kadett-b caravan, hij is klaar

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling kadett-b caravan, hij is klaar

24 berichten aan het bekijken - 51 tot 74 (van in totaal 74)
  • Auteur

origineel gepost door bettus accu
    nu komt het mooie werk eraan!!!

ja het klopt, nu komt het leukere werk eraan, de voorruit en de linkse zijkant is zo goed als klaar.

nu begint ie echt op een kadettje te lijken

Chris

t lijkt wel of er een soort glitter in de lak zit…

is da ook zo? of zie ik het nu glad verkeerd?

dat dacht ik ook te zien ja;)
    ziet er weer erg mooi uit allemaal:wors

weer een stukje vak werk :thumbupzo zie je maar da je niet een dure spuitintrichting nodig bent

knap hoor het resultaat ben benieuwd als die klaar is en die lak ziet er super uit :wors:wors:wors:wors

Weer top Chris:thumbupjij bent altijd aan’t eind van het jaar druk met de auto’s zeker,volgens mij was je vorig jaar met de kerst druk aant lassen met de coupe

:wors:wors

origineel gepost door johani500driver
    Weer top Chris:thumbupjij bent altijd aan’t eind van het jaar druk met de auto’s zeker,volgens mij was je vorig jaar met de kerst druk aant lassen met de coupe

het hele jaar ben ik eigenlijk druk aan de weer, maar dit jaar was het wat rustig, maar het blijft jeuken en daarom kon ik het niet laten. heb er al zoveel gemaakt dat het bijna niet meer bij te houden is voor wie ik ze allemaal al heb gemaakt.

Chris

heb me dit weekend eens goed kunnen uitsloven aan de motor en versnellingsbak, het resultaat mag er wezen

het huwelijk wordt voltrokken :wors:wors

Chris

de motor zit er nu goed in en het afbouwen hiervan is een peuleschil.

met de motorkap erop, ziet ie ineens anders uit.

de deur moest opnieuw gespoten worden

en op zijn plaats is het meteen een ander gezicht

met de ruiten erin is ie zogoed als klaar.

Chris

de achterbank past als gegoten, heb de bekleding gebruikt van de Mitsubischi Evo 10, een beetje puzzelen en klaar was ie.

de voorstoelen zijn nog niet eens uit het plastic gegaan

de vloerbedekking was ook vlug gelegd.

nu nog alles aansluiten en klaar is ie

Chris

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door olafspoolder
    Hoi Chris,

Leuk om te zien dat je er weer bent, je topics zijn altijd leuk om te lezen. Heb je hem klaar voor de voorjaarsmeeting 2010 bij gebr. Mendel?

En Henk, zou het echt bij een OHV met lange pook bak blijven? Wel mooi origineel en zuinig voor een daily driver. We zullen zien.

Groeten Olaf

nou nou Olaf, als het een beetje meezit dan is ie dit jaar nog klaar, mijn streven is nog voor het nieuwjaar er in te rijden. moet best wel lukken:o

chris

nou Olaf, hij is klaar. ben vanmorgen op keuring geweest, gewoon weg zoals altijd het geld weggooien.

de caravan staat nu bij een nog beter gezelschap te popelen om bereden te worden:D:D

nu nog wachten op de velgdoppen maar voor de rest is het een plaatje geworden in een rekord tempo.

Chris

zeer netjes geworden echt vakwerk

Mooi man, en met jou tempo kunnen er heel wat b kadettjes gered worden jaarlijks:wors

Weer heel mooi geworden, had ook niet anders verwacht…:thumbup

nette wagen geworden:wub:thumbup

mooi geworden!
    heb je de motor nog netjes gemaakt, of is ie nog zoals op bovenstaande foto’s?
    ben benieuwd naar je volgende project.

nou Olaf, hij is klaar. ben vanmorgen op keuring geweest, gewoon weg zoals altijd het geld weggooien.

nu nog wachten op de velgdoppen maar voor de rest is het een plaatje geworden in een rekord tempo.

:wors

Petje af! Het is weer een heel mooi gerestaureerde kadett geworden. En ach, een keuring hoort er nou eenmaal bij. Die 40 euro doet het hem ook niet op de totale restauratie.

Heel veel rij plezier ermee en tot volgend jaar bij Mendel.

Groeten Olaf

ziet er weer super uit chris.:wors

erg mooi geworden hoor petje af:thumbup:thumbup

veel succes verderss.

groeten nick

dit is echt een plaatje geworden in zo,n korte tijd :wors:wors:wors:wors

:wors:wors:wors:wors:wors ERG netjes geworden pracht waggie weer :wub

Top project! :thumbup

Super bakkie, erg veel werk in gestoken..

sta al te popelen om deze prachtbak in werkelijkheid te zien

gr rene

hij is echt mooi geworden !. dat heb je echt in een rap tempo gedaan zeg ! king:

24 berichten aan het bekijken - 51 tot 74 (van in totaal 74)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.