inkoopactie HappyLightShow -module

Forumindex Forums Overige Opel algemeen inkoopactie HappyLightShow -module

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 351)
  • Auteur

Yoo,
    Heb speedlock 20km new, opc-scan snel, dagrijverlichting op de mistlampen( moet de stand wel op 0 staan ‘off’) en tempratuur van de motor ingesteld :wors
    Morgen maar weer ff knoeien met de hls.
    @ zafira02 Ik weet het nog niet uit te leggen :hmmz maar heb de beschrijving op papier gezet
    en m’n telefoon waar CORNHOLIO het uitlegt er naast gelegd, in de auto gestapt.
    Paar keer doorgelezen en toen viel het kwartje ineens…Ben er toch al wel dik 1,5uur mee bezig geweest om die paar dingetjes voor elkaar
    te krijgen.
    Rustig zijn en gewoon blijven proberen :D

john.t

temperatruur motor? Wat kan je daarmee dan?

oke morgen maar weer met fisse kijk er weer mee aan de slag.
    zal vast goed komen het is jullie ook gelukt tenslotten…

@pixels66 wrote:

temperatruur motor? Wat kan je daarmee dan?

Heb ik ook aanstaan,
    krijg je ipv je kilometerstand de temp van je motor te zien,
    best handig met een koude motor, weet je wanneer je kan gaan trappen :)

(zodra je motor 75 graden is, krijg je je km stand weer te zien).

Oke gaaf, zou het ook kunnen met de vectra? Ik zie het niet in de handleiding volgens mij..

@ Cornholio 8-) ga vanavond ook ff meer dingetjes uitproberen als m’n vriendin op tijd thuis is:-? @zafira succes!
    Trouwens m’n mistlampen als dagrijverlichting, moet ik daar ook speciale lampen voor hebben? Het liefst xenon.
    Andere vraagje, wie heeft een recent adres om een opcom kabel en software te bestellen/op t halen?

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

@pixels66 wrote:

Oke gaaf, zou het ook kunnen met de vectra? Ik zie het niet in de handleiding volgens mij..

ik ben bang dat dat er inderdaad niet op zit.

@john.t wrote:

Jah die overige getallen veranderen ook idd.
    Heb net het getoeter uit kunnen zetten, als ik de auto op slot
    Zette ging die 2x toeteren. tuuut tuut Gezellig. :D vooral s´avonds.

Die optie gaat bij mij zeker aan als ik het ook heb. Komt goed uit want als ik de auto op slot doe dan knipperen de richtingaanwijzers 1x na en bij openen natuurlijk 2x na. Gezellig toeteren.

@dissie wrote:

Ik heb als k hem open doe me stadslicht en me mistlichten aan maat zie nu dat ik me mistlichten ook maar ff moet vervangen voor LED i.P.v. Die geel witte duo penotti

Mist lichten als drl is ook dik, ben alleen benieuwd wat de politie er van vind.
    Maar dat merken we snel genoeg, ze gaan.namelijk wrl uit als je stadslicht aan zet ;)

Zij zullen er niet veel van vinden. Gezien en genoeg andere voertuigen die het al fabriekaf hebben of zelf hebben laten activeren ook geen problemen ervaren. Zelf denk ik dat zij je daarvoor niet eens staande mogen houden, behalve als je de pineut bent als het om een algemene controle gaat. Nee ben geen spekkasdiender.

Edit: “Met respect” verwijdert. (Echter bedoelde ik het anders.)

@DOCTOR digit 1.5 chirp is de claxon als je
    Centrallock doet. Open 1x op slot 2x voor astra h. Vind maar irri:-?
    Ik heb het inmiddels weer uitgeschakeld.

@DOCTOR007 wrote:

@dissie wrote:

Ik heb als k hem open doe me stadslicht en me mistlichten aan maat zie nu dat ik me mistlichten ook maar ff moet vervangen voor LED i.P.v. Die geel witte duo penotti

Mist lichten als drl is ook dik, ben alleen benieuwd wat de politie er van vind.
    Maar dat merken we snel genoeg, ze gaan.namelijk wrl uit als je stadslicht aan zet ;)

Zij zullen er niet veel van vinden. Gezien en genoeg andere voertuigen die het al fabriekaf hebben of zelf hebben laten activeren ook geen problemen ervaren. Zelf denk ik dat zij je daarvoor niet eens staande mogen houden, behalve als je de pineut bent als het om een algemene controle gaat. Nee ben geen (met respect) spekkasdiender.

Nou, echt veel respect druipt er niet van die benaming af, dus dat stukje “met respect” kun je net zo goed weglaten..

@john.t wrote:

@ Cornholio 8-) ga vanavond ook ff meer dingetjes uitproberen als m’n vriendin op tijd thuis is:-? @zafira succes!
    Trouwens m’n mistlampen als dagrijverlichting, moet ik daar ook speciale lampen voor hebben? Het liefst xenon.
    Andere vraagje, wie heeft een recent adres om een opcom kabel en software te bestellen/op t halen?

hier op het forum verkoopt iemand z’n opcom china clone

buysell/single_ad.php?ad_id=4589

En anders via dx.com uit China, daar heb ik hem ook vandaan zonder verzendkosten, 22 eutjes..

@pixels66 wrote:

@DOCTOR007 wrote:

@dissie wrote:

Zij zullen er niet veel van vinden. Gezien en genoeg andere voertuigen die het al fabriekaf hebben of zelf hebben laten activeren ook geen problemen ervaren. Zelf denk ik dat zij je daarvoor niet eens staande mogen houden, behalve als je de pineut bent als het om een algemene controle gaat. Nee ben geen (met respect) spekkasdiender.

Nou, echt veel respect druipt er niet van die benaming af, dus dat stukje “met respect” kun je net zo goed weglaten..

:hmmz Bespeur ik hier een agent op het forum? Echter heb je wel een punt.

Binnen de politie heb je niet alleen agenten, ook politiemedewerkers.. En ja, ik werk deels bij de politie, schaam ik me niet voor.. Maar ik heb wel collega’s op straat die dus agent zijn, en die respecteer ik ook ;)

Overigens is mijn hoofdwerkgever de Brandweer, mocht je je het afvragen.. Ben brandweerman in hart en nieren..

Daarom is de betreffende post ook direct na je eerdere melding ge-edit. Werk je ook toevallig bij die kazerne aan de overkant van die BP tankstation? Weet niet meer zeker of dat gebied Plaspoel nog wat heet..
    Me directe naaste zit ook bij een van de door jouw genoemde instantie’s en die respecteren wij ook.

Kazerne Rijswijk, heb ik wel eens dienst gedaan, maar niet mijn vaste stek..

waar zit je dan ?

Amsterdam, Scheveningen, Wassenaar… dat zijn de vaste stekken..

hehe ok cool.

maat van me zit bij de brandweer leidschendam-voorburg :)

Daar ken ik ook een hoop mensen, heb ik ook wel eens dienst gedraaid, en vanuit Wassenaar veel samenwerking mee..

Zegt Edwin Velders je wat ? bijnaam Muis

Haha zeker weten! Hier en daar wel een incidentje mee gehad hoor! is Bevelvoerder daar..

haah cool :D

wereld is klein :)

Hoi Sander
    Heb nog steeds niks ontvangen snuf….

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 351)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.