ja ja een schroefset op kadett c ??????

Forumindex Forums Modellen Kadett ja ja een schroefset op kadett c ??????

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220999

    dit wil ik ook hebben iemand die hier wat mee kan vooral pipo jij bent de man van het veren enz kun jij je er eens in verdiepen aub
    http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/355575-1977-opel-kadett-c-c20let-11.html





    #17669231

    Dit staat een stukkie verderop in de reacties.
    Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
    Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.

    Re: 1977 opel kadett-c c20let

    Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
    be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
    So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspension

    #17669232

    Dat zei ik in het andere topic al: de auto wordt totaal anders belast, lijkt mij vragen om moeilijkheden als je niet alles aan past

    #17669233

    volgen mij gaat dit niet lang goed er is nog een die op het form zit die heeft het ook de kadett c met 500pk
    en dat ziet er een stuk beter uit als deze knutsullaar
    :argue

    #17669234

    origineel gepost door fredje
    Dit staat een stukkie verderop in de reacties.
    Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
    Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.

    Re: 1977 opel kadett-c c20let

    Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
    be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
    So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspension

    Dat was mijn eerste gedachte ook, de binnenschermen zijn er niet voor gemaakt om de volledige veer belasting op te vangen.

    #17669235

    Wat een pruts werk…Ik reed niet graag in deze auto…:wtf

    #17669236

    jammer zou het wel zeer geweldig vinden om een soort schroefset te hebben voor de dett c

    #17669237

    Nou, ik zou wel graag in die auto rijden hoor :wub:wub
    Maar misschien wel me eigen veertjes er onder :angel, want das natuurlijk veeeeeeeeeeel veiliger, afgeslepen veren :thumbup

    #17669238

    ghehe, tis niet erg om iets zelf te maken toch? de slijptol is mens grootste vriend!
    iemand moet het wiel soms “opnieuw” uitvinden.

    #17669239

    de schijf is iig net zo rond als het wiel
    :hmmz

    maar een schroefset zo mmm nee niet voor mij zo zonder verstevigingen.
    dan zou k iig draagarmen boven laten maken en de torens goed versterken:hmmz
    lijkt me iig te maken met golf of polo achter coilovers en aan de voorkant een coilover van een mazda mx 3 of 5 weet ik hoe je zoiets uitscheld:P
    maardan heb je ande voorzijde denk ik nog een probleem de dempers lopen nu al aan bij breede velgen:swear

    maar als ik zie hoe hij zijn schokbrekers aandraait:o arme rubbertjes

    #17669240

    achter kan dat ook niet zomaar. daar is bij die knutselaar een 4-link toegepast.

    als je bij een gewone kadett de achterveren weglaat ga je je staartstuk wel heel erg belasten…:(

    #17669241

    origineel gepost door giuliettaevo
    achter kan dat ook niet zomaar. daar is bij die knutselaar een 4-link toegepast.

    als je bij een gewone kadett de achterveren weglaat ga je je staartstuk wel heel erg belasten…:(

    ben ik het niet mee eens als je op een standaart as een coilover set plaatst werk de kracht doordat het veerpunt achter het wiel zit naar boven bij je staartstuk.
    heb je gewone veren dan drukt hij juist het staartstuk naar beneden:hmmz.
    dus op zich maakt het denk ik niet uit:hmmz

    #17669242

    Achter kan het toch wel als je er mooie torens inlast?
    Dan kan je wel leuk bezig met een schroefset van een golf oid wat past.

    #17669243

    Het gewicht van de auto drukt bij de originele veren tegen de kracht in die er op komt te staan die optrekken, vandaar ook dat de kont omhoog komt bij optrekken. Is dat met de veren achter de as ook zo?

    Doordat je het gewicht achter de as gaat plaatsen lijkt mij dat je de verbinding van het staartstuk met de achteras zwaarder gaat belasten.:hmmz

    Maar ik kan het best mis hebben natuurlijk…:D

    #17669244

    origineel gepost door giuliettaevo
    Het gewicht van de auto drukt bij de originele veren tegen de kracht in die er op komt te staan die optrekken, vandaar ook dat de kont omhoog komt bij optrekken. Is dat met de veren achter de as ook zo?

    Doordat je het gewicht achter de as gaat plaatsen lijkt mij dat je de verbinding van het staartstuk met de achteras zwaarder gaat belasten.:hmmz

    Maar ik kan het best mis hebben natuurlijk…:D

    mm:hmmz daar zit wel wat in

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.