Irridium Bougies

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Irridium Bougies

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221276

    Goedemorgen,

    zoals jullie weten heb ik een Opel Astra G Coupe Turbo uit 2002.

    Mijn vragen zijn:

    – wat voor voordelen is het om dit type bougie te nemen en waarin merk ik het?

    – hij is waarschijnlijk in 2007 phase 1 gechipt door Mtecht, heeft Mtech mij vertelt.

    – stationair slaat hij over soms de motor, maar hoor is bekend probleem bij dit blok, door die bougies op te lossen?

    – wat merk je met de turbo met deze bougies?

    Graag jullie reacties,

    waar ik tevens ook de beste kan halen.

    Groeten,

    Django

    #17672672

    Wat ik er van weet is dat je het beste de orginele bougies kan gebruiken.
    Is mij door verschillende mensen verteld, dacht dat EDS het ook aanraadt.

    #17672673

    standaard zijn de beste! Gewoon bij de dealer.

    #17672674

    jepz dat zei EDS ook

    Gewoon orgi niks mis mee

    #17672675

    De NGK en Bosch versie wordt nog weleens voorbij stage III gebruikt ,
    anders is orgineel prima. :thumbup

    #17672676

    ik heb de ngk lpg versie voor een hogere voltage in de vonk of het werk??

    gewoon orginele gebruike.

    #17672677

    Ik heb ze erin zitten en je merkt er helemaal niets van.
    Auto rijd net zo goed als met de originele bougies.
    Misschien is de levensduur iets langer.

    #17672678

    Alvast allemaal bedankt!

    Ik las namelijk op EDS dat juist die bougies nodig zijn)irridium) bij Fase 1.

    Maar mijn garage zei ook al dat de orginele de beste is.

    Maar wou het ervaren van jullie.

    Dat overslaan stationair, is dat een bekend euvel van dat blok of kan je daar iets aan doen?

    Groeten

    #17672679

    Quote ;Ik las namelijk op EDS dat juist die bougies nodig zijn)irridium) bij Fase 1.
    Da’s vreemd ze raden over het algemeen orgineel aan.
    Quote ;Dat overslaan stationair, is dat een bekend euvel van dat blok of kan je daar iets aan doen?
    Komt vaker voor. Remedie ??:hmmz

    #17672680

    ohw origineel het beste?

    Had begrepen op het VXR forum dat Iridium bougies het beste zijn. Levensduur, vonk en verbranding.

    Je hebt ook splitfire bougies die hebben een gespleten stukje tegenover de bougie punt zitten.

    #17672681

    heb bij mij de irridium ingezet nadat 1 van de de originele problemen had.
    waren niet veel duurder…..is moeilijk zeggen of ze beter zijn omdat ik er geen 4 (goede) originele in had… :hmmz

    #17672682

    Originally posted by tijgetje57
    Je hebt ook splitfire bougies die hebben een gespleten stukje tegenover de bougie punt zitten.

    En die gaan heel snel kapot :vertag
    Ook de duurdere versie, heb daar ooit bijna me 1600 mee gesloopt :o

    #17672683

    Oringele gaan niet werken als je auto remapped is, (althans bij mij niet).
    Toen ik de originele had geplaatst krijg ik last van misfires en niet so beetje ook.
    BKR7EIX Iridiums hebben het voor mij opgelost.
    Ik rij een switchable map van EDS de orginele bougies kunnen de hoge druk niet aan.

    #17672684

    Stage III EDS en geen probleem met de Opel bougiesking:.

    (heb wel NGK en Bosch achter de hand:P)

    #17672685

    me 2 stage III geen bougie problemen :D

    #17672686

    Iridium hier… you never know :P

    #17672687

    LEH bougie`s monteren die zijn van iridium :vertag

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.