Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 86)
  • Auteur
    Berichten
  • #17712291

    YN-83-HY c20ne ori NL export (met c20xe)
    XT-75-XX c20ne ori NL gesloopt

    #17712292

    TH-BB-10 import vanuit duitsland, origineel C20XE, gesloopt

    HB-BX-80 import vanuit duitsland, origineel C20XE, geschorst

    #17712293

    TG-43-KS, orig NL, 1988, C20XE, gesloopt
    LT-GB-82, import 1995, bouwjaar 1989, C20XE, gesloopt

    Had ik er nog maar eentje:(

    #17712294

    Beginpost aangepast met alle bijdrages! bedankt mannen!

    #17712295

    origineel gepost door opelfreak
    TG-43-KS, orig NL, 1988, C20XE, gesloopt
    LT-GB-82, import 1995, bouwjaar 1989, C20XE, gesloopt

    Had ik er nog maar eentje:(

    Moet je ze niet allemaal slopen….

    #17712296

    Hier mijn ex-GSi’s:
    TZ-88-FS – 1989 C20NE – aubergine met. – gesloopt
    RP-76-GZ – 1987 20SEH – Grijs met. – gesloopt
    YY-26-JD – 1990 Champion C20NE – Nova Black – gesloopt
    FP-TB-67 -1991 C20NE 5-drs. – Groen met. – Al 4 jaar geen APK

    Verder nog 3 GSi’s die ooit hier in de buurt hebben gereden en alle 3 al een poos geen APK hebben.Misschien in restauratie o.i.d.?:
    ZK-73-ND -1991 Champion C20NE -Groen met.
    YL-52-YD – 1990 Champion C20XE- Nova Black
    YR-32-BG – 1990 C20NE- Rood

    #17712297

    @ opeldennis, ook al deze kentekens heb ik toegevoegd.

    #17712298

    Thnx!:thumbup

    nog eentje die niet meer actief is.
    TT-77-ZV – 1989 – NL’er – sloop

    En eentje die op dit moment te koop staat hier in het dorp:
    SR-02-HS 19/11/1987 NL-er C20NE

    #17712299

    dus tot nu toe 79 Totaal actieve GSi’s in NL…
    had geen idee dat het er nog zo weinig waren:(

    #17712300

    Er staan er ook steeds minder te koop op MP e.d.
    Ik weet, toen ikzelf nog in GS’tjes reed(periode 2001-2004) er genoeg Hatchbacks te koop stonden op Marktplaats en Autotrader.nl.Vandaag de dag lijkt het alsof de GSi cabrio’s alleen overblijven en de hatchbacks steeds zeldzamer worden…

    Nog een ex-GSi die in me op kwam van een bekende:
    XZ-64-RH 1990 NL’er waarschijnlijk gesloopt C20NE

    #17712301

    En de Cabrio’s? Die zijn er ook als GSi’s.

    #17712302

    Omdat ik alleen interesse heb in Hatchbacks hou ik deze bij. Cabrio”s zijn er nog genoeg. Ben alleen geintereseerd in de GSi-tjes HB. Kijken wat daar sinds kadett gsi club holland nog van over zijn.

    #17712303

    volgens mij duurt het niet lang, dat je er tog weer een GSI Hatchback bij koopt;)

    #17712304

    origineel gepost door frenkie
    volgens mij duurt het niet lang, dat je er tog weer een GSI Hatchback bij koopt;)

    Nee ik hou het voorlopig bij mijn Kadett c coupe. Maar zeg nooit nooit. Mijn vriendin wil graag een zwarte 16v en ik zelf loop ook al jaren met een idee in mijn hoofd voor de ultieme kadett gsi.

    #17712305

    ps-tf-02 c2.0xe gsi 5 deurs uiy 1989 import in 1996 gesloopt.

    tp-23-hp 2.0ne gsi 3 deurs uit 1987 origneel NL. geschorst. (wordt kadett mattig 2.5 v6)

    fd-tz-71 c2.0xe gsi mattig uit 1989 import in 1996. officieel gesloopt.

    #17712306

    Ik heb de laatste paar ook weer toegevoegd..

    #17712307

    origineel gepost door JvV

    origineel gepost door frenkie
    volgens mij duurt het niet lang, dat je er tog weer een GSI Hatchback bij koopt;)

    Nee ik hou het voorlopig bij mijn Kadett c coupe. Maar zeg nooit nooit. Mijn vriendin wil graag een zwarte 16v en ik zelf loop ook al jaren met een idee in mijn hoofd voor de ultieme kadett gsi.

    dat bedoel ik:P

    #17712308

    TP-42-YB 1988 C20NE NL Onbekend
    SH-GP-03 import C20XE gesloopt
    NH-GF-33 import C20NE gesloopt
    JT-SL-45 import C20XE gesloopt

    Actief:
    PF-SV-87 1989 import C20XE

    #17712309

    Originally posted by gsi-maffia

    origineel gepost door opelfreak
    TG-43-KS, orig NL, 1988, C20XE, gesloopt
    LT-GB-82, import 1995, bouwjaar 1989, C20XE, gesloopt

    Had ik er nog maar eentje:(

    Moet je ze niet allemaal slopen….

    Met eentje een dubbele koprol gemaakt, kon ie niet tegen.
    De ander was net zo’n gatenkaas met heeeel grote gaten en een kapotte kop na 1.5 jaar.
    Maar mijn liefde voor de ’16-klappert’ is nog steeds erg groot:wub

    #17712310

    lg-fp-32

    c20ne
    import


    > loss:(

    #17712311

    Deze Kadett GSI 20XE is gesloopt vorig jaar:
    TP-11-YF, orig NL, 1988, 20XE, gesloopt

    Deze staat al 7 jaar onder dak
    XF-RJ-98 24/04/1989 Import C20XE

    #17712312

    RN-FR-94 C20XE 1990 import —} export ,ding was in 2003 al vrij slecht,dus of ie nog rijdt?

    #17712313

    pf-sv-97 c20xe import.
    staat bij mij in de garage en word momenteel gerestaureerd.
    vriendin wil ook een kadett gsi, maar kan hem niet onder dak hebben

    #17712314

    YN-83-HY c20ne ori NL export (met c20xe)
    XT-75-XX c20ne ori NL gesloopt

    waren allebei ’89 ers

    #17712315

    Vandaag gespot in mijn dorp

    Champion Kadett

    TV-VP-18

    De Ex kadett gsi’s van mijn zwager :

    PN-DN-97 2.0 8v import / gesloopt (1988)

    TF-JT-86 2.0 16v import / gesloopt (1989)

    grt

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 86)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.