Kadett C Caravan (kermit)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Kadett C Caravan (kermit)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur

Eindelijk,8 jaar geleden begonnen met goede zin.
    Dit werd me al gauw te veel,heb toen een paar jaar onderdelen verzameld.
    Toen hebben vrienden me een aanbod gedaan waardoor ik er weer zin in kreeg om de auto weer in de benen te krijgen.Nu 8 jaar later is het project bijna klaar op een paar kleine dingen na.Inmiddels wel al voorzien van APK,ik hoop dit jaar met de caravan naar evenementen te gaan dus wie weet!!

[
    /

i

]

Op de foto´s zitten er verschillende velgen en banden op.
    Hij staat nu rondom op ATS Classic 8j et1 met 175 50 13 banden

nette caravan city power :thumb

Hij staat er mooi bij te glimmen op die voorlaatste foto, prachtig resultaat :wub Nu nog een paar nette motorruimte pics.

ik zal binnenkort een paar nieuwe foto’s maken van de motor ruimte,ik heb er wel een paar maar daar is hij nog niet helemaal af.

:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors

:shock: mooiiiii… Super geworden deze Kadett. Alleen snap ik die zijknippers op de schermen niet, waarom heb jij er die opgedaan als ik vragen mag?

@GTS2.2DTI wrote:

:shock: mooiiiii… Super geworden deze Kadett. Alleen snap ik die zijknippers op de schermen niet, waarom heb jij er die opgedaan als ik vragen mag?

kwestie van smaak denk ik

:thumb Ziet er netjes uit..

super we wachten op foto.s

:wub

Zijknippers ivm een trekhaak? ;)

:kewlpics :kewlpics

prachtig!!!

nu de mijne nog…..

ik zou zeggen, blauwe platen der op knallen, staat mooier joh :D

@GTS2.2DTI wrote:

Op het spatbord zijn geen zijknippers,dat zijn originele op de kadett geleverde parkeerlichjes.
    Dit was vroeger een optie.Om deze lichtjes te bedienen moet je een apparte lichtschakelaar hebben met de parkeerlicht functie.Ik heb deze gemonteerd omdat ik zoveel mogelijk opties op de kadett wou hebben,zolang het origineel maar leverbaar was.

ziet er goed uit zeg!!!!!!.
    Mooi kleurtje ook,dezelfde kleur als mijn motor :wors

Ik heb ook nog zo’n brommer in de kleur staan, ook uit ’79
    Het kleurtje doet het hem hè :wub

Welke opties heb je er nu allemaal (extra) opzitten ?.. ik mis de koplampwissers ;-)

De koplamp wissers heb ik in handen gekregen nadat de auto was gespoten,Ik heb lang getwijfeld maar ik wil geen gaten meer boren in de auto die net gespoten is.
    Dus de koplamp wissers heb ik weer verkocht.Er zit wel een achterruitwisser op en een mist achterlicht,een extra bakje onder het stuur,lampen onder de bumper. Ik heb ze ook nog liggen voor bovenop de bumper,maar bij nader inzien leek me met alleen de lampen onder de bumper mooier.

en de verstelbare buitenspiegel ;) maar deze staan hem ook zeer goed hoor!
    super mooie wagen :thumbup ook wel leuk bedacht om de bumpers in de auto kleur te spuiten

Die is mooi geworden Richard! :wors De Kadett is neem ik
    aan bij de Drentherit te bewonderen :thumb

@schuitje wrote:

super mooie wagen :thumbup ook wel leuk bedacht om de bumpers in de auto kleur te spuiten

ik heb ook nog zo’n verstelbare spiegel liggen, maar ga toch weer voor engelmannen.

@c-dett16v wrote:

@schuitje wrote:

ik heb ook nog zo’n verstelbare spiegel liggen, maar ga toch weer voor engelmannen.

ik heb hem ook :thumb

@schuitje wrote:

@c-dett16v wrote:

@schuitje wrote:

ik heb hem ook :thumb

ook in het rechts?

Heej Richard, hij rijdt inmiddels wel weer dus. Mooi man.!! Op je ouwe Ascona staan inmiddels alweer 12.000km bij.

@mugenpower wrote:

Heej Richard, hij rijdt inmiddels wel weer dus. Mooi man.!! Op je ouwe Ascona staan inmiddels alweer 12.000km bij.

Mooi dat je hem goed gebruikt, en ik las ook op het forum dat je de hooge toeren ook hebt opgelost.Mooi man Alleen snap ik niet dat het een verkeerde computer was,maar ja zal wel.
    Nog vele veilige kilometers met de ascona toegewenst.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.