kadett 1.6 s automaat

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett 1.6 s automaat

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

zou ik er ook een dubbele weber op kunnen zetten en ook nog op gas kennen laten lopen gr

koppeling

het is een automaat

stationair toerental te laag?
    te rijk mengesel?

groetjes

Ook een automaat heeft een koppeling… Kijk ook even de schakelaars na mbt. de pook/schakelmechanisme…

toerental is al te hoog daarom maar waar moet ik dan zoeken

origineel gepost door Aapje
    Ook een automaat heeft een koppeling… Kijk ook even de schakelaars na mbt. de pook/schakelmechanisme…

de park en neutraal schakelaar op de keuzehendel blokkeren alleen de startstroom naar de startmotor, zou geen effect mogen hebben op de ontsteking :hmmz

en hij doet dat in iedere stand behalve de netraal en park stant

ze hebben er wel een ander benzine pompje op gezet van een ascona maar dat moet toch ook niks uit maken

welke schakelaars bedoel je en waar kan ik die vinden gr

Bij de pook gok ik… Welk type auto heb je ’t eigenlijk over? Kadett-C gok ik??

c kadett berlina 4 deurs sedan

hij is nu redelijk afgestelt wat bleek nou carberateur is slecht en verdamper is niet goed maar daar is wel aan te komen en weer 2 jaar apk stelde niet veel voor

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.