interieur

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum interieur

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 41)
  • Auteur

Hallo,

Ik wil in mijn vec c sedan een lederen interieur plaatsen weet iemand of dat van een caravan ook past? van een gts is het slot anders en daardoor past het niet.

alvast bedankt voor jullie reactie.

gr

Een station heeft een 13 cm langere wielbasis. Achterdeuren zijn wat langer. Alles voor de middenstijl past zo. Achterdeur panelen en zitting achterbank zijn van een station langer

@Helmer opelfan wrote:

Een station heeft een 13 cm langere wielbasis. Achterdeuren zijn wat langer. Alles voor de middenstijl past zo. Achterdeur panelen en zitting achterbank zijn van een station langer

oke thx, is de rugleuning van de achterbank en sluiting wel hetzelfde als een sedan? op een foto lijkt me het dezelfde aansluiting maar weet het niet zeker.

thx again

Is de rugleuning van een sedan ook in 2 delen ?

@Helmer opelfan wrote:

Is de rugleuning van een sedan ook in 2 delen ?

Ja klopt het verschil bij een gts is dat het slot om de rugleuning vast te houden anders is dan bij een sedan maar weet dus niet of het wel gelijk is aan een station/signum

Van gts is rugleuning zelfde als sw
    Heb zelf gts interieur in sw geplaatst
    Zij stukken en zitting zijn wel anders bij gts t.o.v sw

past allemaal , alleen de bankzitting is iets korter !

@speaker wrote:

past allemaal , alleen de bankzitting is iets korter !

Hoi Peter thx ik kan er dus zo’n setje inzetten? Maar past de bankzitting dan toch wel is het minimaal?
    en de deurpanelen passen die ook van de achterdeuren?

thx again

De achterdeurpanelen van een SW zijn langer dan die van een gts of sedan. Die gaan dan niet passen.
    @ speaker, wat bedoel je met dat de achterbank korter is?

Ik dacht dat alleen de foamvorm dunner was maar dat de breedte en diepte gelijk is. De bekleding schijnt gewoon over te zetten zijn naar de andere foamvorm. Dat zou toch niet uitkomen als de ene foamvorm dieper is dan de andere.

Groet jraaf

ik weet uit ervaring dat een gts foamvorm dunner is dan van een sw. Maar je kunt ze wel overzetten. Ik heb namelijk een gts overtrek op een sw foamvorm. Verder weet ik dat een gts achterleuning van de bank 1op1 pas op een sw. Deurpanelen weet ik niet.

Precies, dunner maar niet korter.
    Dacht al :???:

Groet jraaf

@jraaf wrote:

Groet jraaf

Nou ben ik het kwijt de achterbank rug past wel of niet? Ik heb dus een sedan!!

deurpaneel achter dus sowieso niet?

greetz

Ow,

Ik heb geen idee of de leuning van de achterbank van een sw past in een sedan. We hadden ’t over de zitting
    De deurpanelen van een sw passen volgens mij niet in een sedan doordat de wielbasis van een sw langer is vanaf de B stijl. Speaker heeft dit volgens mij al eens ondervonden.

Groet jraaf

Je geeft in je eerste bericht aan dat het “slot” anders zit. Dan gaat het sowieso niet passen. Dan zal je echt een sedan achterbank moeten hebben. De voorzetels en de voorste deurpanelen van een gts gaan wel passen.

@Eddyvec C wrote:

Je geeft in je eerste bericht aan dat het “slot” anders zit. Dan gaat het sowieso niet passen. Dan zal je echt een sedan achterbank moeten hebben. De voorzetels en de voorste deurpanelen van een gts gaan wel passen.

thx, ik ben er uit moet toch een echt sedan interieur zijn, vind er een paar in duitsland dus eens kijken,

dank aan iedereen

@jraaf wrote:

Groet jraaf

De zitting is ook 2cm korter!!

En idd ook dunner…

@speaker wrote:

@jraaf wrote:

Groet jraaf

De zitting is ook 2cm korter!!

En idd ook dunner…

In diepte dan lijkt mij…. :vertag En dat past dan nog wel? Of heb je een uitstekend onderstuk van de carros???

Groet jraaf

Hey Jurgen,

heb jij ervaring met het omzetten van de bekleding? zou ik het leer om kunnen zetten naar mijn rugleuning?misschien met een beetje hulp van jou :shock: ;)

@scrub29 wrote:

Hey Jurgen,

heb jij ervaring met het omzetten van de bekleding? zou ik het leer om kunnen zetten naar mijn rugleuning?misschien met een beetje hulp van jou :shock: ;)

Dat wordt een lastige.
    De bekleding van de zitting is vrij eenvoudig over te zetten van de achterbank. Die zit namelijk met krammetjes vast. De rugleuning van de achterbank is echter een andere zaak. Die zit namelijk aan de achterkant op het frame gelijmd volgens mij. Dat schijnt los te halen zijn maar of dat netjes wordt als jet het leder terug zet/plakt. Ik heb daar mijn twijfels over.

Groet jraaf

@jraaf wrote:

@scrub29 wrote:

Hey Jurgen,

Dat wordt een lastige.
    De bekleding van de zitting is vrij eenvoudig over te zetten van de achterbank. Die zit namelijk met krammetjes vast. De rugleuning van de achterbank is echter een andere zaak. Die zit namelijk aan de achterkant op het frame gelijmd volgens mij. Dat schijnt los te halen zijn maar of dat netjes wordt als jet het leder terug zet/plakt. Ik heb daar mijn twijfels over.

Groet jraaf

hmmm jammer toch maar een verder zoeken eerst thx

Dit iets?

http://bit.ly/19s6Kbf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Groet jraaf

@jraaf wrote:

Dit iets?

http://bit.ly/19s6Kbf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Groet jraaf

Hoi Jurgen,

ja die had ik ook maar het gaat om een gts (Fließheck)

ik had hem gemaild, toch bedankt er staat er eentje op maar zonder deurpanelen en achter kopsteunen

De voorstoelen hoef je toch niet over te trekken ?? Die zijn voor alle modellen het zelfde !!
    Mocht je het toch willen doen , dan is dit niet zo moeilijk. de leuning zit het zelfde in elkaar als van een vectra B en daarvan heb ik ‘vroeger’ een how2 gemaakt ( zie how2-gedeelte van dit forum )

:thumb

Yo Peet,

‘T gaat over de rugleuning van de achterbank.
    Een SW/GTS rugleuning zou niet passen in een Sedan. Ik weet dat niet.

Volgens TIS kun je de rugleuning bekleding van de achterbank wisselen maar dan heb je ook lijm nodig.

Groet jraaf

@jraaf wrote:

Yo Peet,

‘T gaat over de rugleuning van de achterbank.
    Een SW/GTS rugleuning zou niet passen in een Sedan. Ik weet dat niet.

Volgens TIS kun je de rugleuning bekleding van de achterbank wisselen maar dan heb je ook lijm nodig.

Groet jraaf

Ow , my bad … ( ’t is zaterdag he raafie !! , dus rustig aan )

Ja .. die van de bank zal niet mee vallen. ‘T is zeker wel te doen , maar is een rot klus !

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 41)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.