Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Irmscher 3.0 op MP…?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 5 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
4 juni 2012 om 18:37 #17249246
Kwam een advertentie op Marktplaats tegen van een Irmscher 3.0 diesel die in onderdelen verkocht wordt. Alleen volgens mij is er niets mis met de auto… Waarom zou je zo’n auto in onderdelen verkopen… Ik mag misschien niet snel oordelen, maar dit ruikt naar diefstal… Of kent iemand deze verkoper of de auto?
4 juni 2012 om 18:39 #18033274Plak dit linkje maar: Gaat wat beter: http://tiny.cc/j15dfw” onclick=”window.open(this.href);return false;
Of haal ‘m uit de URL tags,.. volgensmij maakt ie m dan ook korter :)
4 juni 2012 om 18:40 #18033275staat volgens mij al ergens op het forum, was geloof ik voor onderdelen aangeschaft die wagen.
4 juni 2012 om 18:44 #18033276Inderdaad. En buiten dat kan ik me wel voorstellen dat je zo’n wagen niet meer verkoopt in z’n geheel om een aantal redenen:
1. Voor alle losse onderdelen krijg je veel meer dan voor de auto als geheel
2. Stukje jaloezie? Niemand zal nog in mijn bijzondere auto rijden, dus dan maar uit elkaar?
3. Het is al een donorwagen en de rest van de onderdelen moeten nog weg.4 juni 2012 om 18:46 #18033277Maarre, ik zoek nog wat onderdelen voor de Vec C1 Stationwagon van m’n ouders, namelijk:
1. het kapje dat over de moer van de achterruitenwisser zit
2. de linker houder van de kentekenverlichting.Weet iemand of deze hetzelfde zijn bij de Signum als bij de Vec C1 SW?
Alvast bedankt.
4 juni 2012 om 19:12 #18033278@CAlberts wrote:
Kwam een advertentie op Marktplaats tegen van een Irmscher 3.0 diesel die in onderdelen verkocht wordt. Alleen volgens mij is er niets mis met de auto… Waarom zou je zo’n auto in onderdelen verkopen… Ik mag misschien niet snel oordelen, maar dit ruikt naar diefstal… Of kent iemand deze verkoper of de auto?
Nou ik ben bij hem geweest en ik heb mn Irmscher Sideskirts bij hem gekocht. Er zit flinke schade aan de bijrijderskant en de motor is ook stuk.
Vrij logisch dat ie in onderdelen weggaat. En tis btw ook nog een duitse auto. En daar zitten natuurlijk ook kosten aan. Voor invoeren en kenteken ect.
Daarom dus4 juni 2012 om 19:14 #18033279Die jongen zit op vtn forum, die dit verkoopt.
Mistlampen van die signum zitten in mijn vec :-)
En anders even berichtje sturen naar Taner waarom?
4 juni 2012 om 19:19 #18033280Had hem al gemaild voor de kleurcode en hij reageerde netjes.
Vond het gewoon opmerkelijk, omdat de foto’s geen schade tonen en hij er ook niet over zegt. Bovendien wordt de motor ook aangeboden.
Maar goed, ik was gewoon benieuwd of iemand er meer van wist. Kennelijk wel dus! king:
4 juni 2012 om 19:22 #18033281Z’n reacties per mail zijn wel bijzonder kort…..de langste reactie bestond uit 4 woorden en de kortste uit één :shock:
4 juni 2012 om 19:35 #18033282@RISL wrote:
Z’n reacties per mail zijn wel bijzonder kort…..de langste reactie bestond uit 4 woorden en de kortste uit één :shock:
Ik geloof dat die jongen nog niet zo lang in Nederland woont. Volgens mij heeft hij een poolse achtergrond. Niets mis mee btw. Maar dat zou het kunnen verklaren
4 juni 2012 om 19:49 #18033283Ik heb de frontspoiler o.a van hem.
Taner is alweer een paar jaartjes in NL en spreek prima Nederlands. Qua mail zijn het niet de uitgebreidste, maar ik zou na tig mailtjes ook steeds iets korter worden hoor ! De meeste mailtjes zijn alleen maar vragen waar je vervolgens weer niks van hoord!De Signum is idd een duitse wagen en leverd meer in stukken op , pluspunt is hierbij dat je hem niet hoeft in te voeren !
5 juni 2012 om 04:44 #18033284@ eddyvec C
Wel fijn dat jij ff zegt dat het blok kapot is, wilde eventueel onderdelen, maar Taner antwoordde helaas niet over de vraag of blok nog liep.
Weet ik dat nu in elk geval :-). Scheelt me weer een risico te nemen :-)
5 juni 2012 om 08:46 #18033285@speaker wrote:
Ik heb de frontspoiler o.a van hem.
Taner is alweer een paar jaartjes in NL en spreek prima Nederlands. Qua mail zijn het niet de uitgebreidste, maar ik zou na tig mailtjes ook steeds iets korter worden hoor ! De meeste mailtjes zijn alleen maar vragen waar je vervolgens weer niks van hoord!Nou, als je wilt verkopen, mag je toch wel uitgebreider reageren dan ‘weet niet’ en ‘oke’.
Ik heb ook talloze mailtjes gehad voor onderdelen van m’n Coupé, maar je kunt toch gewoon ff de tijd nemen om een fatsoenlijk mailtje te typen?Ik twijfel nog ff of de kentekenverlichting & kapje van de ruitenwisser hetzelfde, iemand die me bevestiging kan geven?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.