Insignia Intellilink DRAMA

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia Intellilink DRAMA

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 625)
  • Auteur
    Berichten
  • #18206647

    Beste Salernitana,

    Mag ik je een tip geven, schakel je leasemaatschappij in om je te ondersteunen. De Opel Intellilink voelt als een iPhone kopen zonder Apps en zonder AppStore.

    #18206648

    Vandaag een afspraak gemaakt bij de opeldealer ivm het intellilink systeem.
    Paar weken terug een klacht ingediend bij de dealer ivm het intellilink systeem (ging niet via opel, moest perce via de dealer lopen volgens opel ) dus dat hebben we maar gedaan.
    A4tje gemaakt met een rij klachten en deze heeft de dealer met opel besproken.
    Vandaag bericht gekregen dat er schijnbaar wat updates zijn ivm de vele, vele klachten over het intellilink systeem.
    Ben dus benieuwd de 4e april moet ik de auto brengen en dan gaan ze er een dagje mee stoeien.
    Ben benieuwd naar het resultaat maar heb mijn twijfels.
    De muisbediening wordt verder niet aangepast volgens opel nederland. (Bagger dus)
    Ben benieuwd naar de rest :(

    #18206649

    Ook ik kreeg een telefoontje van de dealer dat er een update beschikbaar is. Hij zou het eerst zelf willen testen.
    Ben dus ook benieuwd naar de bevindingen!

    #18206650

    :argue
    heb 3 weken geleden mijn nieuwe insignia binnengekregen.
    inderdaad. intellilink is echt een verschrikkelijk slecht uitgevoerde poging tot ‘mulitimedia’

    van alle functies die beloofd zijn is maar een klein gedeelte waargemaakt.
    apps. zijn er niet
    koppeling met internet is er niet etc..
    de navigatie is gewoon slecht.
    de schermbediening is dusdanig dat het met 3 vingers ‘swipen’ echt niet te doen is.

    na 2 weken vielen bij mij de knopjes op het stuur uit, en viel iedere 3 minuten het geluid uit.
    na het uitzetten van de auto blijft het hoofdscherm (snelheids instrumenten en zo) aan en weer uit gaan. (en je hoort dat er onder de motorkap het een en ander schakelt

    gevolg: ik stond dus met een lege accu in kopenhagen afgelopen zondag. en na starten met een externe accu is het hele intellilink systeem: zwart’ en zijn gerelateerde functies niet meer beschikbaar.
    op zijn minst gezegd: slordig voor een gloednieuwe auto.

    niet blij.
    erg niet blij..

    #18206651

    Goedenavond alle Intellilink slachtoffers,

    Even een update van alle werkzaamheden vanaf de levering van mijn nieuwe auto 8 januari j.l.

    midden Januari: 2 brieven naar de klachtenservice, ik hoor niets dus zelf gebeld leverde een lulverhaal op
    aanvang februari: aangetekend een brief richting directie
    week later: een of ander directie lid belt me, bied z’n excuus aan voor alle irritatie en het compleet verzieken van mijn stemming inzake de aanschaf van een nieuwe opel, hij doet het dringende beroep op me om een zo compleet mogelijke inventarisatie mbt intellilink te zenden en beloofd me er snel op terug te komen en mij op 1 of andere manier te compenseren. Dus ik zeg het toe, maak een zo volledige inventarisatie (zie al mijn posts in dit topic) kopieer alles wat ik niet had vanuit jullie posts erbij en stuur een dag later de hele troep naar hem toe.
    3e week maart: ik hoor in de tussenliggende helemaal niets
    4e week maart (dus gisteren) heb ik nogmaals een hele vette brief gedicht dat als ie nou niet met antwoorden komt, deadlines van nieuwe software en compensatie, dat opel heel snel op youtube, facebook en alle tv consumenten rubrieken langs komt.

