inlognaam of wachtwoord kwijt meld het hier

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen inlognaam of wachtwoord kwijt meld het hier

10 berichten aan het bekijken - 101 tot 110 (van in totaal 110)
  • Auteur

Klopt,

De nieuwsbrief is niet gekoppeld aan je profiel op het forum. Hiervoor kan je je uitschrijven dmv de link onder het nieuwsbericht.

Zo het duurt even maar kan eindelijk op het nieuwe opel-forum terecht :wtf

ben ook gedregradeerd tot normaal lid zie ik :D

Hee Danny, welkom :thumb . Ik heb je stoel vrijgehouden. Tot welke orde mag ik je promoveren?

ip tracer kun je weinig mee doen denk ik, ik woon inhoogeveen en mijn ip staat in amsterdam in de buurt, wil dat verschil niet graag fietsen haha

Wat je wilt ed lol

hoe gaat het hier ?

Het forum loop naar mijn idee lekker soepel door, en alles verloopt lekker. Geen gehoor is goed, haha

Je bent gepromoveerd tot algemeen moderator.
    :thumb We hadden deze stoel nog vrij.

@Senatorman wrote:

Het forum loop naar mijn idee lekker soepel door, en alles verloopt lekker. Geen gehoor is goed, haha

Je bent gepromoveerd tot algemeen moderator.
    :thumb We hadden deze stoel nog vrij.

:thumbup :thumbup :thumbup

Rik ;)

Het kan zijn dat ik blind ben hoor.. Maar waar kan ik mijn WW aanpassen? Heb er nu een van het forum aangezien ik die van mij vergeten was.. :cry

@jaimey wrote:

Het kan zijn dat ik blind ben hoor.. Maar waar kan ik mijn WW aanpassen? Heb er nu een van het forum aangezien ik die van mij vergeten was.. :cry

ucp.php?i=profile&mode=reg_details <daar

@warhamstr wrote:

@jaimey wrote:

http://opel-forum.nl/ucp.php?i=profile&mode=reg_details&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false; <daar

:shock: Jep.. Ik ben dus blind.. Bedankt! :thumbup

10 berichten aan het bekijken - 101 tot 110 (van in totaal 110)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.