Interessepeiling Opel-forum jaarmeeting

Forumindex Forums Overige Meetings Interessepeiling Opel-forum jaarmeeting

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 62)
  • Auteur

Ik zeg doen :jerry

@Rooie Richie wrote:

Ik gooi 2 kannetjes olie achterin en kom lekker de hele weekend…..

Als die 2 kannetjes nodig zijn voor je olielekkage, neem dan ook even een lekbak mee. :jerry

@Senatorman wrote:

@Rooie Richie wrote:

Ik gooi 2 kannetjes olie achterin en kom lekker de hele weekend…..

Als die 2 kannetjes nodig zijn voor je olielekkage, neem dan ook even een lekbak mee. :jerry

Hahaha, nee gaat regelrecht de lucht in…..

Op zeker present!!

Present tzt!!

Lijkt mij inderdaad heel leuk, en is voor mij ook ‘om de hoek’, ’t is te zeggen zo’n drie tot vier uren rijden als er geen file is onderweg (huidige Van Belle komt uit Bellegemsestraat, Bellegem, Belgium net bij de grens met Frankrijk). Ik kan trouwens overnachten in mijn Opel Vivaro L2H1 maar zou dit te combineren zijn met watersport als windsurfen of rolschaatsen, desnoods dan maar enkel gaan lopen en met mijn getrouwe viervoeter die ook wel graag een half marathonnetje loopt als het niet té warm is of er water is om nadien af te koelen…

Nee, echt waar, met mijn nieuwe Opel Vivaro wil ik wel kijken om daar te geraken en eens een paar technici te ontmoeten die hier zitten om mee van gedachten te wisselen op hoger ‘intellectueel’ niveau en sneller dan zoals in seriële forummonoloog.

Ik juich dit initiatief in elk geval 113% toe!

VAN BELLE Jean Marc, Bellegemsestraat, 36, 8510 BELLEGEM, Belgium.

Goed idee
    Ik kom ook

Is misschien een idee om dit wat meer centraal in Nederland te orginiseren, kans dat er dan meer interesse in is.
    Voor de nodige mensen is het te ver

Het vinden van een geschikte locatie waar zo’n 200 á 400 autos kunnen staan, en ook nog caravans, vouwwagens en tenten voor twee dagen is niet makkelijk. Nog handiger is dat deze locatie 500 meter van mijn eigen huis is. Zou deze midden in het land zijn dan wordt organiseren nog lastiger door de afstand vanaf de organisatie.

Daarnaast zijn er niet veel meetings in Noord-Holland, de meeste zijn in het zuiden. Ook zit je in 2 a 3 uur door aan de andere kant van Nederland. Wij hebben zelfs al toezeggingen vanuit bezoekers uit Belgie ontvangen.

Zuid Oost Noord West
    Voor iedere locatie zijn voor en tegen
    Het organiseren van een evenement van deze grote is een hele klus en ik ben blij dat weet mensen zijn die hier tijd voor willen maken
    Zoals eerder gezegd ik (wij) zullen er zijn :thumb

Super initiatief, even de dijk over en ik ben er.
    Zet mij maar op de lijst :jerry

Rik

Mooi dichtbij :thumb , ik zeg ook doen! :thumbup

beetje jammer hoor als mensen niet komen omdat het 200 km rijden is ik doe het vaak zat soms al voor een bak koffie . maar ja ben dan ook een stomme vrachtwagenchauffeur!!! king:

en ja ik geef hiervoor mijn opels ook graag de sporen hieaaaaaaaaa!!!! king:

Ik zal er zijn, met een Monza is het nooit ver rijden! :D

Leuk idee. het is maar een uurtje rijden vanuit Leeuwarden :).

prima 1 uur en 3 kwartier en ben er ook mocht ik tijd hebben

zeker als deze aangemeldt kan worden bij de belastingdienst als evenement zal ik zeker proberen daar te zijn met de rekord v6 vanuit overijssel (wat zijn die paar km nou voor twee dagen lol ?)

Ik zal er zeker zijn! Zal me eerste Opel meeting zijn! :thumb :jerry

Smoke

Ik zou graag willen komen. Ken niemand van het forum maar da mag de pret niet drukken. Dan is waarschijnlijk mijn kadett al stuk verder Opgeknapt.

@itachi217 wrote:

Ik zou graag willen komen. Ken niemand van het forum maar da mag de pret niet drukken. Dan is waarschijnlijk mijn kadett al stuk verder Opgeknapt.

Voordat ik meetings bezocht, kende ik ook niet de mensen achter hun forumnaam.
    Nu, een paar jaar verder heb ik veel kennissen opgebouwd, zeer veel geleerd en 1 kameraad en zijn gezin die me erg dierbaar zijn geworden.

Dus mijn advies, zeker komen

Rik

Daarom schijf mij maar in eindje rijden is ook niet erg. Zeker niet als je kunt overnachten.

vind ik leuk

Leuk idee!! En anders Utrecht ligt ook mooi centraal :)

Ja hoor! Zeker interesse in! :) Lijkt me erg leuk/gezellig!! Eindelijk is alle opeltjes van het Opel forum in het echt bekijken! ;)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 62)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.