Kadett C turbo 350/500 pk

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Kadett C turbo 350/500 pk

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 163)
  • Auteur
    Berichten
  • #17483356

    weggegooid geld als je het mij vraagt…. heeft weinig toegevoegde waarde op een geblazen motor. Ziet er wel leuk uit.

    #17483357

    Gaat ook om de looks :afro

    #17483358

    origineel gepost door giuliettaevo
    weggegooid geld als je het mij vraagt…. heeft weinig toegevoegde waarde op een geblazen motor. Ziet er wel leuk uit.

    Als klant betaald?

    #17483359

    gooit de klant geld weg.:wtf
    Maar als hij de looks belangrijk vindt zal hij dat vast niet met me eens zijn.:P

    #17483360

    niets te nadele van “de beste stuurlui” alhier, maar ik denk dat rallyastra prima kan inschatten wat het beste geschikt is voor de klant :) en zelf ook wel kan bedenken wat het beste theoretische spruitstuk zou zijn…

    en alles is uiteindelijk wel een compromis op de een of andere manier (ruimte, tijd , geld, uiterlijk , gewicht, levensduur)

    #17483361

    origineel gepost door mr-turbo
    niets te nadele van “de beste stuurlui” alhier, maar ik denk dat rallyastra prima kan inschatten wat het beste geschikt is voor de klant :) en zelf ook wel kan bedenken wat het beste theoretische spruitstuk zou zijn…

    en alles is uiteindelijk wel een compromis op de een of andere manier (ruimte, tijd , geld, uiterlijk , gewicht, levensduur)

    :thumbup

    #17483362

    origineel gepost door giuliettaevo
    weggegooid geld als je het mij vraagt…. heeft weinig toegevoegde waarde op een geblazen motor. Ziet er wel leuk uit.

    Niet veel toegevoegde waarde nee als je tot 450 pk gaat. Maar aangezien het een keer ophoud met het vermogen, probleem is dat je door de orignele gasklap gewoon niet genoeg lucht naar binnen kunt krijgen ook niet onder drukvulling. Er zit trouwens al een nieuw spruitstuk op hoor.

    #17483363

    origineel gepost door giuliettaevo
    gooit de klant geld weg.:wtf
    Maar als hij de looks belangrijk vindt zal hij dat vast niet met me eens zijn.:P

    is aan t hele project wel te zien dat voor deze klant t uiterlijk erg belangrijk is

    ook ik denk dat rally astra best zelf de dingen juist kan inschatten
    om z,n klant tevreden te houden
    dus qua uiterlijk en prestaties

    en ja t blijft net als mr turbo post
    altijd n compromie;)

    maar das in t hele leven zo;)

    #17483364

    Ik stel duidelijk dat IK het weggegooid geld vind en dat zijn klant daar waarschijnlijk anders over denkt.

    @mrturbo;
    Ik geef geen commentaar om dwars te liggen of betweterig over te komen maar om te helpen.:swear het spruitstuk zoals het in eerste instantie gemaakt was is gewoon niet goed.Andere posters hebben het probleem ook uitgelegd en het is een goede zaak dat Niels het aangepast heeft. Dat alles uiteindelijk een compromis is is maar al te waar maar op sommige dingen kan dat nou eenmaal niet. Je kunt ook niet straffeloos een van je inlaatkanalen de helft dunner maken als de andere, dat gaat ook problemen geven.

    @ Niels,

    Niks als respect voor alles dat je maakt!:wors Maar ik ben nou eenmaal een centenneuker en dan vind ik de uitgave voor die gasklephuizen echt het geld niet waard. Met een grotere enkele gasklep kun je net zo makkelijk verder gaan als 450 pk, en dat hoeft echt geen hele grote klep te zijn. originele C20LET inlaat en gasklep zijn inderdaad een beetje aan de kleine kant. Jouw collector met een grote gasklep en gelijke lengtes inlaatbuis zou een hele mooie oplossing zijn;), net als de gasklephuizen natuurlijk…

    #17483365

    Ik zei ook als het goed is komen er TB’s op. Alles moet in overleg met de klant, spruitstuk wat er nu op zit blijft zitten. Komt alleen een andere collector op met kelken en een V6 gasklep zoals die er nu ook al op zat. Maar als je eens wist hoeveel geld er al in deze auto zit dan doen die paar euro het ook niet meer :vertag

    #17483366

    prachtige wagen

    #17483367

    Kadett doet vroem vroem:angel

    #17483368

    Oh ooh dat belooft wat :D Deed hij meteen goed vroem vroem of moesten er nog dingen beter afgesteld worden? Ik ben mega benieuwd naar het resultaat op de bank :)

    #17483369

    Nee ding wou eerst niet lopen, uiteraard waren het de laatste onderdelen van verbocht die hem nekten… Wideband lambda was stuk en de nokkenassen waren te scherp. Standaard nokken gemonteerd en nieuwe sonde. Starten lopen ! Motor loopt netjes, geen rare geluiden!

    Zo zag het er uit

    Dit heb ik er van gemaakt

    #17483370

    super hoor. :agent

    #17483371

    dik:wub

    #17483372

    :thumbup

    Welke injectoren zitten er nu in ?

    #17483373

    100% respect voor het werk van Niels:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

    #17483374

    die inlaat is wel onwijs bruut!!!

    #17483375

    Er zitten nu 470cc injectoren in, motor gaat eerst in een inloop programma met lage turbodruk en maximaal 4000 toeren.

    #17483376

    Al die technische praat gaat mij boven m’n pet:hmmz
    Maar respect voor je werk, zo te zien ben jij van alle markten aardig thuis:thumbup

    #17483377

    Netjes. Ziet er gelikt uitking:

    #17483378

    dikke shit hoor! :wub

    #17483379

    filmpje!:P

    #17483380

    al bekend wanneer die de bank op gaat? zie der super uit

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 163)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.