Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett Gestolen in R'dam!
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 9 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
9 februari 2010 om 22:45 #17611141
Geweldig!! Het kan dus toch!:wors
Er IS dus toch een…. oh nee… laat ook maar….:hmmz
:D
10 februari 2010 om 06:10 #17611142mooi dat ie gevonden isking:
10 februari 2010 om 18:53 #17611143dat is mooi nieuws om te horen, ik zag het pas nu, hopelijk valt de schade mee, eigenlijk het zelfde voorval als wat zich bij ons heeft voor gedaan, onze D kadett is ook danzij het internet (marktplaats ) opel forums weer terecht gekomen, met gelukkig minimale braakschade
10 februari 2010 om 19:01 #17611144Oww ik wist niet dat die was weggeweest, en jullie ook al bij ons in Nijmegen dat geouwehoer met de station gehad.
10 februari 2010 om 19:12 #17611145origineel gepost door Astraman
Oww ik wist niet dat die was weggeweest, en jullie ook al bij ons in Nijmegen dat geouwehoer met de station gehad.ja dat klopt, na de astra station heb ik tijdelijk nog een vectra gehad, en ben toen terug gegaan naar d kadett als dagelijkse auto, en die hebben ze een paar maanden na de astra ook gestolen voor de deur, dus hoeveel pech kan een mens hebben, nou is de D kadett gelukkig heel terug gekomen , ook met dank aan internet .
Maar het voorval met de astra heeft mij flink aan gegrepen, omdat het de lievelings auto van mijn verstorven moeder was.
10 februari 2010 om 22:03 #17611146origineel gepost door Andreas.Berger
origineel gepost door Astraman
Oww ik wist niet dat die was weggeweest, en jullie ook al bij ons in Nijmegen dat geouwehoer met de station gehad.ja dat klopt, na de astra station heb ik tijdelijk nog een vectra gehad, en ben toen terug gegaan naar d kadett als dagelijkse auto, en die hebben ze een paar maanden na de astra ook gestolen voor de deur, dus hoeveel pech kan een mens hebben, nou is de D kadett gelukkig heel terug gekomen , ook met dank aan internet .
Maar het voorval met de astra heeft mij flink aan gegrepen, omdat het de lievelings auto van mijn verstorven moeder was.
Dat is zeker erg ja als zo’n auto word gestolen
10 februari 2010 om 22:19 #17611147Tja ik zou er niet aan moeten denken, aan geen van beiden. De Astra heb ik al bijna 7 jaar, gekocht van het geld van me oma’s erfenis, ben er best aan gehecht eigenlijk, ben er heel europa mee doorgeweest bijv, avonturen mee beleefd, ik mag hem ook niet verkopen van me vriendin want die vind dat die auto hoort bij mij, tis dus inmiddels een verkleurde astra g van 11 jr oud met veel te veel km’s maar voor ons is het zowat onderdeel van de familie. Zou wel eens anders willen maar kan het niet over me hart verkrijgen om hem te verkopen. Om nog maar te zwijgen van de Kadett. Mensen hebben geen idee wat ze aanrichten als ze zoiets flikken.
11 februari 2010 om 22:30 #17611148origineel gepost door Andreas.Berger
….met gelukkig minimale braakschade…Sorry hoor, hier moest ik ineens erg om lachen…:P Ik stelde me er in elk geval iets heel anders bij voor dan je denk ik bedoelde…(:puke) Als het is wat ik dacht komt het meestal niet meer goed…:D
24 februari 2010 om 06:27 #17611149http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/02/geenstijl_hellup_mijn_zelfgetu.html
Wel slim om je vriendin / vrouw naar Geenstijl te laten schrijven.
Reageren die heren vaak een stuk alerter op…. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.