injectoren x25xe

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum injectoren x25xe

22 berichten aan het bekijken - 51 tot 72 (van in totaal 72)
  • Auteur
    Berichten
  • #18273829

    Hoge compressie zuigers monteren.

    Strokerkit tja, je kunt de drijfstangen van een x30xe monteren zijn langer. maar dan moet je ook plattere zuigers vinden.

    #18273830

    En is dat het wel waard,want dan kan je beter een nieuwe motor gaan bouwen..

    #18273832

    Hij wil richting de 250 pk en je mag er niks aan zien.

    Ik hing er een 3.2 in en dan chip op maat dat kost wel veel geld maar krijg je ietsjes meer pk’s. En alles is orgineel en je ziet er niks van.

    Helaas kan ik zelf nog niet zeggen hoeveel pk ik heb ben daar zelf wel erg benieuwd na, heb ook rvs spaghetti spruitstukken en complete rvs uitlaat hopelijk helpt dat een beetje :angel

    En als je bijv geen ander blok wilt is het gewoon niet haalbaar als je er niet veel aan wilt doen.

    #18273831

    Zijn al hele korte zuigertjes van de V6.

    3.2 komt ook niet zonder slag of stoot aan de 250pk.
    Dan moet je ook hogere compressie en vlottere nokkenstokken erin wippen.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273833

    @Maurice89 wrote:

    Hij wil richting de 250 pk en je mag er niks aan zien.

    Ik hing er een 3.2 in en dan chip op maat dat kost wel veel geld maar krijg je ietsjes meer pk’s. En alles is orgineel en je ziet er niks van.

    Helaas kan ik zelf nog niet zeggen hoeveel pk ik heb ben daar zelf wel erg benieuwd na, heb ook rvs spaghetti spruitstukken en complete rvs uitlaat hopelijk helpt dat een beetje :angel

    En als je bijv geen ander blok wilt is het gewoon niet haalbaar als je er niet veel aan wilt doen.

    Een ander motorblok begin ik niet aan i.v.m. gierige beslaglegende agenten als het in je kentekenkaart niet klopt… Het blijft een 2.5 maar ik ga dan nog ff denken en informeren bij diverse bedrijven.. De een zegt dat het wel kan de ander niet…

    #18273834

    Wat ziet de politie dan? je zet je eige aanbouwdelen er op.

    #18273835

    @Maurice89 wrote:

    Wat ziet de politie dan? je zet je eige aanbouwdelen er op.

    Die zien wel degelijk of je een 2.5 of een 3.2 hebt… En zien ze het niet op het eerste gezicht dan trekken ze het vin nummer wel na.. En dan krijg je het zelfde als die gast bij wegmisbruikers die zelf een gti blokje in zijn 1.3 golfje gelegd had… Heb daar niet zo’n zin in want die mocht zijn auto inleveren.. Dus het chassisnummer moet kloppend blijven maar andere nokkenassen enzo is wel haalbaar…
    Hier in brabant hebben we van die fanatieke agenten die je auto binnenste buiten willen keren als het hen uitkont

    #18273836

    Dus… laten omkeuren bij de rdw!

    #18273837

    @KRSA2000 wrote:

    Dus… laten omkeuren bij de rdw!

    Los van dat.. Kan een 3.2 wel?? Want die heeft geen egr meer en de heeft de mijne wel.. Dus dan moet ik ook een andere kabelboom en ecu hebben…

    #18273838

    Je zet alles van je eigen motor over bart.
    Bij mij kunnen ze niet zomaar het motornummer zien, dan moet ie de brug op, en dan nog het motornummer weer zichtbaar zien te krijgen.

    Mijne is onder de kap gewoon een 2.5-V6.
    Deze motoren zijn uitwendig exact, maar dan echt exact gelijk.

    Motor zo aangekocht:

    Zo ziet ze er nu uit:

    Dit is een standaard 2.5-V6 in een Vectra-B:

    Dus 3.2 erin, alles qua aanbouwdelen van jouw motor eraan.
    Chippen en gaan met die banaan.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273839

    Hier rijden ze je auto gewoon over zo’n put heen als ze twijfel hebben… Of gewoon irritant zijn…

    #18273840

    Ik heb in een astra G nu ook een 3,2 liter met aanbouwdelen van een X25XE, vrijprogrameerbaar systeem en carbs met stroker kit (custom made (honda zuigers) en (op maat gemaakte drijfstangen)) en nu dus een 3,4 liter.

