Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett gaat me verlaten(?)
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 3 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
31 juli 2011 om 14:16 #17900209
dat (bijna) alle gsi’s afgetrapt worden door beginnend bestuurders vind ik ook jammer
ik heb een keer een gastje aangeboden zijn kadett 20seh GSI achteruit van het terrein af te rijden
hij had net zijn rijbewijs, en vond dat ie dat in het donker ook goed moest leren
met als gevolg de hele linkerkant in elkaar :swear31 juli 2011 om 16:37 #17900210mja om welke cc gaat het als ik vragen mag
ben eigelijk meer van de manta s
tja mocht je manta willen zou ik ook geen cc nemen maar als ie je verder aanstond en om een klein lasplekje laat staan zoiets moet toch wel te regelen zijn2 augustus 2011 om 17:05 #179002112 augustus 2011 om 20:30 #17900212Eigenlijk gaat het dus om het feit dat ik wegenbelasting moet betalen.Echt een Nederlander natuurlijk.Maar ja,aan de ene kant is het een topwagen die Kadett.
Vandaag was ik weer ff lekker bezig met hem,en dan zie je hem zo staan………..Ik betaal €70,- per kwartaal.Is natuurlijk niet veel (NoordHolland).
Maar ik kreeg vandaag een heel leuk aanbod van een totaal onverwachte hoek.
M’n moeder wil de wegenbelasting betalen!
Ik haalde haar vandaag op en wist ervan natuurlijk.Toen zei ze dan betaal ik je wegenbelasting,want je bent helemaal gek van de Kadett.Dit vloeide voort uit het feit dat ik vroeger ook Kadett E gereden had en later mijn wijlen vader ook.We waren altijd met de auto bezig.Dat is dus nostalgie.Het gevoel van vroeger kwam bij m’n moeder omhoog en gaf mij dat voorstel.
pfffffffffff,aan de ene kant schitterend,maar aan de andere kant…………..tja.Ik ben bang dat ik haar dan een beetje beledig als ik zeg dat ik het niet doe.Want zeg nou eerlijk jongens,die Kadett heeft gewoon wat!
Dus ik denk dat de Kadett gewoon blijft hier.Nogmaals,als ik hem zo zie staan op die smalle bandjes (155) dan denk ik van ja………beest van een Kadett.Dit wordt vervolgd!!!!!!!!!!!!!!!

6 augustus 2011 om 20:18 #17900213Zo iets hebben mijn ouders ook, toen ik geboren was hebben mijn ouders ook een kadett…en nu heb ik er een. Omdat ik nu geslaagd ben voor mijn Havo betalen mijn ouders mijn verzekering voor een jaar (staat dan wel niet op mijn naam, en hij wordt 19 september belasting vrij) dus 1 jaar lang alleen benzine betalen :D
maar je moet hem houden, hij ziet er super uit :thumbup
6 augustus 2011 om 20:28 #17900214Zo’n wagentje in die staat is eigenlijk wel eens een keer een Mike Sanders vet behandeling waard. Zeker gezien Kadettjes nogal eens rot hebben in de holle ruimtes voorin.
6 augustus 2011 om 20:32 #17900215@ Ralpuh, Da’s fijn alleen benzine!
6 augustus 2011 om 21:04 #17900216@Mr.F wrote:
@ Ralpuh, Da’s fijn alleen benzine!
Zeker, en eerste tank benzine krijg ik van mijn opa….beter kan bijna niet….
6 augustus 2011 om 22:09 #17900217Geniet er maar van want de Kadett E rijden zo fijn.
Ik betaal 25 Euro per maand wegenbelasting en 6 Euro WA verzekering. Niet duur lijkt mij voor een 2e auto.
Mn Astra F doet 78 Euro per maand (LPG) en 12 Euro WA+ verzekering. Je begrijpt denk ik wel dat ik mn Kadett niet weg doe voor die paar centen.
EN: beide auto’s de laatste 3 jaar schoon door de keuring !!!! en dat voor auto’s van 21 en 19 jaar oud…..Rik ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.