Insignia ingeruild, en nieuw speeltje voor terug gekocht :)

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia ingeruild, en nieuw speeltje voor terug gekocht :)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur

Zo, m’n oude zwarte insignia ingeruild, en deze terug gekocht :)

weer genoeg plannen ermee, eerst maar eens verlagen en dan misschien opc line pakket eraan doen :)

deze 1.6 turbo rijd stukken rustiger als mijn vorige, schijnt een software update voor geweest te zijn. turbo gat is zo goed als weg :)

EDIT plaatjes maar weer weggehaald, je had t zelf al gefixt :)

Mooie wagen! :thumb

Mooie Insignia heb je daar, die velgen staan echt mooi onder de wagen :thumb

blijven mooie wagens, ookal zijn naar mijn mening de bumpers wat kaal

Hey man,

Super mooie Insignia, heel veel plezier ermee! Waar heb je dit plaatje gekocht, mooie velgen (kleur) past goed! Mooie grill ook.

Gr. Hans

Mooie auto weer, vindt een dikke sedan/hatchback net zo mooi als een Sportstourer.
    Persoonlijk ben ik niet zo van de zwarte velgen, deze komen minder uit!

Bij de laatste beurt heb ik ook een update gehad, is een wereld van verschil. (zonder turbo gat)
    Blijft een fijne motor.

Veel plezier ervan!!! :thumb

Zeer fraaie Insignia. Is dat trouwens een OPC-grille welke je hebt in plaats van een gewone Opel Insignia grille?

@Neluz wrote:

Zeer fraaie Insignia. Is dat trouwens een OPC-grille welke je hebt in plaats van een gewone Opel Insignia grille?

Dat is gewoon een facelift grill dat hebben meer modellen van opel nu.

dat is inderdaad een opc grille ja…

facelift ziet er iets anders uit, en heeft volgens mij ook geen honinggraat motiefje erin zitten

bedankt iedereen voor de reacties :) hij bevalt ook erg goed :)

Gefeliciteerd met je nieuwe auto veel plezier ervan.
    Mooi kleur ik rij sinds begin van het jaar ook een witte meriva B

@alphox wrote:

dat is inderdaad een opc grille ja…

facelift ziet er iets anders uit, en heeft volgens mij ook geen honinggraat motiefje erin zitten

bedankt iedereen voor de reacties :) hij bevalt ook erg goed :)

Oke dacht dat het een facelift grill was, maar inderdaad een schitterende bak :thumb

Netjes.. :thumb

Vette bak enne heel mooi in het wit :thumb

Facelift grill van een Insignia bestaat niet omdat de Insignia tot op heden nog niet is gefacelift

Haha leuk herkende de wasplaats in Goes op de foto’s!
    Werk zelf in Heinkenszand

vette bak hoor :D, idd bekende wasplaats daar

Kom er morgen weer om de auto van de baas naar de volvo garage te brengen 10 meter ervandaan ;)

ja de volvo is daar idd vlakbij :)

hij staat nu bij de spuiter, hoop em eind vd dag op te halen, dan zit het opc line pakket erop. hoop dan morgenavond de veren eronder te kunnen gooien en de zomerwielen weer, want op 18 inch zilveren wielen vind ik hem toch minder haha ;)

Wielen black chrome laten spuiten.
    Ik krijg de fotos niet direct op de site

Gr Hans

O toch wel, handiger dan ik dacht. Ik vind ze wel mooi bij de kleur van de auto passen, maar blijft persoonlijk.

ziet er netjes uit hans! nu nog wat verlagen he :)
    ik denk dat ik hem woensdag ga verlagen :) opc line pakket zit er inmiddels op, maar zal foto’s plaatsen als hij klaar is met verlagen :)

Ik heb de smaak te pakken weer een !!!!!

@alphox wrote:

ziet er netjes uit hans! nu nog wat verlagen he :)
    ik denk dat ik hem woensdag ga verlagen :) opc line pakket zit er inmiddels op, maar zal foto’s plaatsen als hij klaar is met verlagen :)

Nee, verlagen zit er niet in, ik vind het prima zo.

Alphox, laat die foto’s nou zien. :fy1

komen hoop ik donderdag of van het weekend, denk dat ik woensdagavond de veren eronder ga gooien :) voorproefje staat al in m’n avatar ;)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.