Insignia ruitensproeiers

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Insignia ruitensproeiers

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 132)
  • Auteur

Waarom met slang ???

origineel gepost door speaker
    Waarom met slang ???

Don’t ask me. Dit is het bestelnummer dat hier ergens in dit topic stond en deze heb ik zo besteld bij de VOD.

Ze zitten erin. Wilde ze eerst morgen inbouwen maar lukte me vandaag al. Heb alleen de kopjes vervangen, dus originele slang laten zitten. Kopjes kwamen makkelijk los van de parafanplaat maar kreeg ze in 1e instantie niet los van de slang:swear

Maar mijn motto is: vloeken helpt, dus toen lukte het.

Sproeien inderdaad veel beter. Zelfs tot op het dak:o

Greetz Roel met een C.

Dan moet je ze ff afstellen !! :angel

origineel gepost door opel-limbo

@aapje

Hierbij de foto van de sproeiers .
    Je hebt u2u

[img]Insigniasproeiers.jpg

Greetz Roel met een C.

was ff ziek zie het nu je hebt een U2U

groetjes Arnold

zijn er ook foto’s van een b met die dingen

En dat is pas een nachtmerrie met die insignia sproeiers.

Na vele tankjes en 2 uur ploeteren staan ze nu ongeveer goed.. ik kom er niet meer aan…

mijn parafaan plaat is blijkbaar iets verbogen t.o.v. waardoor ze eerst stijl over de auto heen sproeiden…

origineel gepost door McLambo

En dat is pas een nachtmerrie met die insignia sproeiers.

Na vele tankjes en 2 uur ploeteren staan ze nu ongeveer goed.. ik kom er niet meer aan…

mijn parafaan plaat is blijkbaar iets verbogen t.o.v. waardoor ze eerst stijl over de auto heen sproeiden…

idd nooit meer aankomen:vertag

:angel

Nooit problemen mee gehad, ingedrukt en klaar.

Heren, kan er iemand ook ff vertellen hoe je die oude krengen er uit krijgt..
    FF een how to zou wel leuk zijn…voordat ik de hele handel af breek dadelijk..!!!

thanx

NIET meer nodig, al gevonden in TIS…

Gewoon er op drukken , dan zijn ze er uit ! :wors

Zijn deze sproeiers ook in de verwarmbare uitvoering te krijgen?Heb nu elec. verwarmbare sproeiers erin,echter vernevelen deze niet.
    MvG Fastrogeke

origineel gepost door fastrogeke
    Zijn deze sproeiers ook in de verwarmbare uitvoering te krijgen?Heb nu elec. verwarmbare sproeiers erin,echter vernevelen deze niet.
    MvG Fastrogeke

Hallo,

Nee, niet in verwarmbare uitvoering.

Groetjes, Joche

Insignia nozzles.

Hebben ze mij bij de VOD mooi weer mee opgelicht..
    Moest €8,75 betalen voor 1 setje met slang er aan vast.
    Moet denk ik het licht betalen hier…..

Ik heb die van de citroen xsara (sorry) passend gemaakt voor vectra -b en die kosten geloof ik ook maar 4 of 5 euro’s

Erwin

Ik vraag me af of het allemaal wel past. Bij de VOD konden ze me geen éénduidig antwoord geven. Volgens de receptie kan ik op mijn Vectra C wel de sproeiers van de Insigna plaatsen, maar volgens een monteur van de werkplaats weer niet. Wie heeft ze nu echt werkend op de Vectra C ? En welke moet ik dan hebben ? Die van de Xsara of toch van de Insignia ?

Bij m’n ouders heb ik ze op de Vec-C1 gezet. En op m’n Astra G had ik ze ook. Ik had die van de Insignia gepakt. In de How-To-sectie heb ik een how-to geplaatst (staat bij Astra).

@RISL wrote:

Bij m’n ouders heb ik ze op de Vec-C1 gezet. En op m’n Astra G had ik ze ook. Ik had die van de Insignia gepakt. In de How-To-sectie heb ik een how-to geplaatst (staat bij Astra).

O super ! Ik ga gelijk even kijken naar je how-to.

:thumb
    Foto’s zijn gemaakt op m’n Astra G Coupé.

Het kan volgens mij op iedere Opel met de sproeiers in de parafaanplaat.

@tuinmeubel wrote:

Ik vraag me af of het allemaal wel past. Bij de VOD konden ze me geen éénduidig antwoord geven. Volgens de receptie kan ik op mijn Vectra C wel de sproeiers van de Insigna plaatsen, maar volgens een monteur van de werkplaats weer niet. Wie heeft ze nu echt werkend op de Vectra C ? En welke moet ik dan hebben ? Die van de Xsara of toch van de Insignia ?

Tuurlijk past het !!

Even bestellen bij van Voorden ! Tim ( die grote ) heeft er het meest verstand van. Maar de andere Tim kan ze ook wel vinden. Alain moet het nog ff leren :angel
    Bestel nummers:
    Rechts – 12782509
    Links – 12782508

(waarschijnlijk vragen ze om de nummers die met 93 beginnen, maar die kan ik niet vinden. Maar hiermee vinden ze het ook hoor !)

Oke, dan ga ik het nog eens proberen om ze te krijgen bij Van Voorden.

Ik heb bij de VOD €2,50 per sproeiertje betaalt en ik heb van mensen gehoord dat ze ze nog goedkoper hebben gekocht. Dus alles meer dan €5 is onzin ;)

Ik betaalde 4,77

@tuinmeubel wrote:

Past idd. gewoon hoor.
    Heb ze er bij mijn vec c ook ingezet :D
    Het kost niet veel, en het is ook zo verwisseld.

Groeten,
    Patrick

past idd, bij mijn vader zitten ze er ook in, vec c1

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 132)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.