Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter… Mag dicht, auto is verkocht

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter… Mag dicht, auto is verkocht

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 160)
  • Auteur
    Berichten
  • #17382870

    ziet er al goed uit man suc6 ermee

    gr robbin

    #17382871

    Ik pak denk ik direct van het knipperrelais de draden voor de richtingaanwijzers.. misschien een idee ?

    #17382872

    Jim je richting aanwijzerhandeltje moet je even ,,Zichtbaar ,, maken Stuurkappie eraf . Kijk goed welke draden daar aan gesloten zitten , mischien in combinatie met contactslot. Waar dat naartoe gaat, . . .Naar zekering ruimte/kleppie achterin. en hoe vanaf/naar je Dash. Je komt dan ook vanzelf bij desbetreffend Relais. Maakt die geen ,,sluiting,, op die plastic Printflap achter op je digidash. waar de Meerpolige stekker erin gaat. Heb ik ook eens gehad met toerenteller dol, verlichting raar enzo. Paar van die ,,baantjes,, kapot. Maar dat ken je zo Volgen.
    Sterkte jim
    :thumbup:thumbup:thumbup

    Greetzz H.B.

    #17382873

    @ Hanz, ik zal daar inderdaad eens naar kijken. Is goed mogelijk ja. En die digidinges is zoo vet man, dat hoort gewoon :p

    @ GlennGSi. Ik heb de kadett D steun van de bak aangepast, stukje eruitgeslepen, en daarna verstevigd met plaatjes erin te lassen.

    :) We komen er wel :D

    #17382874

    Een klein probleem… Ik heb geen vonk. :(

    Op de bobine meet ik gewoon 12v bij contact aan.. als ik de bougiekabel loshaal bij de verdelerkap, er een nieuwe bougie in doe om te kijken of hij vonkt.. als ik deze vervolgens tegen de – pool houdt gebeurt er niets.

    iemand een idee wat het kan zijn, heb de bekabeling al nagelopen, deze zou goed moeten zitten.

    Gaat om een c20ne

    #17382875

    origineel gepost door custom
    Een klein probleem… Ik heb geen vonk. :(

    Op de bobine meet ik gewoon 12v bij contact aan.. als ik de bougiekabel loshaal bij de verdelerkap, er een nieuwe bougie in doe om te kijken of hij vonkt.. als ik deze vervolgens tegen de – pool houdt gebeurt er niets.

    iemand een idee wat het kan zijn, heb de bekabeling al nagelopen, deze zou goed moeten zitten.

    Gaat om een c20ne

    hmm, als je de sleutel omdraait om te starten heb je dan nog steeds 12v op de zwarte draad ?

    #17382876

    Ik ga het eens testen. I will post my information

    #17382877

    Nope, dan wordt het 9v… Zojuist getest.

    #17382878

    origineel gepost door custom
    Nope, dan wordt het 9v… Zojuist getest.

    zou dat te weinig spanning zijn ? ik weet het niet hoor is een gok

    #17382879

    Zou kunnen ja.., heb nogmaals de bedrading nagelopen, alles zou goed moeten zitten. ^&^*%(

    #17382880

    Je weet zeker dat je benzinepomprelais en je krukaspostiesensor goed zijn? Hij spuit wel benzine in enz?
    Want als de bedrading goed zit van de bobine en de rest moet hij gewoon vonken.

    #17382881

    hoe heb je hem zo laag gekregen of waar heb je die veren gevonden

    #17382882

    @ Yves.. voor -60 met kadett E veerpoten. en 2 liter, achter -80 van V-maxx met ingekorte Koni’s

    @ Corsa 16AV.. check U2u

    #17382883

    hej, hoe heb jij het met de tank gedaan ? ik heb een GTE tank hier, maar die past niet !! 125 euro voor niks uitgegeven…

    Hoe heb jij het gedaan met de terugloop ?

    #17382884

    website van V-maxx??

    #17382885

    Ik heb de originele tank gebruikt… Gezien in dit topic.. en ook uitleg gekregen hoe en wat, en bij hem werkte het prima.. Dus heb het ook precies zo gedaan, alleen dan wel de pomp onder de auto.

