interieur

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum interieur

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur

@speaker wrote:

’t is zaterdag he raafie !! , dus rustig aan

:sleeping Hier ook in de langzaam aan modus…..

Maar back on topic;

Ik heb mijn duitse werkboek er eens bij gepakt en daar is de demontage en montage handleiding van de achterbankleuning tussen een sedan, gts en sw identiek. Dit zou kunnen betekenen dat ze het zelfde zijn en dus kunnen passen.

Nu vraag ik mij af wat er anders is tussen de achterbankleuning van een gts en sedan :hmmz
    De gts en sw zijn tenslotte uitwisselbaar.

Als nu een sw achterbankleuning in een sedan zou passen, zou een gts type toch ook in een sedan moeten passen :hmmz

Scrubs, heb je een close up foto van het sluitmechanisme?

Groet jraaf

Hoi Peter,

moet dat dan, zoals Jurgen zei, worden gelijmd?

het lijkt me wel een hele uitdaging en mooi als het lukt!

thx guys

@scrub29 wrote:

Hoi Peter,

thx guys

Ja , dan moet het ook gelijmd worden…

Maar zet eens een foto van de sluiting van jouw vec er op. heb ik nl. nog nooit gezien ! :angel

@speaker wrote:

@scrub29 wrote:

Hoi Peter,

thx guys

Ja , dan moet het ook gelijmd worden…

Maar zet eens een foto van de sluiting van jouw vec er op. heb ik nl. nog nooit gezien ! :angel

dat zou ik graag doen als ik wist hoe ik dat moet doen, ik heb de vraag ook al een bij een administrator gesteld maar nog geen antwoord ik wilde ook wat foto van mijn vec plaatsen zoals ik heb nu heb gemaakt :-(

Account aanmaken op photobucket.com
    Foto uploaden en dan de url link van de foto kopieren en de knop

Img gebruiken. Daar plak je ‘m tussen.
    Er is ook een how 2 op ’t forum.

Hierbij pica’s van mijn sluitmechanisme. Ik denk dat ze allemaal identiek zijn.

Groet jraaf

@jraaf wrote:

Account aanmaken op photobucket.com
    Foto uploaden en dan de url link van de foto kopieren en de knop

Img gebruiken. Daar plak je ‘m tussen.
    Er is ook een how 2 op ’t forum.

Hierbij pica’s van mijn sluitmechanisme. Ik denk dat ze allemaal identiek zijn.

Groet jraaf

zo ziet het er bij mij uit!

greetz

Yeah, we hebben beeld :thumb
    Dat ziet er idd anders uit :hmmz

Je hebt waarschijnlijk geen gedeelde achterbankleuning maar 1 uit 1 stuk?
    Die set die je hebt gezien op ebay zonder deurkaarten en achterhoofdsteunen zou ik dan doen.
    Er staan genoeg losse deurpanelen en hoofdsteunen op ebay.

Groet jraaf

Hoi Jürgen,

Mijn bank is wel in twee delen klapbaar 1/3 en 2/3 Ik wel eerst even foto’s van hem ontvangen (heb ik aan hem gevraagd)

Greetz eugene

En bedankt voor het uitleggen van de foto’s [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]

@Eddyvec C wrote:

ik weet uit ervaring dat een gts foamvorm dunner is dan van een sw. Maar je kunt ze wel overzetten. Ik heb namelijk een gts overtrek op een sw foamvorm.

Kun je uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
    Ik hoor van meerdere die ’t geprobeert hebben dat dit echt niet past :vertag

Paar pica’s met een toelichting zou mooi zijn.
    Groet jraaf

:thumb :thumb
    Had nog geen foto’s hiervan gts zitting in de station onder kant hier en daar onder de zitting iets opvullen past voor de rest goed.
    De rest past perfect van de VXR gts in de station. :hmmz :hmmz :hmmz

De laatste foto de originele zitting van de Vec STW

@kadettgte@freeler.nl wrote:

Had nog geen foto’s hiervan gts zitting in de station onder kant hier en daar onder de zitting iets opvullen past voor de rest goed.

Thanks maar da’s niet wat ik bedoelde :angel
    Jij hebt een complete gts bank in een sw gezet welke je aan de onderkant moet bij vullen omdat de gts een andere fosmvorm hedft asn de onderkant. Vraag me dan ook nog af hoe vast die zitting ligt want volgens mij zitten de bevestigings haken op een andere positie.

Eddyvec c heeft het over het overzetten van alleen de bekleding van een gts foamvorm naar een sw foamvorm. En dat gaat volgens sommigen niet. Ik ben dus reuze benieuwd naar hoe dat er uit ziet :afro

Groet jraaf

@jraaf wrote:

@kadettgte@freeler.nl wrote:

Thanks maar da’s niet wat ik bedoelde :angel
    Jij hebt een complete gts bank in een sw gezet welke je aan de onderkant moet bij vullen omdat de gts een andere fomvorm hedft asn de onderkant. Vraag me dan ook nog af hoe vast die zitting ligt want volgens mij zitten de bevestigings haken op een andere positie.

Eddyvec c heeft het over het overzetten van alleen de bekleding van een gts foamvorm naar een sw foamvorm. En dat gaat volgens sommigen niet. Ik ben dus reuze benieuwd naar hoe dat er uit ziet :afro

Groet jraaf

Dat klopt de haken moet je aanpassen , maar ik had het leer van de vxr overgezet op de foamvorm van de stw maar ik kwam aan de voorkant te kort zie de foto maar die je al , De bovenkant past wel maar de onderkant van de voorkant zie foto .laatste foto de vxr bekleding vast op de stw bovenkant fomform ,Dat was het enigste wat goed paste de vooronderkant niet daarom heb ik alles terug gezet .

Yeah now you’re talking king:
    Thanks man, dat wilde ik zien. Definately a NO GO.
    Scheelt mij een hoop uitzoekwerk. Ik ga dan de originele gts foam verbouwen met stukken uit m’n sw foam :afro

Groet jraaf

@jraaf wrote:

Scheelt mij een hoop uitzoekwerk. Ik ga dan de originele gts foam verbouwen met stukken uit m’n sw foam :afro

Groet jraaf

:thumb :thumb :thumb Dat was ook mijn idee om te gaan doen , laatert.
    :hmmz :hmmz fijne dagen allemaal.

@jraaf wrote:

Groet jraaf

Hoi Jurgen,

Van bison is er een lijm die geschikt is om leer op allerlei poly’s te verlijmen ik ga deze gebruiken om de rugleuning te doen. Misschien is dit ook voor jou een idee?

Groetjes,

Eugene

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.