Insecten en mijn astra, wat hebben ze toch met elkaar??

Forumindex Forums Modellen Astra Insecten en mijn astra, wat hebben ze toch met elkaar??

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur

Misschien ligt het inderdaad wel aan de bestuurder. Ik had ook een spuughekel aan wassen ;)
    Kon wel altijd goed naar mn vriendin kijken als zij hem waste in d’r bikini.
    Biertje erbij…

Mijn Astra wordt elke week 2 maal gewasse. ik haat namelijk vieze wagens, volgens mij is hij te wit ja en valt hij te hard op voor die beesten :D

Ik pak gewoon alles reiniger op werk dan is het zo weg, maar niet voor men eigen auto haha:P Veel van dat spul is echt heel agressief:P Ik poets men auto goed en gewoon elke week wassen dan is het ook zo weg :D

Mijn Astra was ik ongeveer 1x per week. Vorige week gewassen, daarna 1 ritje gemaakt en in de garage gezet maar toch moest ik’m vandaag ff met Meguars Quick Detailer ff poetsen :jerry

Ja ja, de auto wordt vaak zat gewassen, ik bedoelde ook meer de bestuurders. :ass

ik ben net gaan tellen, die van mij staat in de volle zon 28 beestjes zitten erop :D

Wat een poetsfanaten zijn jullie! Ik heb wel betere dingen te doen als elke week mijn auto te wassen :P
    Nergens voor nodig, het regent toch zat in dit land.. :jerry

die van mij trekt vlinders aan, is dat erg :angel

Mark
    http://www.astratuningclub.nl

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.