injectoren x25xe

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum injectoren x25xe

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 72)
  • Auteur
    Berichten
  • #18273804

    250 pk kan je op je buik schrijven..

    #18273805

    Gaat met gemak 250 pk. Niet met orginele motor management maar met hoge comp zuigers en 262 graden nokken zit je daar al.

    Of de orginele zuigers en de saab B308 turbo zit je ook al aan 250pk.

    #18273806

    En als je nu eens gewoon een x30xe inbouwt met die 262 graden nokkenassen en grotere gasklep ?
    230 pk is om mij voldoende aan de krukas. :afro

    #18273807

    @Haasje17 wrote:

    Gaat met gemak 250 pk. Niet met orginele motor management maar met hoge comp zuigers en 262 graden nokken zit je daar al.

    Of de orginele zuigers en de saab B308 turbo zit je ook al aan 250pk.

    wordt geen turbo… dus nokkenassen etc zal me te doen lijstje worden… zoals eerder door mij vermeld.. de motor moet standaard ogen dus het interne deel kan onderhanden genomen worden

    #18273809

    @bart-gsi wrote:

    @Haasje17 wrote:

    Gaat met gemak 250 pk. Niet met orginele motor management maar met hoge comp zuigers en 262 graden nokken zit je daar al.

    Of de orginele zuigers en de saab B308 turbo zit je ook al aan 250pk.

    wordt geen turbo… dus nokkenassen etc zal me te doen lijstje worden… zoals eerder door mij vermeld.. de motor moet standaard ogen dus het interne deel kan onderhanden genomen worden

    hoezo???
    je rijdt toch niet met je motorkap open

    :jerry

    #18273810

    nee maar wil een wolf in schaapskleren hebben.. als mensen vragen wat ik onder me kap heb dat ik kan zeggen en laten zien dat het “gewoon een 2.5” is
    leuk bij showtjes enzo…

    #18273808

    3.0 moet je nog steeds goed je best doen om er 230 pk eruit te halen,blijft lastig bij een ongeblazen motor,en je wil het origineel laten ogen, en haasje, als je zo rigoreus te werk wil gaan,dan kan je het net zo goed heel goed doen en de 300 pk oversteken,maar dat is niet de bedoeling van dit project,deze v6-en zijn nou eenmaal geen pk monsters..

    #18273811

    @usbstick wrote:

    3.0 moet je nog steeds goed je best doen om er 230 pk eruit te halen,blijft lastig bij een ongeblazen motor,en je wil het origineel laten ogen, en haasje, als je zo rigoreus te werk wil gaan,dan kan je het net zo goed heel goed doen en de 300 pk oversteken,maar dat is niet de bedoeling van dit project,deze v6-en zijn nou eenmaal geen pk monsters..

    nee snap ik.. standaard zit ik al op 170.. dus leek me 230~250 pk haalbaar… het is een daily driver.. en de standaard bak blijft erop zitten ( F23) dus het hoef geen pk beest te worden.. maar gewoon iets extras om mensen toch een beetje achter hun oren te laten krabben hoe dat kan terwijl de vectra stationwagen er gewoon burgerlijk uitziet met een kinderzitje achterin en stickers van kinderen op de ramen achter… :P snap je beetje waar ik heen wil met dit want ik heb al een hele tijd al een beeld in me hoofd ervan

    #18273812

    Ja ik snap het,heb zelf zo’n ding, maar geloof me, er gaat niet zo heel veel extra’s uit komen helaas, anders had ik het wel gedaan.. gewoon chippen dan komt het goed, de rest is weggegooid geld en blijft je bak ook gewoon heel, zorg wel dat je ram klepjes werken..

    #18273813

    Bedoel je de vlinder klepjes die aan de bestuurderskant aan de inlaat zitten?? En de gsi en msd hebben 200± pk met een andere ecu en een andere nokkenasenset dus op een of andere manier kan het haalbaar zijn maar wat zijn ongeveer de winsten met de in en uitlaat kanalen bewerken??

    #18273814

    Zet een MSD en GSi maar op de bank. De meesten zullen de 195pk met moeite halen.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273815

    @wim-v6 wrote:

    Zet een MSD en GSi maar op de bank. De meesten zullen de 195pk met moeite halen.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    daarom ook ongeveer 200 pk.. toen ik in engeland bij de performance vauxhall show was hadden ze een standaard vectra msd op de rollenbank staan die kwam op 197 pk… en die was tot op de laatste bout origineel…

    #18273816

    Dat bedoel ik,veel meer winst is er niet te halen..

    #18273817

    Jup ene wel andere haalt t bij lange na niet.

