inhouden en afslaan opel vectra A 1.6

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum inhouden en afslaan opel vectra A 1.6

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

beste opel liefhebbers,

ik heb hier een opel vectra A 1.6 i motorcode: x 16 sz.

deze auto heeft als probleem dat hij tijdens het rijden inhoud en zelfs afslaat. dit gebeurt telkens verschillend de ene keer helemaal niet en de andere keer 6 keer achter elkaar, telkens 100 meter rijden afslaan 1 minuut wachten starten lopen en rijden weer.

ik heb de brandstofpomp losgehad nagekeken en direct op 12 v aangesloten werkt perfect, weliswaar dat ik mijn twijfels heb over het brandstofpomp relais, deze wordt wel erg heet naar mijn zin… als de auto af is geslagen en meteen wil starten slaat deze niet aan er komt ook geen brandstof aan bij de injector.

heeft iemand hier ervaring mee?? zo ja zouden jullie me dan willen helpen hiermee alvast bedankt!!

gr jack

Het komt idd vaker voor dat het relais problemen geeft.

Kwam er ook geen foutmelding naar boven, met de knippercode methode??

zou zeggen verander je relais en kijk wat hij dan doet als probleem nog steeds voordoet kijk of de massapunt op de auto nog goed is

mannen alvast bedankt voor jullie ( snelle ) reactie.

ik heb voordat de auto na ging kijken wel even de knippercode uitgelezen,

daar kwam code 25 uit… wat volgens mij verwijst op de injector.

deze ziet er goed uit en wordt ook geregeld.
    heb de accu ongeveer 1 minuut losgehad,auto laten lopen totdat de storing zich weer voort deed, uitlezen niks meer geen storing!!!.

ik ga er gewoon een ander relais tussen hangen en kijken..
    komt jullie verder nog iets bekends voor wat ik kan bekijken evt met meet of test gegevens heb hier ook al wat gelezen over brandstofdrukregelaar….

hoor het wel

gr jack

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.