Je Vectra op vakantie

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Je Vectra op vakantie

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 194)
  • Auteur

origineel gepost door vectra2004gts

origineel gepost door sw_reijnders
    is gewoon een feit hoor jan . . . vrachtwagenchauffeurs en caravans zijn water en vuur ;)

ik ben ook vracht wagen chauffeur er rij ook met een caravan en het is een beetje geven en nemen dan kom je een heel eind ;)

Dan ben jij een van de weinigen die het wel goed doet met de caravan :jerry

origineel gepost door opel-limbo
    Mooie foto’s.

Oostenrijk,hmmmmmmmmmm,heerlijk. Ga ik volgende week weer 2 weekjes naartoe.Zal dan een paar mooie foto’s maken van de vec in de bergen.

Greetz Roel met een C

Dat worden de eerste foto’s van de Vec in de sneeuw van dit seizoen, vergeet de kettingen niet. :jerry

weekeindje racen Croix (F)

Mijn Vec op eiland Pag in Kroatie:o

origineel gepost door janneman vectra c
    Mijn Vec op eiland Pag in Kroatie:o

Past mooi bij de omgeving met die kleur ! :P

ff over die caravans.. weet je wat een grote ergenis is tegen over vrachtwagenchauffeurs?
    niet iedereen moet zich nu gelijk aangesproken voelen trouwens:P
    veel die met een caravan rijden denken dat het het zelfde is als met een kar achter de auto, dus ze rijden alsof zo heel veel ervaring hebben tewijkl ze dat niet hebben
    dan nu de ergenis, een vrachtwagen rijd normaal goed 90 km per uur, iemand met een caravan MAG maar 90 km per uur, achter een vrachtauto hangen willen ze niet want ze zien niks, dus gaan ze inhalen, zodra ze er voor rijden laten ze gas weer los en zakken ze terug dat de vrachtwagen zelf ook gas los moet laten, waneer de luxe auto de vrachtauto weer in de linker buiten spiegel zien om te gaan inhalen gaan ze weer gas geven.
    ik rij zelf niet met een caravan, met aanhanger vaak zat, je mag 90, meestal rijd ik 100/110 zoiets, zo ben ik niemand tot last, en dat is dat beetje geven en nemen wa er in het verkeer es wat meer moest gebeuren ;)

Veccie @ circuit Spa.

In Pula (kroatie) met vrouwtje en hond op de achtergrond!!

Voor de TauernTunnel (wel al verlaagd).

Helaas in een kettingbotsing gezeten. Schade viel gelukkig mee.

Achterzijde

Zo staat hij er nu bij helemaal opnieuw gespoten en 19 inc opc velgen + diverse andere accessoires.

normaal ben ik niet zo van de C sedannen . . . maar deze vind ik toch wel errug netjes hoor!!!! :wors

mooie Vec, nog mooiere hond! Bordeauxdog!!
    heb ik ook:thumbup

origineel gepost door Silver
    mooie Vec, nog mooiere hond! Bordeauxdog!!
    heb ik ook:thumbup

haha die heeft goed genoten op vakantieking: Hebben er nu 2 kon het toch niet laten:D

Hier ook wat plaatjes dan na een weekje frankrijk en een weekje Duitsland.

Vanuit een heel hoog eng kabelbaantje genomen:

En nu als een malle die gekke dakkoffer eraf slopen! (al was ie wel erg praktisch…)

Groet,

Eric.

origineel gepost door Edvries

En nu als een malle die gekke dakkoffer eraf slopen! (al was ie wel erg praktisch…)

Groet,

Eric.

Doe dat nou voorzichtig:fy1

P.S goed vakantie gehad Eric?

Jan

Nice pics Eric:thumbup

Groet,

Eric.

Jan

Ha Jan,

Nou hij is er goed af gekomen hoor die koffer. Verder prima vakantie gehad. 14 dagen weg, 1 dag regen gehad. Prima voor de kinderen dus, Was weer leuk, nu weer een paar maandjes werken vanaf volgende week.. Nu nog een weekje vrij.

Spreek je!

LeeriC

Hierbij een paar fototjes van onze vec op vakantie in de belgische ardennen.

Mvg michel

Groet,

Eric.

Jan

Ha Jan,

Nou hij is er goed af gekomen hoor die koffer. Verder prima vakantie gehad. 14 dagen weg, 1 dag regen gehad. Prima voor de kinderen dus, Was weer leuk, nu weer een paar maandjes werken vanaf volgende week.. Nu nog een weekje vrij.

Spreek je!

LeeriC

ik zag op men vakatie ook een paar hele mooie dakkoffers die mooi metallic zwart waren gespoten:thumbup

als ik het dan toch ooit nodig ben,dan koop ik zo’n ding(en nee…….geen station:P)

Op de GrossGlocknerstrasse afgelopen september. Ik wil terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[img]DSC00698.jpg

En nog een pic op de parkeerplaats op Pass Thurn, 1273 mtr. Van hieruit lekker te voet de berg omhoog naar een Almhut op 1994 mtr hoogte. Lekker Kaiserschmarrn mit Apfelmuss:P

[img]DSC00691.jpg

Greetz Roel met een C

Dan moet dit er bekend uitzien voor jou:

Ben er van de zomer geweest, is mooi daar!

Erwin

Is zekers mooi daar. Daarom hebben we ook ons eigen appartement in Mittersill.

Greetz Roel met een C.

Greetz Roel met een C.

Hee Roel:D leuke plek voor een meeting:wors

Jan

Greetz Roel met een C.

Hee Roel:D leuke plek voor een meeting:wors

Jan

Jep, Wanneer ?:thumbup

Goed idee, alleen max. 4 personen. Is bij een boerderij dus er kunnen er ook een paar in de stal tussen de koeien slapen. king:

Greetz Roel met een C.

Mmm:hmmz Plaats voor een sleurhut misschien?

Jan

origineel gepost door RyanVec

Voor de TauernTunnel (wel al verlaagd).

Mooie Vectra!

Wat verlagen al niet uitmaakt…

Welke maat velg en band heb je er op deze foto op zitten?

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 194)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.