderdelen.

origineel gepost door JvV
    plastiek ? er is weinig plastic aan.. anders zou je carterpan er alsnog snel aangaan. Is een alliminium plaat.. met ijzer/staal onderdelen.

aha dat veranderd de zaak natuurlijk. dan toch maar eens op zoek gaan naar zo eentje :P

@ jvv
    zodat je je beginpost kan aan passen van champion rijders, mijn champion is uit 1990 en was een orginele nederlander. heb hem in 2008 uitgevoerd naar België, dus geen nederlander meer ;)

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 636)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.