Kadett E sedan turbodiesel ’91 (Vraag i.v.m. radio)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Kadett E sedan turbodiesel ’91 (Vraag i.v.m. radio)

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 183)
  • Auteur

wahaha, zo weet ik nog iemand die ihn zijn kadett c een muis had gevonde:jerry
    maar de kadett gaat er mooi uitzien Ö
    ben benieuwd als em af is:)

Hier weer een update:

Verder nog een vraag over het luchtverdeelhuis:
    Zoals jullie kunnen zien, zijn deze kleppen helemaal verroest en de mousse is verduurt (rot).
    Ze sluiten dus ook niet meer de doorgang van de lucht.

Nu hebben we deze zuiver gemaakt, en helemaal geschuurd en gespoten.
    Nu is het probleem dat we niet weten welke mousse er terug opkan???
    Heeft iemand hier ervaring mee? We hebben al gemerkt dat de mousse niet kan branden, dus hij moet ook warmtebestendig zijn uiteraard.

Foto’s:

Ik zou het heel tof vinden mocht iemand weten welk materiaal we hiervoor kunnen gebruiken :).

Grtz

echt een hele mooie kadett!

Bedankt :D

origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs
    Ik zou het heel tof vinden mocht iemand weten welk materiaal we hiervoor kunnen gebruiken :).

Armaflex tape?

(wordt veel gebruikt bij Airco’s … werkt Heel isolerend. is wel warmte bestendig maar …. je moet er niet met een brander op gaan staan spelen natuurlijk)

Wow, echt te gek. Volgens mij is er niemand die een kadett diesel sedan zo grondig heeft aangepakt als jij, en hem dan ook weer lekker standaard opbouwen, dit is een klassieker in wording. Respekt. :thumbup:wors

Ok, het probleem is opgelost, we hebben mousse van een AstraF :D
    Vandaag erop gedaan en de chauffagebak terug erin gezet!

Foto’s:

Grtz!

Vandaag en komende week (is) gaat er veel gewerkt worde king:

Vandaag gedaan: schuifdak vervangen en afgeregeld, stuur vn Vectra A erin gezet, gedeelte vn het dashboard, mijn anti-diefstal systeem en de vloermatten.

Foto’s volgen wel ergens deze week!

Grtz

Netjes :thumbup, Zo’n vectra a stuur is best fijn :D( met logo onderin ), alleen was ik heb na een week al weer beu :P nu heb ik een ander vectra a erin ( logo in het midden ) die is ook fijn king:

hey,
    heb je topic ff doorgelezen van begin tot eind. goed bezig geweest man! enne het resultaat mag er wezen!

Bedankt :wors
    Foto’s komen er zo snel mogelijk aan!

als ik terug ben van vakantie kijk k even voor die achterbank

nette wagen geworden

@ jblfreak: Ok, bedankt ;)

Verder ben ik vandaag WEER vergeten foto’s te maken, mijn excuses hiervoor!
    Wel goed nieuws: morgen zal hij volledig af zijn :jerry:jerry:jerry

Dus morgenavond: foto’s :vertag

Grtz

HELEMAAL af? :o ben benieuwd!

Nja… :( BIJNA! :D
    De deurpanelen en de bestuurderszetel nog, doen we morgevroeg :angel

Dan moeten nog de remmen, schokdempers getest, kleppen geregeld en distributieriem vervangen.
    Dan is ie echt af, maar we hebben hem vandaag tog zo goed als… ;)

Foto’s (sorry, zijn maar snel snel genomen met de gsm):

Versnellingsbakslot:

Vectra stuur:

De schade aan de achterbank:

Mousse vn de bestuurdersstoel vervangen zodat ik weer wat stevig zit :D:

Zo, dat was het

Grtz!

Dat ziet er heel mooi uit!!! Ik hoop dat je snel wat mooie buitenfoto’s plaatst :kewlpics

Groeten Jeff

Ik heb woord gehouden, we hebben deze morgen de bestuurderszetel en de deurpanelen gemonteerd!
    Dus maw Dett is volledig opgebouwd, nu nog remme controleren enzo, zoals ik al eerder zei.
    We hebben hem ook gestart, en hij bolt lekker king:
    Zo dadelijk vertrek ik op vakantie bij jullie in Nederland :D, zal de reacties volgende week wel lezen ;)

Grtz

(Heb al hele tijd geprobeerd om foto’s te uploade maar het lukt nu even niet, zal voor volgende week zijn…)

Ok, terug van vakantie!
    We hebben de remmen nog zuiver gecontroleerd, en een testritje gemaakt :jerry
    Hij loopt nog scheef, wss omdat het linksvoorse wiel scheef staat, wordt nog aan gewerkt ;)

Foto’s uploaden is eindelijk gelukt, hier zijn ze dan:

Grtz

Waar ik net nog aan denk, mijn linksvoorse wiel heeft wat veel positief camber tov het rechtse.
    Heb niet direct een foto bij de hand, maar weet iemand waar dit aan kan liggen?
    Ik denk niet dat dit afstelbaar is dus er moet al iets krom zijn…???

Grtz

ziet er netjes uit zeg :thumbup maar voor je er mee gaat rijden laat hem TAXEREN wat je er na een aanrijding meer voor krijgt is niet veel

kreeg voor mijn gsi 16 champ na een aanrijding 1250€ dag waarde

origineel gepost door jblfreak
    ziet er netjes uit zeg :thumbup maar voor je er mee gaat rijden laat hem TAXEREN wat je er na een aanrijding meer voor krijgt is niet veel

kreeg voor mijn gsi 16 champ na een aanrijding 1250€ dag waarde

Ok, ik zal er eens over nadenken ;), trouwens nog aan dat interieur gedacht? :angel

Hierbij ook ineens nieuwe foto’s, terwijl dat ie buitenstaat:

Interieur:

Mijn mooie kofferbekleding :jerry:

Zo, als je goed kijkt zie je dat er nog een paar bouten van het spatbord een andere kleur hebben :angel, maar ik heb reservebouten in het zilver gespoten die komen er binnenkort in als ze droog zijn! :jerry

Benieuwd naar de reacties king:

Grtz!

alsof hij zo van de rollende band af is gekomen :wors

erg mooi om te zien dat er mensen zijn die een kadett nog zo netjes maken! respect!

Super mooi resultaat zeg, echt goed aangepakt een plaatjeking:.

heel netjes zeg

had er nog wel aan gedacht alleen ben op moment op de camping

na de vakantie kijk ik er gelijk naar

echt.. Superr wat je gedaan hebt met die kadett! mijn complimenten! teller op 00000 en je kan hem in de showroom zetten :)

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 183)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.