    Moet nog omgekeurd worden, maar gewoon omkeuren is beste oplossing.

    Geschat vermogen 350 pk. Binnenkort afstellen op de rollerbank ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

    #18273842

    En Haasje durf je hier te posten wat dat je gekost heeft?

    Daarnaast ziet een politieagent ook van onder niet of het een 3.2, 3.0 of 2,5 is.
    Dat zou je alleen aan het motornummer kunnen zien, nu zit de boel zo vol gebouwd dat ze dat ook met heel veel moeite kunnen vinden.

    Overigens kreeg ik met een gechipte x30xe met standaard x25xe aanbouwdelen/ecu in de Vectra B ook niet meer dan 211pk eruit (gechipt door Fasttech).
    Later met de y30se erin met dezelfde x25xe aanbouwdelen / ecu kwam er net aan 200pk uit (ook weer gechipped door Miruni).

    Dus je zal echt voor 250 atmo pk’s je best moeten gaan doen en zeker een grotere gasklep gaan plaatsen, nokkenassen, komplete uitlaat en door een goede chipper laten afstellen.

    #18273843

    En zelfs dan kom je niet aan de 220 pk, ze zeggen allemaal mooie dingen en heb al zat opscheppertjes naast me gehad,en ik bleef ze allemaal bij met mijn standaard 2.5 ongechipt.. dus laat je niet gek maken,zonder er veel geld in te pompen 195 pk max

    #18273844

    Kompleet blok Inc aankoop x25xe en z32se 3500 euro.

    #18273841

    @Haasje, welke krukas heb je gebruikt voor je “stroker” kit?

    #18273845

    De krukas van een Y32SE (Omega 3.2).

    De Y32SE heeft een boring van 87 en slag van 88 en de Z32SE heeft boring van 89 en slag van 85.
    Dus nu boring van 89 en slag van 88

    Overigens als je die krukas in een X25XE monteert, en andere drijfstangen heb je ook ongeveer een 2,8 liter en in een y26se 2.9 liter.

    #18273846

    Dank ;)

    #18273847

    @bart-gsi wrote:

    @KRSA2000 wrote:

    Dus… laten omkeuren bij de rdw!

    Los van dat.. Kan een 3.2 wel?? Want die heeft geen egr meer en de heeft de mijne wel.. Dus dan moet ik ook een andere kabelboom en ecu hebben…

    Dit kan daarom zeg ik al vaker heb ook een 3.2 met mijn aanbouwdelen :thumb En je ziet er echt niks van zoals Wim al zegt.

    #18273848

    @Haasje17 wrote:

    De krukas van een Y32SE (Omega 3.2).

    De Y32SE heeft een boring van 87 en slag van 88 en de Z32SE heeft boring van 89 en slag van 85.
    Dus nu boring van 89 en slag van 88

    Overigens als je die krukas in een X25XE monteert, en andere drijfstangen heb je ook ongeveer een 2,8 liter en in een y26se 2.9 liter.

    De Y32SE in de Omega B, Cadillac CTS en de Z32SE in de Vectra C en Signum zijn beide de GM LA3 3.2 V6 24V-motor met 3.175 cc iaan nhoud en een boring van 87,5 mm. en slag van 88 mm. De Z32SE van 89×85 is dan de Z32SE uit de Antara ? Dat is een ketting motor uit High Feature series van GM.

    #18273849

    Nee het is een Z32SE uit een vectra C. Dus dan ga ik toch eens aan de leverancier vragen welke krukas het is. Het is namelijk daadwerkelijk een krukas met langere slag.

    #18273850

    De boring en de slag van de Z32SE uit de Vectra C en de Signum zijn i.i.g. identiek aan die van de Y32SE uit de Omega B.
    Beide de LA3, uit de 54grd. V6 -series van GM . Een 3175 cc metend, met een boring * slag van 87,5 mm. * 88 mm.

    De boring / slag die jij noemde voor de Z32SE behoren toe aan de de 3.2 V6 die in de Antara ligt. Is een heel andere motor met o.a. distributieketting en 3195cc inhoud

22 berichten aan het bekijken - 51 tot 72 (van in totaal 72)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.