de verwarmingsunit en de recirculatie en ac en achterruitverwarming is datzelfde t5 lampje :-)
mijn wagen heeft dezelfde unit :-) de 3 knoppen worden door het lampje achter de middenste knop verlicht :-)
en een handige tip eeeuhm :-) enige is dat je echt een fijne lange punt op de soldeerbout moeten hebben :-)
want dat is echt een geklooi :-)
Das vreemd… Vanmiddag heb ik dat T5 lampje achter de middelste knop verwijderd, toen ik de knopjes van de AC etc. indrukte waren deze toch nog oranje verlicht. Hier zitten bij mij dus toch nog afzonderlijke lampjes in :wtf
Heb de raamschakelaars ook open gehad, zijn inderdaad erg kleine ledjes. Heb gelukkig wel een soldeerbout met spitse punt :D
ja als je ze indrukt wel ja
dan zijn de mijne ook nog orznje verlicht ale het kleinr streepje toch
alsk mijn licht opzet wofden de knoppen wit :-)
had geen zin om ook nog in die knoppen ledjes gazn te maken dat het
aan/uit lampje ook wit is :-)
Dit weekend de verlichting aangepast.Het resultaat is geweldig.
In de middenconsole en tellerunit zijn de lampjes eenvoudig te vervangen. De lichtschakleaar en raambediening is een ander verhaal. Wat een priegelwerk! Daarnaast is de handleiding van Crazyleds niet echt duidelijk en volledig. Er komt wat inventiviteit bij kijken om het tot een goed resultaat te brengen. Ook heb ik de verlichting in de ventilatiebediening gemodificeerd. Het enkele lampje wat hierin zat gaf erg weinig licht. Met wat knutselwerk heb ik hier ook twee lampjes ingezet. Als het me lukt zal een nog een fotootje plaatsen van het resultaat.
meeste hebben bij de kachelpaneel 2 draaifittings t5
tenzij je dus de middelste knop eraf kan halen dan is het steekfitting t5
maar dacht dat dat alleen bij de astra f was