irmscher verlagingsset

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum irmscher verlagingsset

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo,

Ik dacht dat ik deze gisteren had geplaatst maar ik zie hem niet meer dus doe ik het nog maar een keertje.

Ik heb een tweedehands setje veren orgineel irmscher, heeft iemand een idee of die ook op mijn vectra c 2003 sedan past? op de irmschersite staan wel verschillende serienummers maar geen specificatie’s .

hopelijk weet iemand hier het,

groet,

Eugene

op wat voor een opel lagen ze eerst?

Hmmm sorry niet echt handig op een signum!~

@TijnGsi16v wrote:

@scrub29 wrote:

Hmmm sorry niet echt handig op een signum!~

@TijnGsi16v wrote:

Dan passen ze waarschijnlijk wel op een vectra station

ligt er ook aan wat voor motor er in ligt he :vertag

als je veren van een V6 op een z18xe gaat leggen, dan ben je naar alle boomtoppen aan het schijnen maar niet op de weg.

ik weet niet wat voor motor er in de signum lag maar het gaat om deze set veren,

Onderdeel nr.:

3403017

Prijs excl. BTW:

€ 324,97

Prijs incl. BTW:

€ 393,22

Omschrijving:

Verenset, (van 1065kg tot 1130kg)

Opmerking:

Voor auto’s met een toegelaten gewicht op de vooras van 1065 kg tot 1130 kg en op de achteras tot 1180 kg. Voor mj ’07 alleen geschikt tot nr. 71012522. Wegliggingsets kunnen enkel met een trekhaak gecombineerd worden indien de koppeling voldoende hoogte heeft. Gerekend vanaf het midden van de kogel bij maximaal toegestane belasting moet dit minstens 350mm zijn ten opzichte van het wegdek. Tot 30 mm lager, al naar gelang de uitrusting van de auto.

Geschikt voor:

| Signum tot mj ’06 || Signum vanaf mj ’06 |

Montage tijd min.:

120

Ikzelf heb een 2.0 dti

@sw_reijnders wrote:

ligt er ook aan wat voor motor er in ligt he :vertag

als je veren van een V6 op een z18xe gaat leggen, dan ben je naar alle boomtoppen aan het schijnen maar niet op de weg.

Veren passen in principe op elke Vec C of Signum.
    Je moet idd zo als aangegeven door Bas het gewicht op voor en achteras pakken. Dit kun je af lezen bij je rechter voorportier deurlijst. Daar staat de max voor en achter aslast.

Groet jraaf

Oké ik zal morgen eens kijken als het weer licht is buiten [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] bedankt alvast

Hoi er staat van 960 1 1060 2

kan het nu wel of niet?

@scrub29 wrote:

Oké ik zal morgen eens kijken als het weer licht is buiten [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] bedankt alvast

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.