    Moraal: vechten tegen de bierkaai, je ben ruim 40 rooitjes lichter en je heb maar te dansen naar de pijpen van de fabriek !!

    groet

    #18206652

    Gecompenseerd met een f@cking tom tom, het moet toch niet gekker worden. Is de meest debiele oplossing die ik ooit heb gehoord, hoe durven ze :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

    #18206653

    @Essox wrote:

    Goedenavond alle Intellilink slachtoffers,

    Even een update van alle werkzaamheden vanaf de levering van mijn nieuwe auto 8 januari j.l.

    midden Januari: 2 brieven naar de klachtenservice, ik hoor niets dus zelf gebeld leverde een lulverhaal op
    aanvang februari: aangetekend een brief richting directie
    week later: een of ander directie lid belt me, bied z’n excuus aan voor alle irritatie en het compleet verzieken van mijn stemming inzake de aanschaf van een nieuwe opel, hij doet het dringende beroep op me om een zo compleet mogelijke inventarisatie mbt intellilink te zenden en beloofd me er snel op terug te komen en mij op 1 of andere manier te compenseren. Dus ik zeg het toe, maak een zo volledige inventarisatie (zie al mijn posts in dit topic) kopieer alles wat ik niet had vanuit jullie posts erbij en stuur een dag later de hele troep naar hem toe.
    3e week maart: ik hoor in de tussenliggende helemaal niets
    4e week maart (dus gisteren) heb ik nogmaals een hele vette brief gedicht dat als ie nou niet met antwoorden komt, deadlines van nieuwe software en compensatie, dat opel heel snel op youtube, facebook en alle tv consumenten rubrieken langs komt.

    Moraal: vechten tegen de bierkaai, je ben ruim 40 rooitjes lichter en je heb maar te dansen naar de pijpen van de fabriek !!

    groet

    Ben erg benieuwd naar het antwoord van opel!

    #18206654

    @2000 wrote:

    Gecompenseerd met een f@cking tom tom, het moet toch niet gekker worden. Is de meest debiele oplossing die ik ooit heb gehoord, hoe durven ze :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

    Hahaha, jaa het is zeer triest inderdaad. Huilen geblazen.

    Naja, gelukkig heb je in ieder geval geen landkaart gekregen ter compensatie! :wub :cry

    #18206655

    Morgen wordt bij mij nieuwe software geinstalleerd.
    Vraag me af of het helpt. Het hele intellilink systeem is namelijk ‘dood’

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18206656

    @greefje wrote:

    Morgen wordt bij mij nieuwe software geinstalleerd.
    Vraag me af of het helpt. Het hele intellilink systeem is namelijk ‘dood’

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Ben erg benieuwd na de werking na de nieuwe update!

    #18206657

    Update heeft wel de unit aan de praat gekregen, maar het grote probleem: het continue herstarten van de centrale electronica en dus het ‘leegzuigen van de accu’ is niet opgelost.
    De patient logeert een weekend in de garage.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18206658

    Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo’n drama als vele anderen hier in deze post.
    Kan natuurlijk zo zijn dat ik nog niet alles gebruik. Heb hiervoor een ford mondeo gereden en daar was het navigatiesysteem wel logischer. Er zitten wat onlogische en soms onhandige dingen in. Kwestie van doorontwikkelen? Het is ook wel een kwestie van gewenning. Verder rijdt mijn Insignia SUPER.

    Kom er net heel toevallig achter dat je de zenderkeuze toesten van de radio ook kunt programmeren als sneltoetsen voor locaties waar je wat vaker naar toe moet zoals thuis locatie.
    Sneltoetsen naar voren halen en zichtbaar laten, dan naar navigatie gaan. De route die op dat moment actief is vast te zetten door een sneltoets ingebdrukt te houden. Net zoals je een radiozender vast zet. Mogelijk dat anderen hIer nog iets aan hebben. Toch wel handig als vrouwlief achter het stuur zit. Dan heb je wat meer tijd om met dit systeem te “spelen”.

    #18206659

    @Alex from Holland wrote:

    Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo’n drama als vele anderen hier in deze post.
    Kan natuurlijk zo zijn dat ik nog niet alles gebruik. Heb hiervoor een ford mondeo gereden en daar was het navigatiesysteem wel logischer. Er zitten wat onlogische en soms onhandige dingen in. Kwestie van doorontwikkelen? Het is ook wel een kwestie van gewenning. Verder rijdt mijn Insignia SUPER.

