Goedemiddag forummers,
Twee jaar geleden heb ik mijn Opel Kadett 1.4i Life van oktober 1990 ingeruild op een Volvo.
Die Kadett is nieuw gekocht door mijn grootouders, zij hebben er tot 2004 in gereden, toen kreeg ik hem cadeau.
In de zomer van 2008 kwam ik erachter dat de dorpels bij de achterwielen doorgerot waren en daar het tijd werd voor iets groters heb ik hem ingeruild.
Tot mijn grote verrassing zag ik later via de RDW-site dat er weer een nieuwe APK op zat en dat hij was verkocht. Begin dit jaar was de APK wederom verlopen en dacht ik dat hij naar de cross was verdwenen, maar enkele weken later zat er een nieuwe APK op en was hij van eigenaar gewisseld.
Omdat ik zoveel en zulke goede herinneringen aan deze auto heb, zoek ik de huidige eigenaar. Ik zou de auto graag weer eens zien of misschien zelfs weer in bezit krijgen. Ik heb de originele boekjes nog inclusief een deel van de onderhoudshistorie.
Kan iemand hier helpen? Kent iemand de eigenaar? Weet iemand waar hij rijdt?
Ter info: augustus 2008 is de auto ingeruild bij bedrijf Chris van de Moosdijk. Later ben ik erachter gekomen dat de auto in Venlo rondreed.
Het gaat trouwens om een originele Kadett, er is niets aan verspijkerd o.i.d., met uitzondering van de radio en het embleempje achterop. We hadden het 1.4i-embleempje vervangen door een V6-embleempje, haha.
Hier heb ik wat foto’s. Toeval: aan het eind van mijn laatste rit met de auto stond de teller op 69696km…

Alvast heel hartelijk dank!
Ik ben eventueel ook per mail te bereiken.