interieur wissel

Forumindex Forums Modellen Astra interieur wissel

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

past een interieur van een astra g coupe ook in astra g 3drs?

wie kan mij hier meer over vertellen ivm dat ik leer kan kopen

Past 1 op 1.
    Heb ook een Coupe interieur over gezet. Let wel op dat de hendels functioneren. Interieurtje overplaatsen is zo gedaan! en is een leuk klusje. Wil ik gerust mee helpen als het te doen is binnen aanzienlijke afstand

deurpanelen achter moet je aanpassen.
    lederen stuk overzetten in je eigen panelen

En de strips aan de voorkant bovenaan moet je verwisselen

en het interieur van een astra g cabrio???

Let even op dat als je airbags in je nieuwe interieur hebt zitten deze niet gaan werken als je niet ook de airbag “ECU” mee vervangt.

nee.

achterbank past niet

@Juffer1 hoe zit het als de airbag kabels al onder de stoelen liggen ?

Niet de kabels van je “extra” airbags aansluiten (is de gele kabel onder je stoelen) Als je een astra hebt die dit niet ondersteunt. Die leveren een airbag storing op (laagspannings storing) Die je dan weer moet laten resetten via op-com. Heb ik laatst laten verhelpen bij opel-motorsport aangezien ik dat wel heb gedaan.

Astra cabrio past de achterbank iig niet nee..
    Ik had destijds in mijn astra ook een creme lederen interieur geplaatst.. past precies.. PAnelen had ik destijds niet vervangen want dat vergt idd aanpassing als je panelen van een coupe gebruikt.

Ik had eerste instantie ook de airbag aangesloten… dan krijg je idd een foutmelding.. Dan kun je alleen nog naar de dealer gaan om te resetten nadat je de stekker weer los haalt

@FKsport wrote:

Ik had eerste instantie ook de airbag aangesloten… dan krijg je idd een foutmelding.. Dan kun je alleen nog naar de dealer gaan om te resetten nadat je de stekker weer los haalt

Of aardige forumleden die je een handje willen helpen ;)!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.