kadett d vraagje

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett d vraagje

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

hoi hoi mensen ik wil misschien een kadett d erbij kopen,nu is deze nog gekeurd heeft wel wat roest maar niet rot.
    uiteraard wil ik deze verlagen en ik wil er verbreed staal op leggen.
    nu is mijn vraag ik wil graag 15 inch verbreed erop leggen,hoe breed kan ik deze maken zonder aanpassingen te moeten maken aan de carosserie.
    ze mogen uiteraad wel iets uitsteken maar meer als de randen omkloppen wil ik niet.
    en vraag twee hoe laag kan ik hem dan leggen min 60 mm of 80 mm wil graag eventueel pics erbij voor het idee .
    alvast bedankt mensen

plaatjes staan er wel zat op het forum van D kadettjes die laag zijn.. is ook een topic over geweest dacht ik.. Verder zou ik voor 14” gaan en dan 8j rondom, en anders voor 8j en achter 9j.. moet misschien nog wel lukken met het uitrollen van de randen. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de ET hea..

Gewoon 80 naar benee, 13 of 14 inch, dan heb je em al aardig laag.

Joop heeft em btw 80 rondom als ik het goed heb met 15” 7J en had nergens dat ze aanliepen dacht ik zo.

ok dan maar een het forum doorpluizen ik ben trouwens van plan voor 8×15 en achter 9×15 te realiseren dus rollen maar.
    dan eerst even kijken hoe diep te gaan zat al te denken aan min 60mm of 80mm

origineel gepost door hanskadett
    ok dan maar een het forum doorpluizen ik ben trouwens van plan voor 8×15 en achter 9×15 te realiseren dus rollen maar.
    dan eerst even kijken hoe diep te gaan zat al te denken aan min 60mm of 80mm

gewoon 80 doen, die keienvanger hangt anders nog steeds een eind boven de grond..

Inderdaad, -80 rondom!
    Ik rijd zelf ook met 15 inch 7j rondom, wel getrokken banden voor

steken je wielen uit of blijven ze binnen de kuipen

origineel gepost door hanskadett
    steken je wielen uit of blijven ze binnen de kuipen

ligt aan de et waarde, ik gok dat die van erik binnen de kuipen blijven..

Ik heb et 30, voor liggen ze met getrokken banden net binnen, en achter steken ze er net uit.

origineel gepost door GlennGSI

Joop heeft em btw 80 rondom als ik het goed heb met 15” 7J en had nergens dat ze aanliepen dacht ik zo.

klopt.

heb geen aanloop problemen omdat mijn turbo’s 7j et38 zijn.
    voor 175-50-15 en achter 195-45-15.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.