Insignia 2.0T voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Insignia 2.0T voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Afgelopen weekend een opel insignia ST 2.0T aut. 2009 Cosmo gekocht.
    En er sindsdien al een paar 100km mee rondgezoeft/scheurd  B-) . Heerlijke auto.

Momenteel ben ik nog zoekende naar alle knopjes en functies, maar het gaat steeds makkelijker. Ik rij/reed fordjes en zakelijk golf, dus wel effe wennen.
    En ja, ik moet waarschijnlijk gewoon de handleiding erbij pakken, maar met de auto verlichting en automaatbak, kan er weinig fout gaan :-). Maar al die knopjes in het middenconsole  :scratch: De auto is onder meer voorzien van dvd800, gangbare opties als cruse, climate etc. En een afneembare trekhaak, electrische kofferklep, xenon, donkere ramen achter, rollo+rubber mat kofferbak, etc…

[IMG]http://i66.tinypic.com/rkohv5.jpg[/IMG]

Ik krijg steeds een foutmelding als ik in het topic, show your insignia een post probeer te maken. Ik dacht eerst dat mijn afbeelding te groot was, maar ook met de img link, werkt het niet… Iemand tips?

Ik zal daarna nog wel wat vragen hebben over de auto zelf. Op-com, boardcomputer opties vrijgeven, dvd800 updaten (2016 momenteel), maar ik moet nog ontdekken waar ik dat beste kan doen, ik vermoed in het forum insignia?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.