    Hier hebben we 203pk voor een gechipte 2.5-V6 met 3L nokkenassen.
    Dat is een hele nette score.
    Ongechipt met 3L nokkenassen. Zat ie op 193pk.

    Mijn B1 2.5-V6 deed geheel origineel 185pk / 235Nm.
    Dat schijnt een “kwaal” te zijn van de allereerste serie B V6 motoren, die hebben echt een super programma in de Computer.
    Niet echt een Confortabele instelling, dipperig niet een mooie vlakke toerenklim zeg maar, maar boven de 4000toeren lopen die als vergif.

    Mijn US market 3.0 doet zo’n 220pk en slechts 285Nm, maar alles in de midden en middenhoge toeren.
    Door deze powerband in combinatie met een bak met diesel verhoudingen nog geen strepentrekker, maar kan wel 245km/u rijden op net effe 5000toeren.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273818

    Test je top is :jerry anders hang ik bij me cali 3.2 en diesel bak er achter leuk door duitsland :wub

    #18273819

    245km/u @ 5200rpm.
    Vectra-B CDX Caravan 1999.
    F23SR 3,82 behuizing alphacode SK (V6) met internals van een F23WR 3,82 alphacode SL (Vectra-B Caravan 2.0 DTi)..

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273820

    @wim-v6 wrote:

    245km/u @ 5200rpm.
    Vectra-B CDX Caravan 1999.
    F23SR 3,82 behuizing alphacode SK (V6) met internals van een F23WR 3,82 alphacode SL (Vectra-B Caravan 2.0 DTi)..

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    heb al eens 235 km/h gehaald in standaard vorm… was tussen breda en hazeldonk richting belgische grens snachts.. hij ging wel kruipend naar de 235~240 maar kwam er wel

    #18273821

    je moet inderdaad HEEL goed kijken wil je het verschil tussen een x25xe, x30xe of y30se zien.

    9 van de 10 mensen zullen het niet zien.

    (hey dr stond net nog een ander berichtje tussen :roll: )

    #18273822

    @sw_reijnders wrote:

    je moet inderdaad HEEL goed kijken wil je het verschil tussen een x25xe, x30xe of y30se zien.

    9 van de 10 mensen zullen het niet zien.

    (hey dr stond net nog een ander berichtje tussen :roll: )

    en niet te vergeten de c25xe

    #18273823

    Ja mijn x25xe in de B1 ging ook harder als de 3.0-V6 Bart-GSi.
    Die haalde snelheden van 250km/u, geheel origineel.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273824

    @wim-v6 wrote:

    Ja mijn x25xe in de B1 ging ook harder als de 3.0-V6 Bart-GSi.
    Die haalde snelheden van 250km/u, geheel origineel.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    daarom de top maakt me niks uit.. ik wil alleen sneller van 0 – 100 of nog liever van 100 – 200 km/h

    #18273825

    Dat gaat ze ook wel hoor, sneller van 0-100 0-200.

    Wil je meer acceleratie kan je beter voor een hoge compressie / hoog toeren setup kiezen met kortere bak en vliegwiel (origineel is 15kg).

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273826

    @wim-v6 wrote:

    Dat gaat ze ook wel hoor, sneller van 0-100 0-200.

    Wil je meer acceleratie kan je beter voor een hoge compressie / hoog toeren setup kiezen met kortere bak en vliegwiel (origineel is 15kg).

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    Bij mtech wat bij mij om de hoek zit kan ik het volgende halen voor mijn x25xe
    Andere nokkenassen 24+ pk volgens hun
    Lichter vliegwiel van 5 kg
    Chiptune
    En een ander uitlaatspruitstuk voor de vectra v6 waar dat me cat vervalt maar die kan ik in de voorpijp van de middendemper lassen
    Voor het lijstje van mtech hierboven ben ik 2500 euro lichter en moet het er dan nog inzetten…

    Zit er ook verschil in met of zonder cat te rijden??
    Ik had dat bij me corsatje gedaan x16xe kreeg soms een vlam in het pijpje maar verder niet echt veel merkbaar

    En hoe behaal ik een hogere compressie?? Moet ik daarvoor andere zuigers hebben of een stroker kit??

    En de kortere bak.. Welke bak zou je dan advieseren?? Ik heb namelijk al een f23cr bak.. Zo’n kabel geschakelde

    #18273827

    Kat levert weinig op.

    Meeste vermogen en koppel had ik met alle restricties in de originele filterbak en imitatie middendemprr met geknepen bochten en grotere 1.8-16V Kat.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18273828

    Internals van een zafira 2.2-16V in jouw bak zetten.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 72)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.