IRMSCHER SENATOR MET LOTUS 3.6 Turbo

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD IRMSCHER SENATOR MET LOTUS 3.6 Turbo

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Zag deze op mobile staan 377 tot 520 PK :o :wors :wors

Dit is de beschrijving in Duits..

Preis: 27.500 EUR Verhandlungsbasis Kilometerstand: 125.000 km Hubraum: 3600 cm³ Baujahr: 1991 Leistung: 382 kW / 519 PS Kraftstoffart: Benzin Anzahl der Türen: 4/5 Türen Getriebe: Schaltgetriebe Erstzulassung: 08/1991 HU: 5/2011 AU: 5/2011 Klimatisierung: Klimaanlage Farbe: Schwarz
    Ausstattung
    ABS, Anhängerkupplung, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, Servolenkung, Sitzheizung, Zentralverriegelung Fahrzeugbeschreibung
    Hallo Verk Opel Senator Irmscher ehemaliger 4.0 i mit der kompletten lotus omega Technick wie auf bildern zu sehen Einzel angefertigder Irmscher Tacho geht bis 340 Km/h mit ladedruckanzeige Leistung regelbar per Handrad im Aschenbecher von 377-520PS top zustand und zuferlässig motor nicht eingetragen ( deswegen auch irmscher 4.0 aufschrift auf dem Ventildeckel) aber kein problem beim tüv. bei interesse einfach anrufen. aber bitte nur ernst gemeinte anrufer…

apart (leuk) dashboard :thumbup
    en dan in het bijzonder de toerenteller met ingebouwde turbodrukmeter..

Supervet….geen andere woorden voor:wors

Hoe lang blijft de carrosserie heel?:hmmz Op deze hoeveelhied PK’s is het helemaal niet berekend volgens mij.

origineel gepost door rinus de boer
    Hoe lang blijft de carrosserie heel?:hmmz Op deze hoeveelhied PK’s is het helemaal niet berekend volgens mij.

tjah in n omega kan t ook
    was t zelfs origineel;)
    ok geen 4.0 mischien maar verder…….

duiken ineens wel veel auto,s met deze motoren op;)
    originel lotus
    deze
    en dan die rooie “monza”

Toets maar het woord C36LET in dan vind je vanzelf vele fotos van dat blok en soms met een andere auto derom heen dan de Lotus Omega/Carlton.

Die Sennie is echt netjes gemaakt.

En over dat chassie maak ik me geen zorgen,houd het wel.

origineel gepost door GSE
    Toets maar het woord C36LET in dan vind je vanzelf vele fotos van dat blok en soms met een andere auto derom heen dan de Lotus Omega/Carlton.

Ik google en ik vind op het woord C36LET de volgende fotos, kijk even mee, hier is de link>>>
    http://images.google.com/images?q=C36LET&hl=nl&lr=&safe=off&sa=N&tab=wi :thumbdown
    ======================================

Het is maar goed dat deze Koetsen met die blokken erin
    even in de picture staan hier in dit Forum. :thumbup

Misschien is het handiger om te zoeken op

C36GET

origineel gepost door GSi-EVO2
    Misschien is het handiger om te zoeken op

C36GET

Bedankt:thumbup:thumbup:thumbup

hier dan de goede link :o

http://images.google.nl/images?sourceid=chrome&q=C36GET&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi

Sorry verkeerde letter ipv L had het een G moeten zijn…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.