    Topic:

    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=81661&page=2

    Daar staat dat hij de oude tank heeft gebruikt.. de mijne heeft ook een retour namelijk.. Enigste punt is dat de leidingen wat dunner zijn, dit kan nadelig zijn als je hard gaat rijden.

    @ Yves… Googlen.. :P http://www.hiltrac.com/

    #17382886

    origineel gepost door custom
    Ik heb de originele tank gebruikt… Gezien in dit topic.. en ook uitleg gekregen hoe en wat, en bij hem werkte het prima.. Dus heb het ook precies zo gedaan, alleen dan wel de pomp onder de auto.

    Topic:

    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=81661&page=2

    Daar staat dat hij de oude tank heeft gebruikt.. de mijne heeft ook een retour namelijk.. Enigste punt is dat de leidingen wat dunner zijn, dit kan nadelig zijn als je hard gaat rijden.

    @ Yves… Googlen.. :P http://www.hiltrac.com/

    Hmm ok, ik zat hier dus ook aan te denken ga dit nu ook maar uitvoeren, terugloop zal niet zown probleem zijn. verloop van 8 naar 11mm wel denk ik, hoe heb jij dat verloop gemaakt ? En hoe heb jij het verder gedaan met een filter ? Kan ik tussen die 8mm naar de pomp gewoon een los filter hangen ? of gaat dit niet ivm het aanzuigen van de pomp ?

    #17382887

    Ik heb een verloopstukje laten draaien uit aluminium van 8 –> 11 mm aansluiting. en ik heb er gewoon een filter tussen gezet tussen de pomp en de motor, in de 8mm slang.

    #17382888

    Je hebt waarschijnlijk een weerstandsdraad op je bobine, vervang deze eens door een normale kabel, dan zou je 12v moeten houden, en zou de auto moeten lopen

    Gr Ferdie

    #17382889

    origineel gepost door custom
    Updatteeeeeeeeeee


    De digitale teller werkt, ik krijg alleen die &^%%^***&@## knippers nie aan de praat :(

    Werkt de kmstand ook (blijft bij mij wel eens hangen)? Kan het niet zo zijn dat een d kadett geen knipperlichten gescheiden heeft dus gewoon 1 knopje voor de knipperlichten en niet links en rechts apart?

    groeten Twan

    #17382890

    nog een roosendaaler hier, ziet er vet uit, suc6 met het project :)

    #17382891

    origineel gepost door custom
    Zou kunnen ja.., heb nogmaals de bedrading nagelopen, alles zou goed moeten zitten. ^&^*%(

    Die draad moet je even afdoppen en even andere draad trekken vanuit de zekeringkast.. Wel zorgen dat je 1 pakt die geschakelt is via contact slot anders staat er altijd stroom op.. Dat vond mijn bobine niet zo heel erg fijn.

    Ik had hetzelfde gedoe, nieuw draadje trekken en klaar..

    #17382892

    @ Fredje en Knoxville, ik heb de geschakelde + uit de GSi kabelboom…. . Ik ben helaas niet zo elecktrisch aangelegd. :(

    Ik zou dan een nieuwe geschakelde + moeten trekken vanuit het contactslot..?

    @ Impy.. De D heeft inderdaad maar 1 knipperlampje, maar diervoor staat op GTE schmiede.de een uitleg over hoe en wat je moet doen om ze beiden te laten knipperen.. enigste punt is nu dat mijn relais trilt en kraakt..

    (Ps. als ik het van te voren had geweten had ik de 1.3 laten zitten :p)

    #17382893

    nogmaals een 1.3 carb tank met terugloop en 2.0 pomp gaat perfect. Op je tank zit een 8mm aansluiting daar zet je een slang op naar je 2.0 pomp, de aansluiting op je pomp is 11mm hier zet je gewoon een 11mm slang op. Tussen deze 2 slangen zet je een verloopstuk deze heb ik overigens gewoon op me werk zijn adaptors. Ik kan er 1 voor je opsturen kosten niet zoveel. Maar over je pomp filtertje ertussen en je bent klaar.

    #17382894

    Probeer t eerst even met n draadje rec htstreeks op de plus van de accu, weet je zeker of dat het probleem is.
    Als hij dan wel start, dan ff een nette draad leggen vanaf de zekeringkast

    Gr Ferdie

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 160)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.