    Kom er net heel toevallig achter dat je de zenderkeuze toesten van de radio ook kunt programmeren als sneltoetsen voor locaties waar je wat vaker naar toe moet zoals thuis locatie.
    Sneltoetsen naar voren halen en zichtbaar laten, dan naar navigatie gaan. De route die op dat moment actief is vast te zetten door een sneltoets ingebdrukt te houden. Net zoals je een radiozender vast zet. Mogelijk dat anderen hIer nog iets aan hebben. Toch wel handig als vrouwlief achter het stuur zit. Dan heb je wat meer tijd om met dit systeem te “spelen”.

    Doe je fout, je vrouw moet je niet laten rijden in je insignia is er niet goed voor :D :D

    #18206660

    Lol :)
    Blij te horen dat sommigen geen problemen hebben :)

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18206661

    Een ding kan ik niet vinden. Weet iemand hoe je je voicemailnummer onder de knop ( in het telefoon menu) voicemail geprogrammeerd krijgt?

    #18206662

    Hm, heb ik aangepast maar waar. Volgens mij vanuit telefoon scherm via menu naar instellingen. Als ik het niet vergeet kijk ik morgen even. Ga er van uit dat ik de tijd toch ook zal moeten aanpassen (vandaag niet gereden).

    Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

    #18206663

    Het zal je verrassen, de tijd past automatisch aan.
    Zoals gezegd, het is helemaal niet zo’n verkeerd systeem…. :D

    #18206664

    @Alex from Holland wrote:

    Het zal je verrassen, de tijd past automatisch aan.
    Zoals gezegd, het is helemaal niet zo’n verkeerd systeem…. :D

    Helaas werkt de automatische tijd aanpassing niet wanneer je DAB+ radio ontvangst hebt/gebruikt,
    nomaliter wordt de tijd/datum aangepast vanuit de RDS echter gebeurd dit niet bij DAB+ !!!!
    Ik heb het dus handmatig moeten instellen……..

    #18206665

    Aanpassen voicemail nummer kan per gepairde telefoon. Uitgangspunt is verbinding met bluetooth. Ga naar instellingen vervolgens de optie bluetooth en dan voicemailnummers. Edit door op het potloodje te drukken en het juiste nummer kan worden ingegeven. Hoop dat het zo gaat lukken …..

    Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

    #18206666

    Mijn insignia staat sinds vrijdag stil…. Bij de dealer :(

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18206667

    @Jimbo2802 wrote:

    @2000 wrote:

    Gecompenseerd met een f@cking tom tom, het moet toch niet gekker worden. Is de meest debiele oplossing die ik ooit heb gehoord, hoe durven ze :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

    Hahaha, jaa het is zeer triest inderdaad. Huilen geblazen.

    Naja, gelukkig heb je in ieder geval geen landkaart gekregen ter compensatie! :wub :cry

    Of een stratenboek………

    Maar erg lullig, hoe lang zal het gaan duren :(

    #18206668

    Nog steeds staat mijn splinternieuwe insignia bij de dealer. Kunnen de fout niet vinden :(
    Twee weken nu al

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18206669

    Ik ben heeeeeel blij dat ik nog de dvd 800 navi heb gaat als een trein .als ik dit allemaal lees jongens jongens jongens niet normaal :hmmz

    #18206670

    Ze zijn in ieder geval bezig ..

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #18206671

    Stefke, nou hoor je natuurlijk alleen de negatieve verhalen.
    Als iemand tevreden is dan is er in de regel weinig behoefte om dit op een forum te ventileren.

    Voor Greefje is het natuurlijk een hele vervelende situatie.
    Van mijn kant kan ik alleen maar zeggen dat ik steeds meer dingen ontdek in het system en ik er heeeeel goed mee kan leven.
    Oftwel, ik ben best tevreden…. :D

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 625)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.