Kadett bekrast

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield Kadett bekrast

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

dit trof ik vanmiddag aan op me auto:

martelen dit soort personen

Sjonge jonge… werkelijk waar. Wat heb je hier voor lol aan, zien hun niet dat een ander hier hard voor moet werken ofzo?

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

martelen?
    met het zelfde “wapen” een paar van zulke strepen over hen kop heen trekken!!
    jalozie kan rare dingen doen joh

en als het als wraak of woede is moeten ze jou pakken en niet de auto, laf zoiets, jij kan je verweren, die auto kan er niks aan doen

@soepkiepe wrote:

martelen?
    met het zelfde “wapen” een paar van zulke strepen over hen kop heen trekken!!
    jalozie kan rare dingen doen joh

en als het als wraak of woede is moeten ze jou pakken en niet de auto, laf zoiets, jij kan je verweren, die auto kan er niks aan doen

inderdaad laten ze het maar doen als ik het zie oid maar dit zo zielig

:puke
    Wat een mongolen zeg …
    Blijf met je poten van andersmans auto af :swear
    Diep triest dit :puke

Nooit begrepen dit, en zal het ook nooit begrijpen.. wie doet nou zoiets :(

bloedlijers zijn het!

Schade even laten zitten. Deze mensen komen meestal terug om het nog eens over te doen. Even een webcam er vanuit je huis
    op zetten. Dit is de enige kans om ze wel te pakken te krijgen.

Kunnen ook nergens vanaf blijven, dit is een reden waarom erbij mij nog steeds geen Manta staat te pronken, hij moet langs de weg staan en dan is er naar korte tijdniet veel van over.

Ik hoop dat het eenvoudig optelossen is die schade.

Rare domme mensen die dit doen. Heb zelfs medelijden met ze dat ze zo minderwaardig door het leven moeten.

ziek ziek ziek,dan kunnen ze nog beter je spiegel er af trappen! Dit is een behoorlijke schadepost,zeg!!!!! Ik denk dat ik ook in alle staten ben.
    Wij hebben in onze Volvo ook een super dikke pit gekregen,en daar wordt ik al woest van.Stond te koken van binnen.

Succes kerel met de reparatie ervan.
    gr Marcel.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.